Hommo's zijn overrated.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:49 schreef Trollscience het volgende:
Die UI
[..]
en shredden is overrated
They see me rollin', they hatin'; hij mag weer hoor.quote:
Dat wil iedereen wel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
[..]
Ik zou de Toppers wel in een shredder willen proppen. Als die aanstaat.
Wat een lelijk patsding.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zag net een bazengitaar langskomen op Facebook, deelwaardig:
[ afbeelding ]
Vond hem er wel baas uitzien. Zou hem zelf alleen nooit hoevenquote:
Ach, tien jaar zuinig op zijn en dan is er wel een verzamelaar die er grof voor lapt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vond hem er wel baas uitzien. Zou hem zelf alleen nooit hoeven.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Moet er altijd zo op mij gereageerd worden?..... godverdomme zeg.
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Braddie heeft er verstand van, doen dus zou ik zeggen! Ook moet je singstar microfoons kopen want die klinken lekker.
En het werd steeds mooierquote:
en voorspelbaarderquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef Braddie het volgende:
Hoe moeilijk is het nou om normaal te reageren op mij, ik bedoel het allemaal goed, maar er word alleen maar gezeken op me, en getrolled... kom op, dat is nu toch wel al oud hè?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Does your ass get jealous of the shit that comes out of your mouth?
Waarom niet? geen tijd of geen zin? Je hoeft geen gitaar te spelen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
1 maand lang geen gitaar gespeeld,ik word moedeloos!
Komt vanzelf weer. Ik heb vaak genoeg dat ik alleen maar in de oefenruimte speel en thuis geen gitaar aanraak.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
1 maand lang geen gitaar gespeeld,ik word moedeloos!
Dit, al jarenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer. Ik heb vaak genoeg dat ik alleen maar in de oefenruimte speel en thuis geen gitaar aanraak.
En je dan voor elk nummer wat je gaat spelen je afvragen hoe dat nummer ook alweer gaat.quote:
Haha ja, zoiets. Heb wel bijna dagelijks een gitaar vast, maar dat is óf om te repareren, óf aan de kant zetten omdat hij in de weg staatquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
En je dan voor elk nummer wat je gaat spelen je afvragen hoe dat nummer ook alweer gaat.
Bedankt, daar komt zeker mooi geluid van af.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Danelectro shorthorns (dc-59) hebben een eigen geluid, ergens tussen een Fender Telecaster en sixtiespoprinkel gitaren in. Jimmy Page speelde Kashmir en een paar andere nummers van Led Zeppelin op zo'n ding. Nieuw kost zo'n 260-300 euro voor de pro variant. De gewone is goedkoper maar heeft een stuk hout als brug. Voordeel is dat dat ding hol is en je dus ook gewoon zonder versterker kunt oefenen. Nadeel is dat het ding gemaakt is van karton. Voordeel voor mij is dat ik ook eens met een mede-Dano speler kan slowchatten.
Maar het is er zo één.
Anders een tweedehandsje, daarmee kan je soms geluk hebben.
Maak je wel een filmpje zodat wij ook kunnen genieten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:09 schreef Braddie het volgende:
Vanavond met de robberts sessie band allright now spelen, helemaal geen zin in... ik moet de eerste solo spelen op gitaar en met nog 2 andere ook nog de slagpartij ...
dat word watheb er nul vertrouwen in...
Gast dit soort reacties dus ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:09 schreef Braddie het volgende:
Vanavond met de robberts sessie band allright now spelen, helemaal geen zin in... ik moet de eerste solo spelen op gitaar en met nog 2 andere ook nog de slagpartij ...
Voor ons welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gast dit soort reacties dus ook.
Je maakt het er voor jezelf niet beter op.
Steven ouwe klootviool sinds wanneer speel jij gitaar?quote:
Hey, ga jij weer even lekker terug naar Klaagbaak in plaats van de boel hier te verzieken.quote:
Watquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, ga jij weer even lekker terug naar Klaagbaak in plaats van de boel hier te verzieken.
Ik speel alleen met mijzelfquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Steven ouwe klootviool sinds wanneer speel jij gitaar?
En dat op mijn 50equote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:15 schreef stefanhaan het volgende:
Steven is best een toffe oude man, maar hij baggert alleen zoveel.
Wel een toffe usert om bier mee te drinken.quote:
22e in Amsterdam, jij komt ook toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel een toffe usert om bier mee te drinken.
was wel de planning ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
22e in Amsterdam, jij komt ook toch?
Juni dan he
Gezelligquote:
het ga je goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gezellig
Nou nog veel gitaarplezier hier
wordtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:09 schreef Braddie het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:18 schreef The_Dean het volgende:
Dit topic gaat echt naar de kloten. Tot ziens
Dat zeg ik al maanden!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:18 schreef The_Dean het volgende:
Dit topic gaat echt naar de kloten. Tot ziens
Er gebeurt toch niks aan. Modjes doen niks want daar is geen 'reden' toe.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:05 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat zeg ik al maanden!
Dit is een topic op gitaristen te helpen en tips te geven, maar dat werkt niet echt als er mensen tussen zitten die compleet uit hun nek lullen.
Nofi.
Aangepast.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ach zo gaat dat met SC's altijd, de leuke tijd is al een paar maandenjaar voorbij, maar dat komt vast wel weer terug als er weer wat users 'wisselen' een paar eikels die het verzieken voor de rest opbokken.
Ik wilde het dus subtiel zeggen en verwachtte dat iedereen toch wel zou begrijpen wat ik eigenlijk bedoeldequote:
Nee, degenen om wie het gaat snappen dat niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde het dus subtiel zeggen en verwachtte dat iedereen toch wel zou begrijpen wat ik eigenlijk bedoelde![]()
.
Alsof ze nu weg gaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, degenen om wie het gaat snappen dat niet.
Ja, zo is het leven helaasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, degenen om wie het gaat snappen dat niet.
Je doelt op dit topic? Ohneewacht, er staat 'leuk'.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:24 schreef Ulx het volgende:
Ik zit nu met de kinderen in de ballenbak. Da's ook leuk.
Dat is wel baasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:24 schreef genakt het volgende:
Ach ja ik ga morgen ochtend lekker naar curacoa dus fuck dit topic!
Naisquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:24 schreef genakt het volgende:
Ach ja ik ga morgen ochtend lekker naar curacoa dus fuck dit topic!
Die hoef ik niet te zien hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
Kunnen we die 'bepaalde users' niet meesturen?
ik ga wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
Kunnen we die 'bepaalde users' niet meesturen?
Duw ze uit het vliegtuig boven de oceaan dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te zien hoor
niet hier en al helemaal niet daar
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Duw ze uit het vliegtuig boven de oceaan dan.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:49 schreef brother52 het volgende:
Nee, er zitten gewoon een paar achterlijke bosmongolen tussen.
Sorry man, ik ga al.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:49 schreef brother52 het volgende:
Jij noemt het een paar?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:49 schreef brother52 het volgende:
Jij was toch die gene die mij die gitaar aanraadde? Was dat deze? http://www.feedbackmusic.(...)rig/100005486/104041quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jij noemt het een paar?
Als je een harp ziet tel je ook twee snaren?
Ik zag deze op internet staan:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:30 schreef Ulx het volgende:
Dat is hem. Het is een prima beginnersgitaar (en zoals je zag, ook gevorderde spelers gebuiken hem soms.).
Ik speel meestal onversterkt thuis. Om te oefenen is dat wel handig omdat je je fouten helemaal snel hoort, en dat ding is hol dus het kan prima. Als ik versterkt en door een distortion speel valt het me minder op als ik de mist in ga.
Ik rag wel af en toe door een ouwe Peavey basversterker. Maar ik wil, denk ik, een Vox of een Orange of een Fender buizenversterker gaan kopen. Maar die zijn nogal prijzig. Ik koop liever iets dat ik ook mee een klein podium op kan nemen dan een ding wat alleen thuis/oefenhok capabel is.
En nee. Geen audio, geen video. Ik speel pas sinds een paar maanden weer dus het heeft weinig nut nu. Hoewel andere users redelijk regelmatig hun dingetjes posten ter lering en (leed)vermaak, doe ik dat niet.
Dus je bedoelt te zeggen dat de OUD SC verneukt wordt doordat er hier wat users nogal geïrriteerd op je reageren?quote:
Let jij eens op je woorden jongeman.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:52 schreef Braddie het volgende:
Wat een ***.... laat mij hier lekker posten en loop niet op me te ***, dit hele topic word verneukt zo.
niet alleen dit topic.... ELK topic.
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
Trouwens, dat stukje in mijn UI uit de clip van Pantera - 5 Minutes Alone (dit stukje zit rond de vier minuten) is niet echt goed voor je gitaar, wel?
Ik niet hoor. Of toch wel? Of toch maar niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:33 schreef stefanhaan het volgende:
En tevens braddie als we hier een poll zouden houden. Dan zou 90% van dit topic willen dat je hier opzout.
Nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Of toch wel? Of toch maar niet?
Ja hoor, gewoon een divebomb met je Floyd, kan geen kwaadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
Trouwens, dat stukje in mijn UI uit de clip van Pantera - 5 Minutes Alone (dit stukje zit rond de vier minuten) is niet echt goed voor je gitaar, wel?
Divebombsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon een divebomb met je Floyd, kan geen kwaad
Prima dat hij hier af en toe post, opzich wel vermakelijk. Maar niet tof dat 'ie praat en advies geeft over dingen waar hij geen verstand van heeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Let jij eens op je woorden jongeman.
En tevens braddie als we hier een poll zouden houden. Dan zou 90% van dit topic willen dat je hier opzout.
Ook niet echt in gitaren volgens mij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:00 schreef Ulx het volgende:
Klinkt lekker en het zal best een leuk ding zijn, maar ik heb me nog niet heel erg in versterkers verdiept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |