LOLquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:31 schreef DjinN het volgende:
Ah nee...niet weer een negerin met een opgeschoren zijkant
Echt he, zo liefquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Haar reactie "Ohh Papa"![]()
![]()
En hij moet zelf nog even landen, zal ook wel gek zijn zonder snor en lang haar, voelt vreemd natuurlijk
En dochter met zo'n geschoren Willow Smith kapsel
Jaaaa leukquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:30 schreef MissJ het volgende:
en nu wil ik graag een nieuwe datingshow met hem als bachelor
Dat zeiden ze erbij, gewoon voor de fun, ze had totaal geen negatief commentaar gehad. Maar ik vond die make-over ook wel zonde..quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef Apotheose het volgende:
waarom moest dochterlief eigenlijk in de makeover?? Zag er immers prima uit.
Er was iets meer afgehaald dan alleen het nephaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze erbij, gewoon voor de fun, ze had totaal geen negatief commentaar gehad. Maar ik vond die make-over ook wel zonde..
Ik had geen nephaar gezien, dacht dat het gewoon dat kroeserige was, dat dmv een stijltang zo wasquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was iets meer afgehaald dan alleen het nephaar
gordon had het er toch al over? van dat haar dat woef zegt enzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had geen nephaar gezien, dacht dat het gewoon dat kroeserige was, dat dmv een stijltang zo was
Voor de make-over was het een stuk langer en Gordon zei ook dat ze synthetisch haar had.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had geen nephaar gezien, dacht dat het gewoon dat kroeserige was, dat dmv een stijltang zo was
Ah, dat heb ik gemist!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de make-over was het een stuk langer en Gordon zij ook dat ze synthetisch haar had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |