hmm haal wedges! heb net ook nieuwe wedges gehaald haha, maar ik wil nieuwe hakken en sneakers..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Zal ik nieuwe wedges halen? Of enkellaarsjes?
yepquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Degene die ik laatst in V&A zag langkomen?
Nee man.quote:
die vallen op sandalen, toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef dramatic het volgende:
[..]
wacht vallen homos ook op mannenvoeten?
Hehe, mooi spul wel, mijn vader zou het echt geweldig vinden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef leeell het volgende:
[..]
10 pktje, 100cc erachter , wat een beest is dat ding (2 takt motor, 20 jaar oud, stalen kap, zuipt en rookt als een ketter)
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef dramatic het volgende:
[..]
wacht vallen homos ook op mannenvoeten?
Echt? ik heb net nieuwe soort van vans gehaald. alleen dan vrouwelijker. ze zijn meer open aan de voorkant. en ik heb knalblauwe wedges. omg. KNALBLAUWquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hmm haal wedges! heb net ook nieuwe wedges gehaald haha, maar ik wil nieuwe hakken en sneakers..
nee zie bovenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb je ook de motor erbij gekocht?
picsquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Echt? ik heb net nieuwe soort van vans gehaald. alleen dan vrouwelijker. ze zijn meer open aan de voorkant. en ik heb knalblauwe wedges. omg. KNALBLAUW
aan oldtimers motoren en spullen geen gebrek hierquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hehe, mooi spul wel, mijn vader zou het echt geweldig vinden.
Sandalen met sokken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Als mijn toekomstige vriend niet ergens mee thuis moet komen, zijn het wel fcking sandalen.
hardstylequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:43 schreef Rezania het volgende:
Ik luister nu al een half uur hetzelfde hardstyle nummer, ik word er langzaam gek van.Iemand suggesties? Wel hardstyle graag.
Sandalen met witte sokken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Als mijn toekomstige vriend niet ergens mee thuis moet komen, zijn het wel fcking sandalen.
ROFLquote:
moet ik gaan zoeken -.-quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |