Ik moet wel want geschiedenis of wiskunde is mn herkansingquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:07 schreef enthiric het volgende:
Ik kan onmogelijk alles onthouden voor morgen ik denk toch dat dit een herkansing gaat worden ;s
Altijd!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef Rechten_Student het volgende:
SLP, doe je mee een nachtje doorhalen?Of minstens tot 3?
Voor mij hetzelfdequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:11 schreef Rechten_Student het volgende:
Als ik MAW ook verneuk, dan ben ik bang dat ik automatisch gezakt ben...
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:19 schreef Elco.. het volgende:
Ik heb nog niet geleerd heb de afgelopen dagen alleen Wiskunde gedaan, morgenochtend dan maar even snel de syllabus doornemen ?
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef Rechten_Student het volgende:
Vraagje mensen, als je zo'n analysevraag moet maken, moet je dus dan gewoon een vraag maken, en daarachter regelnummers vinden waar het antwoord gegeven wordt?
Waarom niet nu leren?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:19 schreef Elco.. het volgende:
Ik heb nog niet geleerd heb de afgelopen dagen alleen Wiskunde gedaan, morgenochtend dan maar even snel de syllabus doornemen ?
de begrippen, deed ik erbij... voor de zekerheid/om het compleet te makenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:26 schreef Blistering het volgende:
Hate to burst your bubble, maar de helft van wat je getypt hebt hoef je niet te weten
Op deze pagina staat een link met een superhandig bestandjequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:33 schreef 1983scarface het volgende:
Heeft iemand misschien een goeie samenvatting voor mij van Politieke besluitvorming?
Scholieren doet het niet. HAVO 5 heb ik nodig trouwens
Kloptquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:39 schreef 1983scarface het volgende:
Ah, nee. Ik hoef toch niet ontwikkelingssamenwerking en al die andere boeken van vorig jaar te leren?
Ik dacht gewoon Politieke besluitvorming, criminaliteit en rechtsstaat, en massamedia.
Bedoel je dit?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:35 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Op deze pagina staat een link met een superhandig bestandje
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:40 schreef 1983scarface het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
http://www.2shared.com/document/7ZiDHMjO/het_MAW_quizboek.html
Tja, of een redelijk cijfer halen maar dan slaap missen, of een enorm risico nemen door te slapen en niet te leren...quote:
PRECIES!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef 1983scarface het volgende:
Gisteren moest ik ook tot 04:00 leren voor wiskunde...
Beter zo'n kutdag dan een heel jaar overdoen, want dat is het laatste wat ik wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha dat concentratie probleem ken ik wel. Zie mijn topic van gisteren over dat mijn intersect het niet deed Intersect geeft verkeerde getallen weerquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:01 schreef FirefoxNB het volgende:
enigste probleem is dat ik me minder goed kan concentreren, maarja maw is geen wis. dus nu kan ik wel tot in de nacht leren........ al zal ik nooit 4:00 doen, ik kan niet zonder slaap........... en zeker niet morge moet ook nog m&o leren morge
wat sta je voor mawquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef konijnenfabriek het volgende:
ik kom er ook even bij
moet een voldoende halen anders ben ik gezakt
Sluit je aan bij Rechten_Student en mijquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef konijnenfabriek het volgende:
ik kom er ook even bij
moet een voldoende halen anders ben ik gezakt
heb je een examenbundel.. leverde wel wat vordering op bij mij... maar nog niet echt geleerd,quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:17 schreef Rechten_Student het volgende:
Het ergste is nog steeds dat ik M&O nog niet heb gehad, waar ik juist het meest bang voor benKUT 5.5 REGEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |