Ik speelde games voordat jullie geboren waren. En nou leren kinders!quote:
Ja dat probeerde ik de vorige keer 6 versies binnengehaald die allemaal kut waren, uiteindelijk een stream gekeken.quote:
Hoeft niet. Je klikt op download en hij gaat automatisch downloaden. NZB download hij automatisch.quote:
Abbo van die programma's opzeggen en spotnet gebruiken.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
Maar ik heb al allerlei programma's en een abbo daarvoor.
Dan doe je iets niet goedquote:Op maandag 21 mei 2012 14:23 schreef drumstickNL het volgende:
fuck usenet, ik ben er klaar mee
net alweer een fake rip gedownload
http://www.nzbtvseeker.com/NZB-2410/Game-of-Thrones/quote:Op maandag 21 mei 2012 14:23 schreef drumstickNL het volgende:
fuck usenet, ik ben er klaar mee
net alweer een fake rip gedownload
Ik haal 6 tot 7 MB/squote:Op maandag 21 mei 2012 14:24 schreef MineraalWater het volgende:
Spotnet is ultra sloom met downloaden. Daar haal ik net 400Kbps terwijl ik met Sabnzbd 1.9 MB/s haal.
Nouja, Ik heb liever Sabnzbd met Binsearch, Couchpotato en Sickbeardquote:Op maandag 21 mei 2012 14:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik haal 6 tot 7 MB/s
Dus aan spotnet zal het niet liggen
OH you.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Torrents zijn ultra sloom met downloaden. Daar haal ik net 5.5MB/s terwijl ik met nieuwsgroepen 5.5 MB/s haal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |