quote:De resterende 25.000 toegangsbewijzen zullen de UEFA en de Engelse voetbalfederatie zelf verdelen.
Net als met de UEFA-cup finale toenquote:
Behalve het feit dat het met de auto bereiken relatief lastig is, is er weinig mis met De Kuip hoor. Helemaal nu er plannen zijn om de metrolijnen door te trekken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:24 schreef Tarado het volgende:
Een groot probleem is de infrastructuur rond het stadion, dat is op z'n zacht gezegd ook niet optimaal, hoewel ik er al een tijdje niet meer geweest ben.
Had toen een kaart voor vak P. Maar dat was ook gewoon via Feyenoord.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Net als met de UEFA-cup finale toenofficiëel hadden we alleen de gele zijde, maar dat was op de dag zelf wel anders
Van mij hoeft die 300 miljoen ook niet, maar als je toch dergelijke bedragen zou investeren, moeten we overal rekening mee houden wat (veel) extra geld oplevert.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En met een CL-finale wel? Waarom zou dat dan zoveel meer geld opleveren
Er komt een nieuwe metrolijn (metrolijn Fquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:24 schreef Tarado het volgende:
Een groot probleem is de infrastructuur rond het stadion, dat is op z'n zacht gezegd ook niet optimaal, hoewel ik er al een tijdje niet meer geweest ben.
Dat verdient zich wel terug aangezien ze van heel Kop van Zuid en Varkenoord een nieuwe stadscentrum willen maken dat her en der jongeren aantrekt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:32 schreef Bonkers. het volgende:
300 miljoen uitgeven op dit moment is een beetje waanzin.
Ik vind het park eromheen wel tof eigenlijk, met De Kuip ook in de oude staatquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:31 schreef Dekatria het volgende:
LN heeft z'n nieuwe speerpunt tegen de directie in elk geval alweer gevonden
http://www.lunaticnews.nl(...)tadion-in-rotterdam/
[ afbeelding ]
Het valt ook wel mee voor een nieuw stadion. Maar ik zie het echt niet gefinancierd worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond 300 miljoen eigenlijk wel meevallen? Had verwacht dat zoiets veel meer zou kosten.
Daarnaast blijft voor hetzelfde geld De Kuip er gewoon staan en krijg je er een compleet nieuw stadion voor, zonder dat je in een bouwval speelt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:43 schreef Caland het volgende:
Maar die verbouwoptie is dus dat je 4 jaar lang in een bouwval speelt. Speel je uiteindelijk ook wel in een geheel nieuw stadion.
Beetje net als met het centraal station.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:43 schreef Caland het volgende:
Maar die verbouwoptie is dus dat je 4 jaar lang in een bouwval speelt. Speel je uiteindelijk ook wel in een geheel nieuw stadion.
Hoe is dat dat ooit een serieuze optie?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarnaast blijft voor hetzelfde geld De Kuip er gewoon staan en krijg je er een compleet nieuw stadion voor, zonder dat je in een bouwval speelt.
Ach, bij Twente is dat ook goed gegaan...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:43 schreef Caland het volgende:
Centraal werd niet verbouwd, dat werd gesloopt en vanaf de grond helemaal herbouwd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beetje net als met het centraal station.
Maar dan alsnog zit je jaren in een bouwvalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Centraal werd niet verbouwd, dat werd gesloopt en vanaf de grond helemaal herbouwd.
Ze moesten eerst het nieuwe metrostation bouwen en de riolering in orde maken hè.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
Centraal station, het voorbeeld van alles wat verkeerd is aan de bouwsector.
3 jaar een bouwput, niemand heeft enig idee waar the hell men mee bezig is.
HOPPA, binnen 3 weken staat het hele gebouw er. DA FUQ?
Ik weet het maar het is toch lekker kankeren johquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze moesten eerst het nieuwe metrostation bouwen en de riolering in orde maken hè.
En het is al een bouwput sinds 2007.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet het maar het is toch lekker kankeren joh.
Ik begrijp ook wer-ke-lijk niet waarom HALF Rotterdam opengegooid wordt vlak voor de bouwvakantie.
Binnenkort:
Drooglever Fortuyplein dicht
Maastunnel dicht
Centraaltunnel dicht (van Beukelsdijk naar Weena dus)
Bovenstuk bij centraal is nu al dicht
Beukelsweg ingrijpend verbouwd
Kortom: ik heb dalijk nog maar twee mogelijkheden (met half rotterdam) om op zuid te komen: via de schie (albrechtskade) richting eendrachtsplein en via daar mijn weg puzzelen naar de willemsbrug / erasmusbrug, of eventueel de brienenoord.
Ik weet nog een jaar geleden toen de maastunnel dicht zat: elke keer een UUR bezig om bij de erasmusbrug te komen.
Blij dat ik tegenwoordig overal mijn motor voor kan pakken daar ik geen spullen meer nodig heb uit de auto
Lekker fietsen jongen..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet het maar het is toch lekker kankeren joh.
Ik begrijp ook wer-ke-lijk niet waarom HALF Rotterdam opengegooid wordt vlak voor de bouwvakantie.
Binnenkort:
Drooglever Fortuyplein dicht
Maastunnel dicht
Centraaltunnel dicht (van Beukelsdijk naar Weena dus)
Bovenstuk bij centraal is nu al dicht
Beukelsweg ingrijpend verbouwd
Kortom: ik heb dalijk nog maar twee mogelijkheden (met half rotterdam) om op zuid te komen: via de schie (albrechtskade) richting eendrachtsplein en via daar mijn weg puzzelen naar de willemsbrug / erasmusbrug, of eventueel de brienenoord.
Ik weet nog een jaar geleden toen de maastunnel dicht zat: elke keer een UUR bezig om bij de erasmusbrug te komen.
Blij dat ik tegenwoordig overal mijn motor voor kan pakken daar ik geen spullen meer nodig heb uit de auto
Het CS is belachelijk lelijk aan het wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef Caland het volgende:
Dat Meyer en Van Schooten heeft ook het CS ontworpen.
Vind het juist wel mooi worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het CS is belachelijk lelijk aan het worden. Het lijkt wel zo'n plastic constructie als Pathe schouwburgplein...
Je moet de gegeven paard niet in de bek kijken. Hij's nog niet af.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het CS is belachelijk lelijk aan het worden. Het lijkt wel zo'n plastic constructie als Pathe schouwburgplein...
Gegeven paard? Het gebouw kost miljoenen terwijl de gemeente blut isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Je moet de gegeven paard niet in de bek kijken. Hij's nog niet af.
Daarnaast moet het een luchthavenallure hebben, dus er komt ook nog eens een winkelcentrum onder het spoor naast de standaard stationszaken in het gebouw zelf. Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En al die Duitse aannemers, what is that all about? Duitsers die Rotterdam komen opbouwenZo fout.
Voor ons is het een gegeen paard.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gegeven paard? Het gebouw kost miljoenen terwijl de gemeente blut is. En al die Duitse aannemers, what is that all about? Duitsers die Rotterdam komen opbouwen
Zo fout.
Maar inderdaad, als hij er staat zal mijn mening ongetwijfeld nog bijdraaien
Limburgers zijn halve Duitsers manquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:27 schreef Helpmefok het volgende:
"Niet helemaal Duits". Ken toch niet man.
Vertel, wat is er mis dan? Volgens mij loopt alles op rolletjes.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
Centraal station, het voorbeeld van alles wat verkeerd is aan de bouwsector.
3 jaar een bouwput, niemand heeft enig idee waar the hell men mee bezig is.
HOPPA, binnen 3 weken staat het hele gebouw er. DA FUQ?
Inderdaad, ik kom er 5 dagen per week. Als treinreiziger heb je er weinig tot geen last van, terwijl het toch een van de drukste stations van Nederland is. Knap hoor!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vertel, wat is er mis dan? Volgens mij loopt alles op rolletjes.
Dat wel, alleen het feit dat ze - op het oog van de simpele burger - ''gewoon 3 jaar niets doen en uit hun neus staan te vreten! werke voor je kankegeldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vertel, wat is er mis dan? Volgens mij loopt alles op rolletjes.
Duidelijk verhaal dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:40 schreef Grifte het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)-voor-verbouwen-kuip
De metro is anders vet chill. Nauwelijks problemen en je bent snel waar je wilt zijn in Roffa.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:39 schreef Helpmefok het volgende:
Maar ik reis gelukkig NOOIT met het OV..
laat maar eens een ontwerpje ziej, dan weet ik ook wat ik moet vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:40 schreef Grifte het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)-voor-verbouwen-kuip
Gewoon soort look-a-like van de huidige Kuip, maar dan wat groter toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
laat maar eens een ontwerpje ziej, dan weet ik ook wat ik moet vinden.
'Nieuwe Kuip'quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:49 schreef o.us het volgende:
De Nieuwe Kuip heeft meer weg van de Allianz Arena dan de Kuip.
Is ook 1 van de mooiste moderne stadions, dus lijkt me geen schande.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:49 schreef o.us het volgende:
De Nieuwe Kuip heeft meer weg van de Allianz Arena dan de Kuip.
Hoe moet ik het dan noemenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
'Nieuwe Kuip'
Verder is er nog geen enkel ontwerp naar buiten gekomen.
Even serieus: als je houdt van de stad Rotterdam, dan heb je het niet over ''Roffa'', ''Rotjeknor'' of al die andere pauperzooi.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:46 schreef o.us het volgende:
[..]
De metro is anders vet chill. Nauwelijks problemen en je bent snel waar je wilt zijn in Roffa.
Ik heb het gevoel dat jij veel ouder dan mij bent.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even serieus: als je houdt van de stad Rotterdam, dan heb je het niet over ''Roffa'', ''Rotjeknor'' of al die andere pauperzooi.
Rotterdam. Punt.
Als die gekken in 020 hun pleurisstad ''damsko'' willen noemen moeten ze dat vooral zelf weten.
Wij. Zijn. Rotterdam.
ik vind het een lelijk pleuris ding.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is ook 1 van de mooiste moderne stadions, dus lijkt me geen schande.
23.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij veel ouder dan mij bent.
Gewoon nieuw stadion.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan noemen?
Wat is dat ontwerp dan wat ik op rijnmond zie?
Ik ben 20quote:
Ik merk dat vooral de allochtone medemens het heeft over "Roffa". Die voed ik dan ook keurig op in mijn sector. Tegenwoordig durven ze dat echt niet meer te zeggen rondom mequote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben 20.
En ik ben geboren en getogen in Hillesluis dus de benoeming Roffa is niet zo vreemd daar.
dan ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij veel ouder dan mij bent.
Omdat je HMF bent zal ik rekening met je houden gozert.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik merk dat vooral de allochtone medemens het heeft over "Roffa". Die voed ik dan ook keurig op in mijn sector. Tegenwoordig durven ze dat echt niet meer te zeggen rondom me.
Ik heb geen enkel probleem met ""Aii mang die tantoe-sma is sker noh''. Maar Rotterdam. Is. Rotterdam.
Rotjeknor accepteer ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:58 schreef Dekatria het volgende:
Rotjeknor is gewoon een ingeburgerde bijnaam hoor.
Nieuwe CS vind ik erg imposant... de staalconstructie alleen al, die is gewoon bad-ass
Mooi dat overigens een meerderheid van de gemeenteraad voor verbouwing is. Gevoel zegt me dat de naam 'de Kuip' dan gewoon zal blijven, net als dat we 10 eurocent nog steeds een dubbeltje noemen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:04 schreef o.us het volgende:
http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=385
Hier is een speciaal forum rond de ontwikkelingen van het (her-/ver-) in en rondom Rotterdam.
Ziet er goed uit.
GAAF!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy hell
FUCKING VETquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koopgoot 2
Holy hell
Olympische winterspelen in Rotterdam?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:25 schreef o.us het volgende:
Rotterdam wordt onmeunig mooi rond 2030.
En dan de Olympische Spelen erbij. Man man man, ik heb weer zin om CitiesXL te spelen.
Rotterdam en Feijenoord zijn één. Zeker in komkommertijd over Rotterdam praten in het Feijenoordtopic is dus niets mis mee.quote:
Nee, maar met 2030 had ik het niet specifiek over de Spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Olympische winterspelen in Rotterdam?
Een impressie. Er is nog geen ontwerp. Kan ook niet, aangezien er nog geen architectenbureau is aangesteld.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan noemen?
Wat is dat ontwerp dan wat ik op rijnmond zie?
Dit is een oud ontwerp wat er nooit gaat komen. Het nieuwe ontwerp is veel lelijker (en goedkoper).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koopgoot 2
Holy hell
Mehquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is een oud ontwerp wat er nooit gaat komen. Het nieuwe ontwerp is veel lelijker (en goedkoper).
Wat is het nieuwe ontwerp dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is een oud ontwerp wat er nooit gaat komen. Het nieuwe ontwerp is veel lelijker (en goedkoper).
Jij kunt beter niet aan kinderen beginnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal dus.
Is verdomme logisch toch. Wij willen onze kinderen later toch ook meenemen naar De Kuip?
niks tegen buiten Rotterdamquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rotterdam en Feijenoord zijn één. Zeker in komkommertijd over Rotterdam praten in het Feijenoordtopic is dus niets mis mee.
Ik snap al die vervelio's hier niet, die boertjes van buiten Rotterdam, die dan willen dat het Feijenoordtopic alléén over Feijenoord gaat, omdat ze Rotterdam niet snappen..
Rotterdam
Ken je geschiedenis.... 'boerenzij'quote:
Ik mag hopen dat ze enkel mijn passie, gedrevenheid en intelligentie erven en voor de rest alles van hun moedert.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij kunt beter niet aan kinderen beginnen.
Maar dan moet er niet gezeken worden dat er ook over Rotterdam gepraat wordt in dit topic.quote:
Ik ben een rasechtequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis.... 'boerenzij'
Voor zover ik kan lezen niet nee. In de Markthal komen gewoon winkels.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Als de markthal er is gaat de markt op de Binnerotteplein niet weg?
Die komt daarin geloof ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Als de markthal er is gaat de markt op de Binnerotteplein niet weg?
Ik voel de bijnaam "De Windtunnel" al in de lucht hangenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die komt daarin geloof ik![]()
Die markthal heb ik dan weer geen vertrouwen in. Dat wordt echt zo'n tochtig, kil, betonnen onding wat we over 25 jaar weer gaan slopen
DAT ZEI IK ALquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:54 schreef o.us het volgende:
En de muren worden van LED-schermen gemaakt
[ afbeelding ]
Zeker in combinatie met die vorigequote:
twitter:
twitter:jdeguz twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 02:53:17Ik ben viessssssssssssssssssss swa. reageer retweet
Alsof mensen denken dat dat echt isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:02 schreef o.us het volgende:
Gewoon een tweet hier editten, retweeten en men gaat dan denken dat het echt zo is
twitter:jdeguz twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 21:08:00Alle geruchten over Twente zijn niet waar. Althans, dat zei Joop gister tegen me. reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:05 schreef Dekatria het volgende:
twitter:jdeguz twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 21:08:00Alle geruchten over Twente zijn niet waar. Althans, dat zei Joop gister tegen me. reageer retweet
twitter:jdeguz twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 21:08:00Back in NL, koffie delen met Steve en Joop #FCTwente reageer retweet
twitter:jdeguz twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 21:08:00Nieuw shirt #FCTwente is ziek! Proud to be a #Tukker. http://www.sportshoplaarb(...)_shirt_duitsland.jpg reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
twitter:jdeguz twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 21:08:00Nieuw shirt #FCTwente is ziek! Proud to be a #Tukker. http://www.sportshoplaarb(...)_shirt_duitsland.jpg reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:10 schreef Dekatria het volgende:
Blijft dit nog steeds een briljant doek vinden:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:10 schreef Dekatria het volgende:
Blijft dit nog steeds een briljant doek vinden:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:10 schreef Helpmefok het volgende:
Het FERlanglijstje zal ook wel pijn gedaan hebben, zeker gezien waar hij nu staat
Die is volgens mij echt alleen maar voor het gebaar ff met Feyenoord gaan praten..quote:Kuijt overweegt toch langer verblijf bij Liverpool
LAUSANNE - Dirk Kuijt overweegt toch een langer verblijf bij Liverpool. "De situatie is nu anders door het vertrek van manager Kenny Dalglish", laat hij weten tegenover NUsport.
Foto: ANP
"Onder hem kreeg ik nauwelijks kansen. Dat voelde als onterecht. Als ik speelde ging het voor mijn gevoel meestal goed", vertelt hij.
"Toch gaf hij vaak de voorkeur aan andere jongens. Daar had ik moeite mee, ben een type dat altijd wil spelen en dan ook tot zijn beste spel komt."
Kuijt, wiens contract in 2013 afloopt, en zijn familie hebben het 'uitstekend' naar hun zin in de Engelse havenstad.
Belangstelling
"Dat zijn dingen die zeker meewegen in mijn beslissing. De kinderen zijn bijna verengelsd, mijn vrouw voelt zich er enorm thuis. Maar als ik niet veel speel, valt er iets heel belangrijks weg. Dat kwam er te weinig van dus dan kijk je naar waar dat wel kan."
Over belangstelling heeft Kuijt niet te klagen. "Die is er wel uit verschillende aansprekende landen. HSV? Ik ga niet op namen in."
"Vind ik niet netjes en handig. Mijn zaakwaarnemer Rob Jansen is nu met mijn toekomst bezig. Liverpool is zeker nog een optie, maar momenteel richt ik me volledig op het EK."
Ja, Roffa ligt onder de Maas. Zuid thee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik merk dat vooral de allochtone medemens het heeft over "Roffa". Die voed ik dan ook keurig op in mijn sector. Tegenwoordig durven ze dat echt niet meer te zeggen rondom me.
Ik heb geen enkel probleem met ""Aii mang die tantoe-sma is sker noh''. Maar Rotterdam. Is. Rotterdam.
Jij was er zeker van dat ie deze zomer zou komenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
Zullen we rond die zakkenwasser gewoon niet meer berichten?
Ik was er ook zeker van dat we kampioen werdenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij was er zeker van dat ie deze zomer zou komen
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was er ook zeker van dat we kampioen werden.
Het had zijn heldenstatus hier in R'dam in elk geval bezegeld.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij was er zeker van dat ie deze zomer zou komen
Kuijt heeft nergens gesuggereerd dat-ie op het punt stond om terug te komen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Kuyt![]()
Ik geloofde even nog écht dat ie terugkwam. GEEF DAN GEEN VALSE HOOP
Fernandez is echt een prima inval spits. Maar toch heb ik liever een killer voorin. Als dit niet kan ben ik ook tevreden met Fernandez, alleen jammer dat hij zoveel wedstrijden mist.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:04 schreef TheFastOne het volgende:
Fernandez heeft het dit seizoen eigenlijk nog geen eens zo slecht gedaan in de vele wedstrijden die hij speelde. Ik zou serieus niet weten wie er een betere spits is die geen moeite heeft om op de bank te zitten.
Fernandez is wel echt een zwakke spits hoor. Sowieso de nummer 1 t/m 7 hebben een betere spits. Als je volgend jaar ook om de 2e plaats wil spelen heb je aan Fernandez niet genoeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fernandez is echt een prima inval spits. Maar toch heb ik liever een killer voorin. Als dit niet kan ben ik ook tevreden met Fernandez, alleen jammer dat hij zoveel wedstrijden mist.
Altidore.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fernandez is wel echt een zwakke spits hoor. Sowieso de nummer 1 t/m 7 hebben een betere spits. Als je volgend jaar ook om de 2e plaats wil spelen heb je aan Fernandez niet genoeg.
Zelfs hij heeft een beter gemiddelde dan Fernandezquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Altidore.Voor de rest heb je wel gelijk denk ik.
Mja, dan hebben we met Fernandez, Cisse en Reis nu 3 spitsen waarvan je weet dat ze de helft van het seizoen gaan missenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:14 schreef Typisch het volgende:
Ach. Prima 2e spits dus, aan Mr. Yellow om een mooie eerste spits te zoeken. Ik zou nog steeds Reis willen zien, maar goed.
Buiten EU salaris voor een speler die niet fit is en drank/drugs/motivatie problemen heeft, doe maar niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:14 schreef Typisch het volgende:
Ach. Prima 2e spits dus, aan Mr. Yellow om een mooie eerste spits te zoeken. Ik zou nog steeds Reis willen zien, maar goed.
3*de helft is genoeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, dan hebben we met Fernandez, Cisse en Reis nu 3 spitsen waarvan je weet dat ze de helft van het seizoen gaan missen
Effe neutraliseren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Buiten EU salaris voor een speler die niet fit is en drank/drugs/motivatie problemen heeft, doe maar niet.
MWah, tegenwoordig kun je overal aan die zooi komen. Zeker als je ook maar een beetje geld hebt. Hier in het dorp kwam ook altijd zo'n drugs courrier vanuit Rotterdam in een wit busje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sowieso, Reis en de Rotterdamse haven.. Das wel een beetje de kat op het spek binden
Tegen de tijd dat het in Arnhem aankomt zijn er alleen al 24 apotheken doorheen gesnedenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
MWah, tegenwoordig kun je overal aan die zooi komen. Zeker als je ook maar een beetje geld hebt. Hier in het dorp kwam ook altijd zo'n drugs courrier vanuit Rotterdam in een wit busje.Maandje of 6 terug neergestoken hier, thuglife alles.
Hey, de witte versie van mijn UIquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:21 schreef o.us het volgende:
Zelfs in SGP-gemeente Barendrecht wordt er gedeald
Sowieso.quote:
Zwak wil ik hem niet bepaald noemen, daar zijn zijn statistieken te goed voor. Imo opinie de perfecte tweede spits en complementair aan derde spits Te Vrede.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fernandez is wel echt een zwakke spits hoor. Sowieso de nummer 1 t/m 7 hebben een betere spits. Als je volgend jaar ook om de 2e plaats wil spelen heb je aan Fernandez niet genoeg.
Toch wil ik nog eens Nike zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Sowieso.
Feyenoord icm Puma heeft voor een hoop mooie shirts en trainingspakken gezorgd de afgelopen jaren. Ben blij dat we van Kappa af zijn.
Was baas, er was een tijd dat Nike prachtige shirts maakte tot 2007 ofzo maar toch zie ik heeeel eerlijk Adidas terug bij Feyenoordquote:
Toch nog ergens eerste mee dit jaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:39 schreef Paul-89 het volgende:
Jeugd opleiding weer gewonnen.
En Koeman beste trainer.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:39 schreef Paul-89 het volgende:
En Koeman beste trainer.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:39 schreef Paul-89 het volgende:
En Koeman beste trainer.
Ook hier dus top 2 zoals het hoort. Nu nog omdraaien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:43 schreef o.us het volgende:
En dit dan
[ afbeelding ]
4 punten verschil met de kampioen en maar liefst 10 punten verschil met de nummer 3 en 20 punten verschil met de nummer vier.
Vilhena etc misten toch daar een flink aantal wedstrijden?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook hier dus top 2 zoals het hoort. Nu nog omdraaien.
Zal bij onze vrienden uit Amsterdam ook wel zo zijn natuurlijk, die Koppers, Ligeon en Klaassen enzo zaten er toch regelmatig bij daar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vilhena etc misten toch daar een flink aantal wedstrijden?
Hopelijk komt er dan snel een gat met de rest.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch nog ergens eerste mee dit jaar.Volgend jaar andersom graag.
Tsja, de toppers worden er al snel tussenuit geplukt door eredivisieclubs.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:48 schreef o.us het volgende:
Grappig om weer te zien dat de jeugd van Sparta het beter doet dan de eerste. Iets wat al een tijdje bekend is.
Ik moet de wedstrijddagen even weten, dan kijken of ik het kan regelen met het werk, dan neem ik er ook weer eentje op bazenvak Z4.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:59 schreef Grifte het volgende:
Meer mensen net een mailtje van Feyenoord ivm seizoenskaart?
Weer Z4, Uitkaartje nu erbij
Kreeg vorige week opeens een mail dat ik een goldcard krijg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:59 schreef Grifte het volgende:
Bj de trap, of ergens vooraan, zwerf meestal een beetje rond, hangt ervan af wat voor lui er mee komen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet de wedstrijddagen even weten, dan kijken of ik het kan regelen met het werk, dan neem ik er ook weer eentje op bazenvak Z4.Waar sta je meestal?
Nou ik heb wel serieuze interesse gekregen voor een lifetime-seizoenskaart man. Zit erover te denken die te kopen van m'n weddenschapsinkomsten, maar twijfel nog over een aantal zaken...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:25 schreef Grifte het volgende:
Gratis bier elke wedstrijd dankzij jou HMF?
Vak B inderdaad. Kan wel overlopen naar W1 begreep ik. Is ook wel een lachen vak.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:32 schreef Grifte het volgende:
Dan kom je toch op vak B terecht ofzo? Of kan je zelf een vak kiezen.
Heb ik ook gekregen. Alleen in mijn geval voor Z3 i.p.v. Z4.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:59 schreef Grifte het volgende:
Die wedstrijd sloeg nergens op. Echt eentje waarin alle statistieken werden verslagen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Echt bizar eigenlijk dat we nog met 6-0 van Groningen hebben verloren dit seizoen, notabene de week na Ajax 1-1![]()
Wat dat betreft is de ploeg wel echt volwassen geworden. Ik kan me voorstellen dat we volgend seizoen nog wel eens van een kleintje gaan verliezen, maar 6-0 of van die 1-3 scores in eigen huis echt niet meer.
Ik durf daar niet te staan, dus doe dat nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
Happel, loop jij dan ook naar Z1 in de tweede helft om twee keer de bal 'aan jouw kant' gescoord te zien worden?
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 16:08:32Fantastisch: #Feyenoord/Excelsior is voor de derde keer op een rij verkozen tot beste jeugdopleiding van Nederland. Gefeliciteerd! reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 16:10:00Het kan niet op: Ronald #Koeman is gekozen tot trainer van het jaar! #verdiend reageer retweet
Ik zou niet te enthousiast doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zou niet gek opkijken als komend jaar geen één wedstrijd verloren wordt in De Kuip.
Dan kan je evengoed thuis ongeslagen zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zou niet te enthousiast doen.
Ik herriner mij seizoen 2007/2008 nog, het seizoen waarin wij gedeeld winterkampioen werd met PSV, 5 punten verschil hadden met de nummer van toen, het seizoen waarin wij Makaay, Hofland, v. Bronckhorst, Mols etc. verwelkomden. Wat hadden wij ambitie om voor het kampioenschap te spelen, totdat wij een vloedgolf aan blessures kregen waardoor mij uiteindelijk zesde werden.
In ieder geval komt niemand meer naar de kuip met het idee dat even de 3 punten mee te nemen, zeker de kleintjes niet. Ben wel benieuwd hoe Feyenoord daar mee om zal gaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zou niet gek opkijken als komend jaar geen één wedstrijd verloren wordt in De Kuip.
..... Je durft daar niet te staan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik durf daar niet te staan, dus doe dat niettwitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 16:08:32Fantastisch: #Feyenoord/Excelsior is voor de derde keer op een rij verkozen tot beste jeugdopleiding van Nederland. Gefeliciteerd! reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 16:10:00Het kan niet op: Ronald #Koeman is gekozen tot trainer van het jaar! #verdiend reageer retweet
Onvermijdelijke Van Cuilenborgquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
..... Je durft daar niet te staan?. Wat de neuk? Waarom niet dan?
Dat heb ik één keer gedaan, dat was toen met de masterlijke sprint van Van Beukering, dus zag het recht voor mijn neus. Nu durf ik dat niet meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
Happel, loop jij dan ook naar Z1 in de tweede helft om twee keer de bal 'aan jouw kant' gescoord te zien worden?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik één keer gedaan, dat was toen met de masterlijke sprint van Van Beukering, dus zag het recht voor mijn neus. Nu durf ik dat niet meer.
Gadverdamme wat een teringnummerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lief.
Maar heb toch wat meer met filmpjes met wat rampestamp muziek.
Ik nog nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:59 schreef Grifte het volgende:
Niet zo serieus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
..... Je durft daar niet te staan?. Wat de neuk? Waarom niet dan?
Het kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo serieus.
Al het tuig staat wel in die hoek.
Z4 is tegen Noord aan, hè. Z1 staat, in ieder geval tot een jaar of 2 terug HK.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggenMaar Z4 staat meer vol met 'gekkies' dan Z1...
Royston helemaal geen kansje geven?quote:FR1908Nieuws @FR1908Nieuws
#Feyenoord zal niet ingaan op de open solicitatie van Royston Drenthe, ook Dimitri Bulykin is niet in beeld.
quote:Feyenoord maakt geen werk van Drenthe en Bulykin
In het programma FC Rijnmond meldt RTV Rijnmond journalist Jan Dirk Stouten dat Feyenoord geen werk zal maken van Royston Drenthe en Dmitry Bulykin. Royston Drenthe deed onlangs in de media een open sollicitatie aan het adres van Feyenoord. Hij wil dolgraag terugkeren om weer plezier te krijgen in het spelletje. Volgens Jan Dirk Stouten ziet Feyenoord niets in een terugkeer.
Ook Dmitry Bulykin zal niet in beeld komen. De spits werd onlangs in Russische media met Feyenoord in verband gebracht. Feyenoord richt zich op andere opties.
Snap er ook niks van. Drenthe is sowieso toegevoegde waarde en hij is nog jong ook. Doe hem een redelijk contractvoorstel en dan ligt het helemaal aan hem of hij er op ingaatquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:38 schreef Fuszy het volgende:
Geen drenthe?onbegrijpelijk. Investeer in die jongen en verkoop hem over een jaar, misschien 2 voor een paar miljoen.
Ik denk dat we geen geld hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman geen spelers wil hebben die met een 'vedette karakter' binnen komen
Ja ik weet dat Z4 tegen noord aan is schat, ik heb jarenlang een CC gehad daarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Z4 is tegen Noord aan, hè. Z1 staat, in ieder geval tot een jaar of 2 terug HK.
We hebben gewoon een salarispot he, daar kun je een eind mee komen als RR hier daadwerkelijk had willen komen spelen. Maar zo'n Drenthe is een toffe gozer natuurlijk maar geen goed rolmodel en voorbeeld voor onze jonge jongens als Kongolo, Manu, Achahbar etc.quote:
Heb je al uitgerekend wat het daadwerkelijk scheelt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
Zijn er hier users die mensen kennen of wat dan ook die een 'eeuwige' clubcard hebben? Ik zit het nog steeds te overwegen
Voor komend seizoen overgestapt naar SCC hier, na een aantal jaar CC.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
Zijn er hier users die mensen kennen of wat dan ook die een 'eeuwige' clubcard hebben? Ik zit het nog steeds te overwegen
Over 20 jaar ga ik geld verdienenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je al uitgerekend wat het daadwerkelijk scheelt?
Kun je de investering hebben op je portemonnee? Dan is het het wel waard denk ik..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over 20 jaar ga ik geld verdienen. (uitgaande van 300 euro per jaar op Z (dus 20 jaar geen prijsverhoging)). Echter zijn de plekken aan die kant van 't stadion 500+, dus verdien je m al in 12 jaar terug.
Maar ook nooit meer in de rij staan etc. etc. zijn voor mij best wel belangrijke voorwaarden... Chick en ik komen altijd met de motor en ik heb er een broertje dood aan om in de rij te wachten.
Huilende Guidetti omdat hij toegezongen wordtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Komend seizoen tegen City met Guidetti in de poule
Ja dat mag niet zo'n probleem heten. Zou er in dat geval gelijk twee nemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kun je de investering hebben op je portemonnee? Dan is het het wel waard denk ik..
Was ook voor mij een voorwaarde. En dan zit ik tenminste op het vak waar ik wil.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
Zit gewoon een beetje te dubben. Afgelopen seizoen werd ik echt knettertyfusteringgek van al die kloterijen.
Jij bent elke wedstrijd te laat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
Ik sta eigenlijk ook nooit in de rij. Dit seizoen 1 keer meegemaakt.
Nee hoor, op een enkele keer na altijd precies op tijd. 14:25 ofzoquote:
Ze hebben niks te willen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:11 schreef Fuszy het volgende:
Stel he, Guidetti komt terug en we komen miraculeus in de groepsfase terecht en dan ook nog met City. Dan kunnen we hem waarschijnlijk niet eens opstellen. Vaak willen die teams niet dat hun talenten tegen hun eigen club spelen.
Volgens mij kan je het zelfs in het huurcontract zetten. In FM welquote:
Ja maar dan staat er al-tijd nog een rij bij Z waardoor je 10 minuten na de start binnen bent. LAAT STAAN als er iets speciaals is (Kuip 75 jaar (ja jij stond op het veld sloeriequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, op een enkele keer na altijd precies op tijd. 14:25 ofzo
Lijkt mij sterk dat dat gebeurt, anders is het gewoon pure naaierij van City.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het zelfs in het huurcontract zetten. In FM wel. En anders een soort van herenakkoord.
Op geel nooit echt last van eigenlijk als je een kwartiertje voor de wedstrijd komt aanlopen. Ga ook altijd naar binnen aan de kant van het Maasgebouw, voorplein is meestal wel iets drukker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar dan staat er al-tijd nog een rij bij Z waardoor je 10 minuten na de start binnen bent. LAAT STAAN als er iets speciaals is (Kuip 75 jaar (ja jij stond op het veld sloerie), Vuurwerk tegen Ajax, et cetera).
Ja dat is wel handig met X enzo, dan kan je aan twee kanten van t stadion naar binnen toch? Die rijen op het voorplein gaan soms echt he-le-maal nergens meer over.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Op geel nooit echt last van eigenlijk als je een kwartiertje voor de wedstrijd komt aanlopen. Ga ook altijd naar binnen aan de kant van het Maasgebouw, voorplein is meestal wel iets drukker.
Als ze zich zorgen zouden maken over guidetti vs city, lenen ze hem niet uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat dat gebeurt, anders is het gewoon pure naaierij van City.
Speel je eindelijk in de basis van een CL-team mag je er niet eens in spelen.
Je zal Drenthe maar als rolmodel hebben..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We hebben gewoon een salarispot he, daar kun je een eind mee komen als RR hier daadwerkelijk had willen komen spelen. Maar zo'n Drenthe is een toffe gozer natuurlijk maar geen goed rolmodel en voorbeeld voor onze jonge jongens als Kongolo, Manu, Achahbar etc.
gezien zijn verstandelijke vermogens weet hij dat nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:04 schreef Typisch het volgende:
Ik neem aan dat RR wel weet dat hij hier geen miljoen per jaar kan vangen.
Zijn dat die aandeel-stoelen? Leek mij best een goede investering eigenlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat mag niet zo'n probleem heten. Zou er in dat geval gelijk twee nemen.
Zit gewoon een beetje te dubben. Afgelopen seizoen werd ik echt knettertyfusteringgek van al die kloterijen.
Ja dat kan, ze zijn zelfs overdraagbaar in testament etc.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn dat die aandeel-stoelen? Leek mij best een goede investering eigenlijkMag je die stoelen dan gewoon iedere wedstrijd aan iemand verkopen?
Dan kan je er natuurlijk ook 2 kopen nu, nog een tijd tussen de hoolies staan en als je oud en wijs bent in je nette stoel
Die rode kaart was wel overdreven ja. Strafschop kun je gewoon geven, er is contact en een sliding van achteren in de 16...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
"Feyenoord - psv 2010-2011 : belachelijke rode kaart voor Engelaar.
Feyenoord - ajax 2011-2012: volstrekt onterechte strafschop na schwalbe van guidetti.
Een scheidsrechter die de druk van de kuip niet aankan hoor geen CL finale te fluiten"
Haters op Kuipers.
Van tevoren al niet, er was echt zon onoverwinnelijkheidsroes die dag, van sochtends op de stations tot in De Kuip, het zou gewoon gebeurenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die rode kaart was wel overdreven ja. Strafschop kun je gewoon geven, er is contact en een sliding van achteren in de 16...![]()
Toch best wel geluk dat we hem kregen, na die penalty had ik gelijk het gevoel dat we niet meer gingen verliezen
dat is meer een nachtmerrie voor een Feyenoorder denk ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik droomde vannacht dat Van Geel het voor elkaar kreeg dat Seedorf naar ons zou komen.
Voor elkaar krijgen klinkt wat ongelukkig in deze contextquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik droomde vannacht dat Van Geel het voor elkaar kreeg dat Seedorf naar ons zou komen.
Arme jongen, met zo'n nachtmerrie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:16 schreef Slobeend het volgende:
Gaat het een beetje?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:16 schreef Slobeend het volgende:
Jij juichte volgens mij ook toen er geruchten waren dat Kluivert onze kant op kwam jaren gelee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:16 schreef Slobeend het volgende:
Da fuq?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij juichte volgens mij ook toen er geruchten waren dat Kluivert onze kant op kwam jaren gelee.
Ik kan het mij nog herrineren in 2008quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Da fuq?Dat is onmogelijk toen was hij nog niet eens gergeistreerd
Zal gewoon weer plaatsen voor Europees voetbal zijn. Top 5.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jongens, even iets heel anders...
Doelstelling volgend seizoen?
Top 5, mag meer, niet minder.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
Imo opinie belangrijk wat er met de spelerselectie gaat gebeuren komende zomer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nee man, iemand die gelinkt wordt aan massaverkrachting hoef ik niet in de Kuip te zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij juichte volgens mij ook toen er geruchten waren dat Kluivert onze kant op kwam jaren gelee.
Ik wilde serieus net gaan vragen wat we hier van Seedorf vinden, zie ik dit bericht .. Zou het zelf een fantastische aanwinst vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:16 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |