Wat is er mee gebeurd dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:47 schreef Ame_thyst het volgende:
op 4 chan stond een gif topic met alleen maar gifjes van die Ariana Grande.
STOND
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:47 schreef Ame_thyst het volgende:
op 4 chan stond een gif topic met alleen maar gifjes van die Ariana Grande.
STOND
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ame_thyst's paSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.drumstickNL's paSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maurisioo's paSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
daarmee kan hij mesturberen xDxDxD :$:$:$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.livestream.com/nasdaq
(voor drumstick's pa)Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
http://www.weebls-stuff.com/songs/magical+trevor+4/
Mijn pa kijkt dit al. http://www.twitch.tv/thegdstudio
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
En hij heeft plezier in z'n werk!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die vuilniskerel ziet er als een geschikte vent uit.![]()
omg een nieuwe ui!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef maurisioo het volgende:
Mijn vader heeft zo te zien ook veel plezier
(verkapte zie-mijn-nieuwe-UI-post)![]()
![]()
Die kabouter uit Game of Thronesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Onder weg naar huis, mobiele layout dus geen UI te zien. Wie is het dan?
Mijn oven schotel is klaar, laterrrrrAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik ook niet echtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Geniale acteur
nog nooit een andere UI gehad
Eerst had ik een geanimeerde commander keen. Die had ik ergens online gezet, maar op een gegeven moment was die ineens offline. En ik had geen backup meer.Had geen zin om een nieuwe te maken. Binnenkort mischien toch maar weer eens doen. Of gewoon een andere ui, k weet nog niet.
![]()
- Kappen -quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen die niet elke maand een andere UI
[ Bericht 1% gewijzigd door boem-dikkie op 18-05-2012 22:24:23 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mot jeIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ESCAPE TO ANOTHER WORLDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
LIFE FOR ANOTHER DAY!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
JA MAU!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik wil geen ondertitel meerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:14 schreef drumstickNL het volgende:
wo ist deine undertitel herr maurisioo?![]()
Dus? Wat wilt ie doen?___!
Ik niet.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Jat ook zijn sig en UI!quote:
Neen.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wegwezen met je 9gag shit. Tevens is dat nog lang niet oldskool. Doei.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nice, je maakt we wel werk vanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:27 schreef MineraalWater het volgende:
Kijk eens in de OP, Zo kunnen we het doen met actieve SC leden op een rijtje
Prima lijkt me.![]()
![]()
Ok maar dan moeten we wel weten wie er allemaal wil. Ik denk dat we het beste een lijstje kunnen maken die mensen zelf kunnen aanvullen. Laten we het zo doen:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef MineraalWater het volgende:
Moet ik alleen effe een lijstje hebben, Wie is vrijwilliger omdat te doen?Zelf de lijst kopieeren en aanvullenquote:Ik wil in de op!
Fok!naam - Minecraftnaam
Mender - MenderV![]()
![]()
ADD MIJ PL0X NF=NFB R+R=BACK!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ja nee jij bent lekker. Ik wil hem precies zo gekanteld hebben om het allemaal een beetje uniform te krijgen![]()
![]()
RePo van een neushoornmens met een vinger in zijn anus, een gemene vogelhond met bolhoedje en een rendier-koe.![]()
![]()
Slaap zacht lieve kindjes, ik ga fappen op Victoria Justice TV kijken.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Niet goed voor een jongen dit, waarschijnlijk de motivatie voor AlDieWillenteKaaprenVaren (wat een copypaste naam is het toch ook) om zich in te gaan schrijven.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
EPIC ADMIN BATTLE OF HISTORYYYY
ja doei
[ Bericht 39% gewijzigd door yvonne op 18-05-2012 23:41:48 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik zwaaide sensueel met mijn bipsje naar de instructricequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Niet goed voor een jongen dit, waarschijnlijk de motivatie voor AlDieWillenteKaaprenVaren (wat een copypaste naam is het toch ook) om zich in te gaan schrijven.![]()
Kunnen jullie eens ophouden met foto's zonder toestemming te genruiken?quote:
BedanktYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ja hoi, kappen, doei.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kijk in de spiegel, roep drie keer 'Yvonne' en ze komtYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
hallon dit kan ik niet lezenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kunnen jullie eens ophouden met foto's zonder toestemming te genruiken?
Bedankt
die foto's stonden op fok-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
DM die pics isOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[]Zonder toestemming[]quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hallon dit kan ik niet lezen
die foto's stonden op fok
Foto's gebruiken om mee te kutten, ook al staan ze op FOK!, is een no goYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Hield de talloze fotosoeps van diverse personen nooit tegen maar al goed..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
[]Zonder toestemming[]
Foto's gebruiken om mee te kutten, ook al staan ze op FOK!, is een no go
ik heb Emma ff gebeld, mag haar blijven posten.
en toen werd ik wakkerAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Morgen, OP is al wat aangepast.
Misschien is het leuk om er nog Wall of Fame of iets dergelijks bij te zetten.![]()
![]()
en mijnskin..
Waarom kan je geen hd skins doen?! D:
En wat gebeurt er als ik mn skin aanpas?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Niets, Maar voor jouw wil ik hem nog wel 1 keer aanpassen als je deze skin niets vind.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:02 schreef bobbernaut het volgende:
en mijnskin..
Waarom kan je geen hd skins doen?! D:
En wat gebeurt er als ik mn skin aanpas?![]()
Je bent een schat
maar ik vind t wel goed zo
Nice!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:51 schreef MineraalWater het volgende:
Morgen, OP is al wat aangepast.
Misschien is het leuk om er nog Wall of Fame of iets dergelijks bij te zetten.
Geen idee wat er nog moet veranderen of bij moet komen. Maar het ziet er iig al nice uit![]()
![]()
... zuig haar dan meteen.. slijmerquote:![]()
niks tegen yvonne maar wel tegen mensen die helemaal gaan slijmen.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zullen we als OP met alle MCers zo groepsfoto maken als Tweakers,maar dan ingame?![]()
HoiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Belangrijkste persoon uit het topic mist nog wel. Maar verder toppie
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Vertel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Belangrijkste persoon uit het topic mist nog wel. Maar verder toppie
Wat is jouw MC naam eigenlijk want die was ik vergeten.![]()
![]()
Thx! Kijkt er toch nog iemand vrolijk in de OPquote:
Dat " slowchat" poppetje![]()
Is dat spel dan wat? Ik heb weinig zin om er het volle pond voor neer te leggen als het overhypte troep blijkt te zijn.![]()
Ja dat ligt eraan wat je verwachtingen zijn. Voor een hack & slash spel speelt hij lekker weg, maar meer dan dat is het ook niet.![]()
Niet mijn soort spel. Torchlight ook nooit uit kunnen spelen.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Start the war, cause we are on the floor, it's never seen before.
Army of hardcore.
HARDCORE!__!
Wel enigszins ja, al draait het hier minder om het RP gebeuren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Van Dungeon Siege 1 was ik errug fan, lijkt het daar wat op?![]()
Hardcore, elke keer als iemand dat opzet sterft er een kind in Afrika aan Lepra.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:39 schreef bobbernaut het volgende:
Start the war, cause we are on the floor, it's never seen before.
Army of hardcore.
HARDCORE!__!
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Zeg, haal die ondertitel eens weg. Straks denkt iedereen nog dat jij de eigenaar bent van mFok.quote:![]()
![]()
![]()
Erhm.. nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
BLINK 182 - ROCK SHOW
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef MineraalWater het volgende:
Elke keer als iemand dat niet opzet sterft er ook een kind in Afrika aan Lepra.
Ze sterven dan eerder aan honger of malaria.En ik dan?quote:Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Jij wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:44 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ze sterven dan eerder aan honger of malaria.
[..]
En ik dan?
Elke 60 seconden in Afrika gaat er een minuut voorbij.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik moest voor de tweede keer om je lachen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jij wel.
Elke 60 seconden in Afrika gaat er een minuut voorbij.![]()
![]()
Komt ook in mn sigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik moest voor de tweede keer om je lachen!![]()
godver t past er niet in..
IB4 THAT'S WHAT SHE SAIDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
CALIFORNIA LOOOOVEOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie wilt tinychatten? :$:$Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
niet meer mensen? ik doe mn cam aan :$:$:$Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
HAHAHA PLEXCON STRIPT HAHAOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
SMOKE WEED EVERYDAYOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Gast je bent 13 of zo.quote:![]()
![]()
![]()
en ik rook niet en ik drink niet.
bow wow wow yippo yo yippo yeey
Ik was een jaar of 7 toen die vaak op mtv en de box was.quote:![]()
![]()
Nog steeds dezelfde engine?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:17 schreef MineraalWater het volgende:
Bah, Wat een kut trailer van Black ops 2 had er wel meer verwacht.![]()
![]()
COD, overrated spel.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zombies kapot schieten is wel leukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:20 schreef MineraalWater het volgende:
Boeit mij niet, Zolang ik lekker met mijn vrienden zombies kapot kan knallen vind ik het best
Lil wayne wordt pussy, how to love, mirror...quote:
geef mij maar 6 foot 7 foot of John.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Als we het dan over hip hop hebben doe mij dan maar de old school jaren 80/90.
Run-D.M.C , Grandmaster Flash & The Furious Five, Public Enemy etc.![]()
Immortal Technique, dat zijn pas bazen.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoi pipeloiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Voor de bazen:
Ik ben moooeeeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Heyhey, een server die 24/7 beschikbaar is voor iedereen is niet niks toch.quote:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:40 schreef Timwonnacott het volgende:
En ik dan!? Overigens is Diablo te verslavend
![]()
![]()
mehquote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
In de zin van redactie film oid?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij bent filmmeneer, eh? Die Feuerzangenbowle al eens gezien?
De film van 1944 of de remake?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Nee jij kijkt alleen CP films. Vuige rukker!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ChildPron!
oeh meneer heeft 1 film van voor 1980 gezien en is gelijk kennerquote:Op zondag 20 mei 2012 17:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
jij bent geen filmmeneer meigool
Meer want ook oude westerns, meneertje cynicus.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
oeh meneer heeft 1 film van voor 1980 gezien en is gelijk kenner
Het was maar een tip hoor![]()
![]()
wat de neuk is datquote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat maak je niet in MC bitchesOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kijk zelf maar, het staat in de bestandsnaam._____!
En ondertussen wel New Kids kijken he.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ha, die films ken ik wel. Humor voor bosmongolen is dat.
Apfkajdkwkeejjwqjkdkqkskd hoiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zo gay dat je op mobiele FOK! Geen PI hebt..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Neequote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Niemand gaat het kijken hoor
[ Bericht 12% gewijzigd door Ame_thyst op 21-05-2012 13:23:41 (ohja op fok betekend kk kanker :')) ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik ga het niet kijken want dat kan ik niet op het werk. En als ik thuis ben ga ik niet terug zoeken welke filmpjes er gepost waren om ze te kijken![]()
![]()
lol hoe meer mensen er vrij hebben hoe rustiger dit topic
no shit sherlockAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Leren!quote:Op maandag 21 mei 2012 13:40 schreef maurisioo het volgende:
Piekartz waarom was je er vandaag weer niet?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
dafuq?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh, maar we waren vandaag 12 uur vrij ipv 4 uur.
anyhow: scheelt anderhalf uur reistijd en heb veel geleerd-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
leraar ziek.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
dafuq?
anyhow: scheelt anderhalf uur reistijd en heb veel geleerd
heb nu btw geen zin om te leren![]()
![]()
Ik probeer het niet te doen; zit nu mobiel te fokken naast mijn boek maar de batterij is binnen een paar minuten leeg en dan moet ik wel leren hehe. Ik kijk GoT woensdag wel.quote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik probeer het niet te doen; zit nu mobiel te fokken naast mijn boek maar de batterij is binnen een paar minuten leeg en dan moet ik wel leren hehe. Ik kijk GoT woensdag wel.
Kijk gewoon man![]()
![]()
DAMN YOU, je lijkt Danny wel. We moeten elkaar motiveren! Komop Maurice, ga leren!quote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Oh ik ga straks wel lerenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
DAMN YOU, je lijkt Danny wel. We moeten elkaar motiveren! Komop Maurice, ga leren!![]()
Een of andere scumbag heeft spoilers in de 1ste post van de tpb torrent gezet.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik speelde games voordat jullie geboren waren. En nou leren kinders!quote:
[ Bericht 60% gewijzigd door Mender op 21-05-2012 14:16:00 ]![]()
Ja dat probeerde ik de vorige keer 6 versies binnengehaald die allemaal kut waren, uiteindelijk een stream gekeken.quote:
Hoeft niet. Je klikt op download en hij gaat automatisch downloaden. NZB download hij automatisch.quote:![]()
Niet, gewoon op "game of thrones" en dan kies je 720p en downloaden maar.
Pakt ook uit en alles
Ik gebruik het met mijn gratis kpn nieuwsgroepen servertje. Ideaal voor series. Maar kan ook gewoon payserver instellen.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Abbo van die programma's opzeggen en spotnet gebruiken.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
Maar ik heb al allerlei programma's en een abbo daarvoor.
Je hoeft niet meer te kloten met nzb files, niet meer zelf controleren op corupt files, niet meer zelf uitpakken. Gewoon op downloaden klikken en wachten.![]()
Kan wel jonge stelletje n000bbbssss!!!!!
Gewoon bij Bewerken > Instellingen > Download knop > Download NZB![]()
Spotnet is ultra sloom met downloaden. Daar haal ik net 400Kbps terwijl ik met Sabnzbd 1.9 MB/s haal.![]()
Dan doe je iets niet goedquote:Op maandag 21 mei 2012 14:23 schreef drumstickNL het volgende:
fuck usenet, ik ben er klaar mee
net alweer een fake rip gedownload
Ben super tevreden over usenet![]()
![]()
http://www.nzbtvseeker.com/NZB-2410/Game-of-Thrones/quote:Op maandag 21 mei 2012 14:23 schreef drumstickNL het volgende:
fuck usenet, ik ben er klaar mee
net alweer een fake rip gedownload![]()
![]()
Ik haal 6 tot 7 MB/squote:Op maandag 21 mei 2012 14:24 schreef MineraalWater het volgende:
Spotnet is ultra sloom met downloaden. Daar haal ik net 400Kbps terwijl ik met Sabnzbd 1.9 MB/s haal.
Dus aan spotnet zal het niet liggen![]()
![]()
Torrents zijn ultra sloom met downloaden. Daar haal ik net 5.5MB/s terwijl ik met nieuwsgroepen 5.5 MB/s haal.![]()
Nouja, Ik heb liever Sabnzbd met Binsearch, Couchpotato en Sickbeardquote:Op maandag 21 mei 2012 14:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik haal 6 tot 7 MB/s
Dus aan spotnet zal het niet liggen![]()
![]()
OH you.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Torrents zijn ultra sloom met downloaden. Daar haal ik net 5.5MB/s terwijl ik met nieuwsgroepen 5.5 MB/s haal.![]()
Ik krijg volgende maand 50mb.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef drumstickNL het volgende:
Het gaat hier toch maar maximaal tot 5Mb dus dikke care ook.![]()
![]()
Oh nu alquote:Op maandag 21 mei 2012 13:56 schreef MineraalWater het volgende:
Ow, Nee hoef ik niet, ben klaar met mijn examens hihi![]()
![]()
Ik kijk niet GoT, maar spoiler?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef maurisioo het volgende:
Net GoT gekeken. Waarom moet Robb nou dood.![]()
![]()
homo!! ik ben nog niet klaar met downloadenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef maurisioo het volgende:
Net GoT gekeken. Waarom moet Robb nou dood.
T'is Cathelyn. Met een L.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:03 schreef drumstickNL het volgende:
catheryn stark overleeft het maar heeft geen tong meer
Edit: oh en zonder h
[ Bericht 12% gewijzigd door maurisioo op 21-05-2012 15:11:20 ]![]()
Heb hem nog steeds aan staanquote:Op maandag 21 mei 2012 15:24 schreef drumstickNL het volgende:
Maurice, seed eens man heb een snelheid van 50kb/s
Bij mij was hij binnen kwartier binnen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
homo!! ik ben nog niet klaar met downloaden![]()
![]()
Heeft iets te maken met warm weer. Pff moet er nog aan wennen hoor
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: