Ik moet nog wel een 10 halen voor m'n examen, anders verlies ik 50 euroquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef FirefoxNB het volgende:
blistering is sws al geslaagd... alleen door bij engels bij wijze van spreke
Dat moet in principe lukken, maar als ik voor maw een 5 haal lukt dat niet meer met mn twee 3-enquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef FirefoxNB het volgende:
als we bij engels nou 7.5+ halen... hahah dan zijn we ook al geslaagd.. compenseerd namelijk ruim 3 vijven met je andere cijfers erbij.. nog meer
Koningin en ministerraad, is dat trouwens hetzelfde als de regering?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:43 schreef Rechten_Student het volgende:
Jongens, even een vraagje snel; Wie is/zijn de Kroon?
Oh bij ons is politiek juist het slechte boek. Had daar een 4.5 voor :Squote:Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef Rechten_Student het volgende:
Bijna klaar met politiek, komt omdat het de zoveelste x is dat ik het moet lerenIk ben toch ietjes meer bang voor criminaliteit en rechtsstaat, mijn hele klas had daar heel weinig punten op gescoord vorige SE.
Ik moet ook nog steeds beginnen, ik weet alleen niet hoequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:19 schreef killgeak het volgende:
ik ga nu beginnen met de stof is dat te doen voor half 9 ? iemand tips om het er snel in te proppen?
ik wou eigenlijks over een uurtje wel op bed.. kan toch niet zo lang durenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:28 schreef Rechten_Student het volgende:
Gewoon de boeken lezen, en daarna oude examens maken. Ik ben nu klaar met politiek, zometeen tot 1 uur aan massamedia wss, en daarna tot 4-5 uur criminaliteit....En daarna oefenen!
Als je het gewend bent welquote:
Hoe wordt dat daarin gevraagd dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef killgeak het volgende:
ik lees het boekje wel door wat mijn lerares heeft gemaakt daar staat alle stof in dmv vraagkaartjes
quote:
een stukje uit het boekjequote:Je kunt strafbaar gedrag indelen in delicten.
Een andere indeling is een indeling in
categorieën zoals:
• zware criminaliteit
• georganiseerde criminaliteit.
Geef nog 4 verschillende categorieën.
1. Veel voorkomende criminaliteit (vaak ten onrechte ‘kleine criminaliteit’ genoemd).
2. Witteboordencriminaliteit (fraude, verduistering, handel met voorkennis, meestal door mensen met een hogere opleiding en hogere sociale status).
3. Jeugdcriminaliteit.
4. Drugsgerelateerde criminaliteit.
Criminaliteit heeft vele gevolgen voor burger en samenleving.
Noem 4 gevolgen op materieel vlak (materiële schade).
Materiële schade:
1. Directe financiële schade aan burgers, bedrijven en overheid.
2. Indirecte financiële schade: winkels berekenen schade door aan hun klanten.
3. Indirecte financiële schade: verzekeringsbedrijven berekenen hogere premies.
4. Kosten voor de bestrijding van criminaliteit door overheid, burgers en bedrijven.
5. Door diefstal en fraude ontstaat een zwart geld circuit waardoor de overheid belastinggeld misloopt.
Is dat boekje digitaal of gewoon papier?quote:
staat op een superbeveiligde site van onze school kan het wel voor je uploadenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Is dat boekje digitaal of gewoon papier?Wel super handig zo! Als het gewoon zo strak onder elkaar staat kan ik het wel stampen, maar als het gewoon in een verhaaltje staat lukt dat echt niet..
Ooh, dat zou echt super chill zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:38 schreef killgeak het volgende:
[..]
staat op een superbeveiligde site van onze school kan het wel voor je uploaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |