hahahah echt he. dankuwelquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:43 schreef Etsu het volgende:
SS' camera gaat overuren maken als ze foto's moet maken van haar 25 paren.
Als je je er een beetje in verdiept ga je het echt waarderen.quote:
mijn vans zijn al een jaar oud, mn all stars en puma's draag ik eigelijk nooit.. ik moet trouwens ook nog knalblauwe schoenen, te mooie kleurquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Echt? ik heb net nieuwe soort van vans gehaald. alleen dan vrouwelijker. ze zijn meer open aan de voorkant. en ik heb knalblauwe wedges. omg. KNALBLAUW
Ben jij dat zelf op die msn avatar? of is dat je favo haar plaatje?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ROFL
[..]
moet ik gaan zoeken -.-
zal ik ze even laten zien? ze waren ook goedkoop hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
mijn vans zijn al een jaar oud, mn all stars en puma's draag ik eigelijk nooit.. ik moet trouwens ook nog knalblauwe schoenen, te mooie kleur
Jij bent al de honderdste persoon die het probeert, gaat je niet lukken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Als je je er een beetje in verdiept ga je het echt waarderen.Al die oude muziek enzo, zit gewoon zo'n goede sfeer in.
dit is een manquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Als je je er een beetje in verdiept ga je het echt waarderen.Al die oude muziek enzo, zit gewoon zo'n goede sfeer in.
Nee dat ben ik neitquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ben jij dat zelf op die msn avatar? of is dat je favo haar plaatje?
Ja laat zien!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
zal ik ze even laten zien? ze waren ook goedkoop hoor.
Ha gaafquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Beste schoenen voor in de sneeuw ooit.
Tijd voor de FOK!-modeploeg of zo?quote:
Je gaat leeell daten?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer wel, genoeg andere alternatieven.
Zij is knap dus jij lijkt op knap?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee dat ben ik neitMaar iedereen denkt van wel omdat het gewoon op mezelf lijkt
omg ik sweer als ik modepolitie was.. ik zou eens hard ingrijpen. echtquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd voor de FOK!-modeploeg of zo?
[..]
Je gaat leeell daten?
Uggs.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Wat vinden jullie jongens trouwens van uggs?
horrifying. afschuwelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Bij mannen sowieso niet !quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Daar kan ik niet over oordelen maar mijn haar ( en schouders?) zien er gewoon zo uit..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef dramatic het volgende:
[..]
Zij is knap dus jij lijkt op knap?(van achteren maar ooke
)
Geen t-shirt met wolven erop?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef leeell het volgende:
leren jack, spijkerbroek en overhemd, verschillende sets en je ben klaar
ook niet te doen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha ik bedoel ook bij vrouwen
Geloven dat dat mijn schoenen zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
omg ik sweer als ik modepolitie was.. ik zou eens hard ingrijpen. echt
Is zij zo donker of lijkt het door de fotoquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen maar mijn haar ( en schouders?) zien er gewoon zo uit..
as ifquote:
Verschilt eigenlijk per soort meisje, bij sommige is het wel leukquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha ik bedoel ook bij vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |