eensquote:
Die film heb ik nog nooit gezien.quote:
Ik toch ook pas tijdje terug met jou en Jan voor het eerst.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik toch ook pas tijdje terug met jou en Jan voor het eerst..
Pokémonquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
tarzan was de eerste film die ik in de bioscoop zag
nooit in de bios gezien, wel tot in den treure op de tvquote:
Geboortedatum in mijn profiel klopt niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ezell komt trouwens uit een goed bouwjaar..
Oh wat is het dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geboortedatum in mijn profiel klopt niet.
Zeker.quote:
Random.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wel dezelfde dagen? Of ook random?
na watership down affaire enkele minutenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Stoer. Wist alleen niet dat lobi weg was.
Noh.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
na watership down affaire enkele minuten
maar zoals met de meeste films, eind goed al goedquote:
Ja, ik ben al 31 (die 81 staat er niets voor niets)quote:
toen ging ik voor het eerst uit, naar de discotheekquote:
Ja, de goede oude tijd. Toen kwam je als 14 jarige jongen nog ergens binnen..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen ging ik voor het eerst uit, naar de discotheek
Dat dacht ik al jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben al 31 (die 81 staat er niets voor niets)
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen ging ik voor het eerst uit, naar de discotheek
en biertjes bestellen was dan ook geen probleemquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de goede oude tijd. Toen kwam je als 14 jarige jongen nog ergens binnen..
nu ook niet hoor, als je eenmaal binnen bentquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en biertjes bestellen was dan ook geen probleem
Ik uit '89, en niks 'boeiends'. Vind ik dan, maar anderen zijn het er misschien niet meer eens.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:35 schreef Ezell het volgende:
In '93 heb ik niks boeiends gedaan. Ben enkel uit mijn mama gefloept.
Ik ben op tel en zie je dm nu pasquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben op tel en zie je dm nu pas
Anyways ik heb die jongen gevraagd of die komt naar m'n feestjegoed hea??!?(!!?1
Die stuurde ik ook net nadat je hier postte. Ik weet al niet meer waarvoor ik je zocht eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Anyways ik heb die jongen gevraagd of die komt naar m'n feestjegoed hea??!?(!!?1
Om te vertellen dat ik sexy benquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die stuurde ik ook net nadat je hier postte. Ik weet al niet meer waarvoor ik je zocht eigenlijk..
Is dit dezelfde gozer waarover je mij een dm had gestuurd?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is dit dezelfde gozer waarover je mij een dm had gestuurd?
Haters gaan verlaten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of ik wel zo'n fan ben van diplomaverzamelaars.
niet?!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:07 schreef Ezell het volgende:
Nog een speciaal berichtje voor KB en Dastan: iCarly gaat stoppen.
De groeten!
Wat bedioel je?!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:07 schreef Ezell het volgende:
Nog een speciaal berichtje voor KB en Dastan: iCarly gaat stoppen.
De groeten!
bier drinken dusquote:
heel veel bier drinkenquote:
ja verdomme ik zap ook altijd langs mtvquote:
jaquote:
en komende maandagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
behalve dan vandaag, want vandaag was er geen uitzending
was mooi, hansie ging vertellen dat die merel bijna alle profvoetballers had afgewerktquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zag hansie hansie wel vandaag bij dat ochtend nieuws programma op Nederland 1maar moest net weg helaas heb niet kunnen zien of hij een jasje ging gooien
Hahaha oké dat wordt uitzendinggemist dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
was mooi, hansie ging vertellen dat die merel bijna alle profvoetballers had afgewerkt[ afbeelding ]
hansie hansie !quote:
hommoquote:
quote:
vorige twee wedstrijden waren leuker, lekker haten op barca en realquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
bayern is ook moeilijk kut trouwens, kunnen we niet gewoon afspreken dat niemand wint?
barca niet gekeken, zo hipster deze jongenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vorige twee wedstrijden waren leuker, lekker haten op barca en real
sjeempiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
barca niet gekeken, zo hipster deze jongen
met een kop alsof die vroeger in de koffiemolen beland isquote:
overdrijven is ook een vak hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef leeell het volgende:
[..]
met een kop alsof die vroeger in de koffiemolen beland is
verkeersongeluk ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef leeell het volgende:
[..]
met een kop alsof die vroeger in de koffiemolen beland is
en hij is moslimquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak hoorjij heeft een uitstraling die mij wel spreekt.
altijd -1quote:
dus ook voor cat stevens? Hoe durf je te haten op zulke iconenquote:
Cat Stevens =/= Yusuf Islamquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dus ook voor cat stevens? Hoe durf je te haten op zulke iconen
Wat heeft geloof er mee te maken ook
religie brengt geen vrede, boeit me geen kanker of dat islam , christendom of jodendom is, beter gewoon geen religie.quote:
hoe was je dag poesquote:
niet zo bijzonder ofzo. Jouwe?quote:
niet zo hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
riberyde lollers, wat een kakmongool
waar ik ribery zei bedoelde ik robben, stop de tijdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
riberyde lollers, wat een kakmongool
goed spel datquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
waar ik ribery zei bedoelde ik robben, stop de tijd
meh, verhuizen, tillen en rotzooi etcquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet zo bijzonder ofzo. Jouwe?
[..]
niet zo hoor
ik dacht alquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
waar ik ribery zei bedoelde ik robben, stop de tijd
terechte afwezigheid danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
die van chelsea? even kijken of z'n brommer er nog stond
neuhquote:
Ook. Ben bijna klaar met mijn zaterdagbaantje. Waarschijnlijk nog een keer werken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja hoor, prima, met jou?
mooi mooi, dan heb je meer tijd voor mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook. Ben bijna klaar met mijn zaterdagbaantje. Waarschijnlijk nog een keer werken.
Elke zaterdag richting het land van Rellie_Rollie's. Wie wordt mijn reismaatje? KB?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
mooi mooi, dan heb je meer tijd voor mij
als je een leuke vriendin hebt mag je die wel meenemenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Elke zaterdag richting het land van Rellie_Rollie's. Wie wordt mijn reismaatje? KB?
die houdt ze dan zelf hèquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
als je een leuke vriendin hebt mag je die wel meenemen
skarpquote:
voor mij niet zo jammerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er geen hol van klopt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er geen hol van klopt.
neenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben hier nog nooit geweest, is het hier gezellig?
Alleen als het goed gaat met voetbal.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef Zamorak het volgende:
somsquote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef Zamorak het volgende:
Niet als etsu ongesteld isquote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef Zamorak het volgende:
zeer terechte observatiequote:
als Yvonne langs komt loopt iedereen in het gelidquote:
no man, 10 minutenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
hij heeft korte krulletjes, twee seconde dus?
Ja ga ff zuigenquote:
Zoals het hoort.quote:
haar wassen > drogen > vochtig haar modellerenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gast, wtf man, wat doe jij dan?
kan je alle andere SC's van alle andere subfora ook langs gaan zo.quote:
Ik neem gewoon altijd een volledige douche, alleen dan zit mijn haar een beetje in model. Daarna laat ik het drogen en dan maak ik het stevig met haarspray.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:25 schreef leeell het volgende:
[..]
haar wassen > drogen > vochtig haar modelleren
Als ik tijd hebquote:Op zondag 20 mei 2012 00:26 schreef leeell het volgende:
[..]
kan je alle andere SC's van alle andere subfora ook langs gaan zo.
Heldquote:
je bent praktisch kaal man, wat is dit voor overdreven moeilijkdoenerijquote:Op zondag 20 mei 2012 00:25 schreef leeell het volgende:
[..]
haar wassen > drogen > vochtig haar modelleren
haarsprayquote:Op zondag 20 mei 2012 00:26 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik neem gewoon altijd een volledige douche, alleen dan zit mijn haar een beetje in model. Daarna laat ik het drogen en dan maak ik het stevig met haarspray.
je zit er faliekant naastquote:Op zondag 20 mei 2012 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je bent praktisch kaal man, wat is dit voor overdreven moeilijkdoenerij
Ik weet het, maar het is het enige dat een beetje werkt.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
haarsprayje luistert zeker ook naar one direction
mijn afro 's ochtends rivaliseert die van jimiquote:
JAquote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef Ezell het volgende:
Krullen schijnen best irritant te zijn met netjes maken enzo.
Dit, die krullen zijn helemaal plat enzo als je hebt geslapen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef Ezell het volgende:
kapperquote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef leeell het volgende:
[..]
mijn afro 's ochtends rivaliseert die van jimi
na modelleren geen probleemquote:
jazekerquote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef Ezell het volgende:
je ken me tochquote:
wel goed forum trouwens, stuk beter dan fokquote:
Fotooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef leeell het volgende:
[..]
mijn afro 's ochtends rivaliseert die van jimi
onmogelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wel goed forum trouwens, stuk beter dan fok
haha nooo, dan kan ik me nergens meer vertonen hierquote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Valt vast hartstikke mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef leeell het volgende:
[..]
haha nooo, dan kan ik me nergens meer vertonen hier
moet jij zeggen, jij ben helemaal paranoidequote:
Oké, dan na het modelleren!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef leeell het volgende:
[..]
onmogelijk
[..]
haha nooo, dan kan ik me nergens meer vertonen hier
Het gaat nu over haar.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:38 schreef leeell het volgende:
[..]
moet jij zeggen, jij ben helemaal paranoide
ik ga naar elke meet in de hoop dat ik je tegenkom, maar nee hoor, vakantie turkije, geen tijd ,dit datquote:
Waar is er morgen een meet dan?quote:
>ABOquote:Op zondag 20 mei 2012 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar is er morgen een meet dan?![]()
Ik moet sowieso werken
Dan moet je maar naar de ESF meet komen
Oh, niet echt dusquote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef leeell het volgende:
[..]
>ABO
en het ESF, kijk eens links van mn naam
wellicht, ik ga niet graag te ver buiten mn comfort zone, ESF is niveau albert verlinde, dus ver buiten die zonequote:
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #25 !quote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef leeell het volgende:
[..]
wellicht, ik ga niet graag te ver buiten mn comfort zone, ESF is niveau albert verlinde, dus ver buiten die zone
argh, hoop leuke mensenquote:
Check al die vrouwen! En die willen allemaal aan je haar friemelen!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:56 schreef leeell het volgende:
[..]
argh, hoop leuke mensen
toch pas ik daar niet tussen
voor nummer 29/30 van de lijst kan er altijd een uitzondering gemaakt wordenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Check al die vrouwen! En die willen allemaal aan je haar friemelen!
Whehehe, kom nouhouuuuuuuu, wordt leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:02 schreef leeell het volgende:
[..]
voor nummer 29/30 van de lijst kan er altijd een uitzondering gemaakt worden
Kom je niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb mezelf van die lijst afgehaald leell, dus je kan veilig gaan.
hoor het morgen welquote:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:38 schreef Greys het volgende:
Er komen ook zat mensen die niet 1 songfestivalnummer kunnen noemen hoor.
Zélfs vrouwen die niets met het songfestival hebben.
Die komen gewoon voor de leuk, het bier en de bitterballen.
Dus, tot donderdag!
Bitterballengevechtquote:Op zondag 20 mei 2012 01:38 schreef Greys het volgende:
Er komen ook zat mensen die niet 1 songfestivalnummer kunnen noemen hoor.
Zélfs vrouwen die niets met het songfestival hebben.
Die komen gewoon voor de leuk, het bier en de bitterballen.
Dus, tot donderdag!
ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gaat dit over de afstandsbediening?
Krijg ik eindelijk de kans om Brechtje te schakenquote:
meeste zooi wat daar op ibood staat heb je toch niet nodig, dus alsnog niet lief voor je portemonneequote:
ABOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |