Ja! Geen schurende benen en het staat erg charmant voor de iets stevigere damequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Ooh klinkt goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja! Geen schurende benen en het staat erg charmant voor de iets stevigere dame
En! Er zitten broekzakken in t rokje
Ik ben er al verliefd opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ooh klinkt goedbinnenkort ook maar eens kijken
Schema's zijn een leidraad geen verplichting. Als dit je beter bevalt moet je dit doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik doe geen Evy. Ik loop dit schema http://run2day.nl/lopen/loopschema/absolute-beginner en ik volg ook nog lessen 1 keer in de week. Maar ik hou me niet zo netjes aan het schemaIk moest deze week 10-10-10 gaan doen maar dat vond ik wat veel nog dus ik heb eerst 8-8-8- gedaan en dus vandaag 8-10-8 (gehoord van iemand die Evy doet, haha). Maar nu wil ik dus zondag wel weer volgens schema gaan en wat strenger voor mezelf
Ik kan me wel voorstellen dat dat fijn is, een paar keer hetzelfde achter elkaar, dat heeft mijn schema ook wel een beetje.
Laatste 5 km op karakterquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:17 schreef YUR het volgende:
Viking, ik zie net een vraag van je over mn voorbereiding voor de HM. Daar kan ik kort over zijn: Die was bagger, door problemen met mn rug. Maar voordat ik de HM liep, had ik nog niet verder gelopen dan 16km inderdaad
Hij is echt geweldigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben er al verliefd opHeb ook rokje+broekje aangehad waarvan het rokje knalroze was..maar dat was niks imo. Teveel focus op de heupen
Als je een foto wil moet je maar ff een gil gevenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij is echt geweldigdaar durf ik nog wel in te lopen.. oh focus op de heupen vind ik ook niks.
Ja is goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je een foto wil moet je maar ff een gil geven
Is ook zoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Schema's zijn een leidraad geen verplichting. Als dit je beter bevalt moet je dit doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof zegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.hullspringheadharriers.co.uk/
En ze zitten/starten dus hier om de hoeken ze hebben routes online staan die nagenoeg allemaal langs mijn huis komen dus die ik van daar kan oppikken en dát rondje rennen!
Die lui op die foto zijn per stuk net zo oud als wij allemaal bij elkaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.hullspringheadharriers.co.uk/
En ze zitten/starten dus hier om de hoeken ze hebben routes online staan die nagenoeg allemaal langs mijn huis komen dus die ik van daar kan oppikken en dát rondje rennen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |