Tijd voor de FOK!-modeploeg of zo?quote:
Je gaat leeell daten?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer wel, genoeg andere alternatieven.
Zij is knap dus jij lijkt op knap?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee dat ben ik neitMaar iedereen denkt van wel omdat het gewoon op mezelf lijkt
omg ik sweer als ik modepolitie was.. ik zou eens hard ingrijpen. echtquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd voor de FOK!-modeploeg of zo?
[..]
Je gaat leeell daten?
Uggs.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Wat vinden jullie jongens trouwens van uggs?
horrifying. afschuwelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Bij mannen sowieso niet !quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Daar kan ik niet over oordelen maar mijn haar ( en schouders?) zien er gewoon zo uit..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef dramatic het volgende:
[..]
Zij is knap dus jij lijkt op knap?(van achteren maar ooke
)
Geen t-shirt met wolven erop?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef leeell het volgende:
leren jack, spijkerbroek en overhemd, verschillende sets en je ben klaar
ook niet te doen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha ik bedoel ook bij vrouwen
Geloven dat dat mijn schoenen zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
omg ik sweer als ik modepolitie was.. ik zou eens hard ingrijpen. echt
Is zij zo donker of lijkt het door de fotoquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen maar mijn haar ( en schouders?) zien er gewoon zo uit..
as ifquote:
Verschilt eigenlijk per soort meisje, bij sommige is het wel leukquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha ik bedoel ook bij vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |