quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:44 schreef samenvatting2012 het volgende:
volgens mij krijg je geen vragen over de 4e macht/5e macht
denk dat het document dat net is gepost wel volstaat
maar zie niks over de eu erin?
Dat is toch gewoon goed?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:01 schreef samenvatting2012 het volgende:
Adviesorganen spelen een rol in de omzettingfase. Het inschakelen van adviesorganen is een manier om een zo breed mogelijk draagvlak voor besluiten te krijgen bij allerlei maatschappelijke organisaties. Noem 4 adviesorganen.
1. De Raad van State: geeft advies over alle wetsvoorstellen.
2. De SER (Sociaal-Economische Raad): adviseert over belangrijke maatregelen op sociaal en economisch gebied.
3. De WRR (Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid): geeft informatie over ontwikkelingen die op de langere termijn de maatschappij kunnen beïnvloeden.
4. De Onderwijsraad.
5. Het College voor Zorgverzekeringen (CVZ)
??
die vragenkaartjes ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:04 schreef killgeak het volgende:
ik ga nu beginnen met leren ik heb ook nog wel aparte samenvattingen over elk boekje maar die post ik alleen als het echt echt heel hard nodig is
Als die kiesdrempel hier in Nederland zou zijn, dan zou er toch partijen zoals SGP en de Christenunie verdwijnen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:43 schreef enthiric het volgende:
Dat bijvoorbeeld je minstens 8% van de zetels nodig hebt om in de tweede kamer te komen dus grote partijen blijfen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |