Bier is op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou, dan kun je weer de hele nacht doorhalen
Eerst even ontbijten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar kun je wat aan doen. De winkels zijn voorlopig nog open
Ik vind het ook een klote winkel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:19 schreef maffemuts het volgende:
[egomode=on]
Zo, heerlijk een klacht ingediend bij AH ... wordt doodziek van die winkel en metname de toegankelijkheid en de klant(on)vriendelijkheid van de medewerkers!
[egomode=off]
Hier coleslaw, aardappelpartjes en varkenslapje op t menu...
Hier nooit zo'n last van.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:19 schreef maffemuts het volgende:
[egomode=on]
Zo, heerlijk een klacht ingediend bij AH ... wordt doodziek van die winkel en metname de toegankelijkheid en de klant(on)vriendelijkheid van de medewerkers!
[egomode=off]
Hier coleslaw, aardappelpartjes en varkenslapje op t menu...
Ik gok op 3-1 voor Bayern, heb ook meegedaan aan een mini-poule op het werk..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:07 schreef LaPeach het volgende:
AH hier ook niet zo'n fijne winkel![]()
Hallo Jumboo!!Of gewoon Bassie
![]()
Gezellig JKdat het maar een mooie finale mag worden
Bayern!!
Jaa zo erg haha met een enorme zonnebril op mn gezicht. Ik zal het morgen wel horen op t werk. 'Leuke' grapjes van klanten enzo! Hihiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:11 schreef LaPeach het volgende:
Ben je zo verbrand???Wel lekker van het zonnetje genoten iig
goed insmeren met aftersun straks
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa zo erg haha met een enorme zonnebril op mn gezicht. Ik zal het morgen wel horen op t werk. 'Leuke' grapjes van klanten enzo! Hihi
Naja ik zal zo op zoek naar de aftersun gel
Hahaha nou joh lekker toch, was mooi weer om te genieten van de zon, zolang het geen pijn gaat doen is er niks aan de hand, tja nou moet je die bril nog bij zien te kleuren hihiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa zo erg haha met een enorme zonnebril op mn gezicht. Ik zal het morgen wel horen op t werk. 'Leuke' grapjes van klanten enzo! Hihi
Naja ik zal zo op zoek naar de aftersun gel
Moet ik even komen oppasssen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef DJMO het volgende:
ik heb heerlijk in m'n eentje genoten van de witlof met ham en kaas uit de ovenJan lustte het niet, johan was pissed off de hort op, en geert lag te slapen, en die wilde ook toen hij wakker werd nauwelijks eten.
en ik kan nu verdomme ook de deur niet uit om te gaan lopen, want meneer kwam laveloos bij z'n vrienden vandaan
</baalbui>
Dacht eigenlijk dat je die beslissing al had genomen......quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:30 schreef DJMO het volgende:
dan kan ik meteen m'n spullen pakkenhij vermoord me als ik dat doe
Imho.. maar dat dacht ik dus eigenlijk ook?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat je die beslissing al had genomen......
Is het nu heel erg hypocriet en vrouweigen als ik zeg dat HIJ er ook uit kan? Jij hebt je jongens om voor te zorgen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:41 schreef DJMO het volgende:
ja, dat ligt iets gecompliceerder enzo dan dat ik zomaar m'n spullen kan pakken heten eerste zal ik een zooi zaken moeten opzeggen dan wel op zijn naam alleen laten zetten, ik moet zorgen voor een ander adres waar ik heen kan (en daar wordt aan gewerkt) ik zit nog te wachten op de uitslag van het psychiatrisch onderzoek van Jan (7 juni om 12 uur is d-day). Ik zal een uitkering moeten aanvragen in de plaats waar ik ga wonen etc etc ..
het lijkt allemaal simpeler dan het is ... en ik hoop nog steeds dat we op een 'normale' manier uit elkaar kunnen, maar dat lijkt er niet in te zitten. Ik ga iig niet onvoorbereid over één nacht ijs door van huis weg te lopen op de bonnefooi
nope. Maar ik wil zélf ergens anders heen ... als je wil weten waarom pm dan maarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is het nu heel erg hypocriet en vrouweigen als ik zeg dat HIJ er ook uit kan? Jij hebt je jongens om voor te zorgen?
Ik hoef geen details te weten wijffie... maar zelfs als jij elders wilt, kan hij nu ook verkassen (voor de lieve vrede) en later terug keren. Jij moet je wel veilig en gelukkig kunnen voelen, temeer omdat je jongens alles oppikken qua emoties!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
nope. Maar ik wil zélf ergens anders heen ... als je wil weten waarom pm dan maar
Ik hoop ook dat je snel wat anders vindt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
nope. Maar ik wil zélf ergens anders heen ... als je wil weten waarom pm dan maar
dan krijg ik de discussie waarom ik, zelfs al is het maar tijdelijk, in het huis mag blijven waar HIJ de huur betaalt en dat ZIJN vader bijna helemaal betaald heeft qua verbouwing en aankleding etc ..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoef geen details te weten wijffie... maar zelfs als jij elders wilt, kan hij nu ook verkassen (voor de lieve vrede) en later terug keren. Jij moet je wel veilig en gelukkig kunnen voelen, temeer omdat je jongens alles oppikken qua emoties!
als ik wat voor je kan doen dan laat je het me maar wetenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
en dat heb je precies goed. Ja, ik wacht m'n kansen af, omdat ik door overhaast te vluchten voor een vent, al eens een kind kwijt ben geraakt aan jeugdzorg. Dat gebeurt me niet nog een keer! Ik zorg er dit keer voor dat ik (bijna) alles op orde heb en dat ik echt opnieuw kan beginnen, zonder dat jeugdzorg de kinderen aan vader toewijst omdat die een dak boven z'n hoofd heeft en ik niet, of omdat hij wel inkomen heeft en ik niet. (ja, zo ben ik m'n dochter dus kwijtgeraakt 12 jaar geleden).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:11 schreef vannelle het volgende:
Juli pas? En weet J van je plannen?
Ik vind dat als je je besluit hebt genomen door moet zetten en duidelijk moet zijn.
Nu lijkt het er op dat je je kans afwacht.
onverwacht? dat denk ik niet .. hij stuurt er ook steeds vaker op aan, en daarnaast: ik heb de afglopen twee, drie jaar wel duizend keer de dialoog opgezocht, willen praten, overleggen en steeds weer draait het uit op gevloek en gescheld van zijn kant dat ik op zijn zak teer en geen flikker voorstel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Ireth het volgende:
Aan de ene kant vind ik het heel slim dat je alles overwogen doet en goed wil voorbereiden, aan de andere kant (Die van J. dus) vind ik het een vuil spel. Jij bent al bezig met van alles uit te zoeken en voor te bereiden zodat je pats boem pleite kan en hij staat dan letterlijk te kijken naar wat er (onverwachts) gebeurt...
Lastig.. ben blij niet in je schoenen te staan Mo!
Ja geheel onverwachts zal het idd niet zijn, maar het is niet dat jullie dit nu samen af ronden. Jij zorgt dat alles nu geregeld en rond is en kan pleite. In die zin dus onverwachtsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
onverwacht? dat denk ik niet .. hij stuurt er ook steeds vaker op aan, en daarnaast: ik heb de afglopen twee, drie jaar wel duizend keer de dialoog opgezocht, willen praten, overleggen en steeds weer draait het uit op gevloek en gescheld van zijn kant dat ik op zijn zak teer en geen flikker voorstel.
Idd. * Rucky feesthoedjes uitdeeld.quote:
Das dan n goeie voor een before and after picquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:32 schreef Ireth het volgende:
Ik sla de polonaise even over, ik ga mijn dochter in de chloor zetten. Die heeft de hele dag op het plein/in de speeltuin gespeeld en haar huid is 3 tinten donkerder dan het hoort te wezen
Ik snap in ieder geval wel wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja geheel onverwachts zal het idd niet zijn, maar het is niet dat jullie dit nu samen af ronden. Jij zorgt dat alles nu geregeld en rond is en kan pleite. In die zin dus onverwachts![]()
(Je snapt me wel denk ik..)
Draaf nou niet door, niemand zegt iets over JOUW persoonlijk. Het enige wat ik zeg is dat het vanuit het perspectief van J. gezien niet netjes is. Dat wat Pulver dus net ook zegt. Jij reageert vanuit jouw positie en jij bent de enige die daarover kán oordelen en kán handelen. Ik kan alleen mijn mening geven gebaseerd op wat IK zou doen (en dat is dan nog hypothetisch, want ik sta niet in die situatie!).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef DJMO het volgende:
oh en mij doet dit geen pijn? ik had ooit een ideaal toen ik trouwde .. m'n kids geven wat ik zelf niet gekend heb, een gezinsleven ... maar als johan zou weten wat ik van plan was, waar hij zelf op aanstuurt ("Dan rot je zelf maar op, IK zorg wel dat ik de kinderen eens in de zoveel tijd kan zien, daar regel IK wel wat voor, want denk maar niet dat JIJ ze meekrijgt en ik ze maar dan eens in de zoveel tijd mag zien" ) dan ben ik m'n kinderen kwijt en als ik ergens DOODSBANG voor ben is het dat wel.
sorry .. mijn plannen staan vast, en jullie mogen me een vuile bitch vinden, ik zet m'n kinderen NIET op het spel omdat ik volgens jullie hem op de hoogte moet stellen
Huil dan maar even uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef DJMO het volgende:
en nu heb ik koppijn en zit ik bijkans te janken om m'n verloren ideaal .. ik trouwde voor het leven .. wel mijn leven heeft maar kort geduurd dan .. nog geen drie en een half jaar
Het is patat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef Ireth het volgende:
Aangezien ik nu een beetje heel erg het gevoel heb de boze boeman te zijn die er geen klote van snapt en het tact heeft van een belgisch frietje kap ik maar ff met dit gesprek. Ik ga kind schrobben en naar bed gooien en wat anders doen..
Mwoa, ik vind dat frietje ook kan, hoor!quote:
even hierop terugkomend .. ik zal hem niet zonder meer achterlaten met onbetaalde rekeningen en er met de hele huisraad vandoor gaan hoor. Ik zorg echt wel dat hij iig een week vooruit kan qua eten en dat het financiele gedeelte geregeld wordt/overgenomen kan worden door z'n vader (hij zelf is een complete ramp op dat gebied). Het is niet m'n bedoeling om hem in de goot te laten belanden, zelfs niet voor zijn gevoel .. ik heb ooit van hem gehouden, en juist omdat het de vader van m'n zoons is, wil ik hem niet kapot zien gaan. Daarom moet ik ook weg zeg maarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik snap in ieder geval wel wat je bedoelt.
Mijn ex (één van de) deed het ook zo na een relatie van tien jaar.
Had alles voor zichzelf geregeld, maar reken erop dat het pijn doet als je zo verlaten wordt.
En ik vind het niet zo raar dat je als man dan 'onredelijk' reageert.
* DJMO slaat een arm om ingrid heen en steekt arm uit naar de volgendequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor een grouphug, wie doet er mee?
Even dan en daarna weer gezelligheid.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor een grouphug, wie doet er mee?
Sorry hoor DJMO, maar dit meen je toch niet serieus?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
even hierop terugkomend .. ik zal hem niet zonder meer achterlaten met onbetaalde rekeningen en er met de hele huisraad vandoor gaan hoor. Ik zorg echt wel dat hij iig een week vooruit kan qua eten en dat het financiele gedeelte geregeld wordt/overgenomen kan worden door z'n vader (hij zelf is een complete ramp op dat gebied). Het is niet m'n bedoeling om hem in de goot te laten belanden, zelfs niet voor zijn gevoel .. ik heb ooit van hem gehouden, en juist omdat het de vader van m'n zoons is, wil ik hem niet kapot zien gaan. Daarom moet ik ook weg zeg maar
Hmmmm, een drankje heb ik nog wel staan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
* Rucky Pulver naar de keuken stuurd om drankjes en hapjes te halen.
johan z'n grootste zorg is dat hij niet zonder bier komt te zittenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:29 schreef Pulver het volgende:
[..]
Sorry hoor DJMO, maar dit meen je toch niet serieus?
Toen mijn relatie stuk liep, ben ik een kleine twee jaar behoorlijk naar de klote geweest.
Niet zo heel raar, na een relatie van tien jaar. En wij hadden wij niet eens kinderen.
En jij komt aan met "...Ik zorg echt wel dat hij iig een week vooruit kan qua eten..."...
Alsof dat zijn grootste zorg zal zijn, als je van de ene op de andere dag de pleiterik maakt.
Nogmaals, ik vind het niet correct, zoals je het aanpakt.
Is gewoon mijn mening. Maar houd niet in dat ik je gelijk een bitch vind.
quote:
Hmmm, ik snap hem wel, dat is mijn grootste zorg ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
johan z'n grootste zorg is dat hij niet zonder bier komt te zitten
Hoezo kleine dingen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]En wat fijn dat ik straks over zulke kleine dingen geen gezeik meer heb!
Ik hoop ook echt dat jij en DJMO een nieuwe start kunnen maken. Lekker het verleden achter jullie kunnen laten en weer vooruit kijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]En wat fijn dat ik straks over zulke kleine dingen geen gezeik meer heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |