yepquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:45 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Als die kiesdrempel hier in Nederland zou zijn, dan zou er toch partijen zoals SGP en de Christenunie verdwijnen?
Evenredige kiesverdeling ofzo? Ik weet niet wat het is, maar staat me iets van bijquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:43 schreef enthiric het volgende:
kenmerken van nederlands kiestelsel uit mijn hoofd trouwens
- percentage stemmen is percentage zetels
- veel politieke partijen
Er was trouwens toch nog een derde weet iemand die?
Ja het is evenredig kiesverdelingquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:45 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Evenredige kiesverdeling ofzo? Ik weet niet wat het is, maar staat me iets van bij![]()
Misschien dat politieke participatie voor iedereen mogelijk is?
als je voor 2 vakken rond de 6.5 haalt ben je er. en anders herkansen... dan haal je sowieso wel een voldoendequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:57 schreef Rechten_Student het volgende:
Pffff....waarom heb ik deze toetsen nou allemaal onderschat?Die 5.5 regel beslist alles...
Ik snap die ook niet. Ik zie dat ik mijn aantekeningen alleen maar over die economische/culturele factoren enz. staan. Ik vermoed dat intern met Nederland te maken heeft en extern buitenlands, maar durf het 100 % zeker te zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:59 schreef enthiric het volgende:
Kan iemand trouwens precies uitleggen wat ze met interne omgevingsfactoren bedoelen ? Snap dat niet helemaal :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |