Vreemd, ik kan nergens de NOS uitzending van de aanslagen van 9/11 vinden.quote:
Een versie?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef MaJo het volgende:
En nog erger, nu een Nederlandse versie van Sex on Fire met de tekst 'Ik wil sex met die kale'![]()
![]()
![]()
Gewoon godver.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:37 schreef iamredleader het volgende:
@wyccie: wat dacht je er dan bijik ben nu retebenieuwd
Ah kut, ik dacht aan wat spannendsquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef wyccie het volgende:
Gewoon godver.![]()
Kan best zijn dat ik dat eerder ook wel zei, maar omdat laatst werd gezegd dat ik aan het schelden was, was ik me er meer van bewust.
Ik vind het nogal kansloos eerlijk gezegdquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Een versie?
Dat is dé versie van de Lawineboys.
Klopt ja, dank je welquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zag trouwens dat Jazz by Duurstede doorgaat. Gefeliciteerd dan denk ik.
Is lekker gemakkelijk scoren he?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos eerlijk gezegd
Van mij of degenen die het gecovered hebben? Ik hou gewoon niet van die quasi grappige coversquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is lekker gemakkelijk scoren he?
Beter slecht gejat dan goed bedacht.
Is het ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos eerlijk gezegd
Waarom zou ik het over jou hebben met die opmerking?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van mij of degenen die het gecovered hebben? Ik hou gewoon niet van die quasi grappige covers
Ik dacht dat je vond dat ik gemakkelijk scoorde met mijn opmerkingquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou ik het over jou hebben met die opmerking?
Neuh, ik was het compleet met je eensquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vond dat ik gemakkelijk scoorde met mijn opmerking
Best friends think alikequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neuh, ik was het compleet met je eens
quote:
Ga je toch meedoen?quote:Het feestje is nog steeds aan de gang trouwens
Tofquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehehe bandje koop zelf alle kaarten op om ze via hun eigen website te verkopen ZONDER servicekosten te rekenen aan de fans om duidelijk te maken dat ze het daar niet mee eens zijn. En natuurlijk een slimme reclamestunt van en bandje waar nog nooit iemand van gehoord had
http://www.nytimes.com/20(...)l?_r=3&smid=tw-share
Aan de muziek en het gelal te horen is het niet mijn type feestjequote:
Ja, ik vind het een mooie vrouw hoor, maar wel zonde dat die mooie krullen zo gesteild zijn, en dat ze zo'n veeg donkere oogschaduw horizontaal over dr gezicht smeertquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja, ze is vooral veel afgevallen. Maar daardoor krijgt ze een nogal hard gezicht. En de make-upkeuze helpt daar niet bij.
Waar hebben we het over?quote:
De Basterds. Ik was die film aan het kijken, die is nu afgelopen dus nu kan ik antwoordenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar hebben we het over?
Ik krijg trouwens weer zin in het voetbal.
EK 2012 Tribunebabes Deel I : Een van de voordelen van het EK
Oh jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Basterds. Ik was die film aan het kijken, die is nu afgelopen dus nu kan ik antwoorden
Iets meer dan een week geleden, en op een tijdstip dat mij niet zo goed uitkwam. De film duurt toch 2,5 uur en dan kan het fijn zijn als je voor half elf kan beginnenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja
Die was vorige week nog op TV trouwens
Ja hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:56 schreef ß het volgende:
Kijken jullie wel eens films op een commercieel net? Ik vind het altijd maar irritant met die reclames.
Ja die begon wel vrij laat. Was niet zo handig. Maar ervoor zat Seven. Tjaquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iets meer dan een week geleden, en op een tijdstip dat mij niet zo goed uitkwam. De film duurt toch 2,5 uur en dan kan het fijn zijn als je voor half elf kan beginnen
Same here.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor. Niet vaak, want over het algemeen kom ik er pas achter dat er een toffe film is als die al minimaal een half uur bezig is
Als ik me eraan stoor komt het met name door de frequentie ervan. Zeker als in elk reclameblok dezelfde reclame zit, zoals bij Formule 1 laatstquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Same here.
Ik vind de reclame ook wel enigszins vervelend. Aan de andere kant is géén reclame soms ook vervelend. Want als je dan echt een goede film hebt, dan kun je eigenlijk niet naar de WC of wat drinken pakken.
Ja, dat bedoel ik. Een beetje reclame vind ik niet erg maar elke 15 minuten(bij wijze van) vind ik erg irritant.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik me eraan stoor komt het met name door de frequentie ervan. Zeker als in elk reclameblok dezelfde reclame zit, zoals bij Formule 1 laatst
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:06 schreef ß het volgende:
Ja, jammer dat de BBC niet meer alles uitzendt. Dan kan je daar naartoe zappen. Als ik alleen keek dan was het altijd al BBC.
Het gaat hier dus om Formule 1, niet om films. Ik was ook even in de warquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:10 schreef ß het volgende:
De BBC is flink aan het bezuinigen en heeft niet de uitzendrechten voor alle wedstrijden gekocht. Ze doen het een beetje om en om ofzo.
Oeh, irritantquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds enige tijd vindt IMDB het leuk soms Nederlandse titels te gebruiken voor films. Dat zorgt soms voor verwarring. Ik zag in de top 250 45. 8.5 De reis van Chihiro (2001)
Hmm, De reis van Chihiro, nooit van gehoord! Blijkt het gewoon Spirited Away te zijn
Er staan er meer in. Ik zoek er zo wel een paar op. Volgens mijn telling heb ik 44 films uit de top 250 gezienquote:
Ik heb pas de lijst even doorgekeken en wat gedownload.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er staan er meer in. Ik zoek er zo wel een paar op. Volgens mijn telling heb ik 44 films uit de top 250 gezien
Misschien heeft 'ie CTRL+W gebruiktquote:
Ja dat laatste viel me net ook op. Echt suf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
45. 8.5 De reis van Chihiro (2001)
103. 8.3 De leeuwenkoning (1994) (Die kan wel vind ik)
137. 8.2 Het gebeurde op 'n avond (1934)
166. 8.1 Demonen (1955)
180. 8.1 De beste jaren van ons leven (1946)
218. 8.0 Tramlijn Begeerte (1951)
Deze zes kon ik zo snel vinden. Extra raar is het dat ze niet bij alles vertalen. Spirited Away is van oorsprong Japans, maar dat is Shichinin no samurai ook en daar geven ze geen Engelse of Nederlandse titel bij. Ik vind het maar irritant
Een andere suffe is die van Child's Play. Als ik daar als luie vertaler een Nederlandse titel voor moest bedenken zou ik het houden op 'Kinderspel' en de rest van de dag vrij nemen. De Nederlandse titel isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat laatste viel me net ook op. Echt suf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Want? Ik neem aan dat ze daar ook wel weten wat de goede onderzoeken zijn?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik schrijf een research paper voor cross culturele psychologie. Nou blijkt dat de beste onderzoeken vanuit NL komen. Ik voel me nogal een nationalistische trut als ik voornamelijk Nederlandse bronnen gebruik![]()
Ja, mijn professor gaat nota bene naar Tilburg in juni om daar de grote namen van de Cross Cultral Psychology te ontmoeten. Sowieso in meer dan de helft van wat ik lees komen er Nederlandse achternamen tevoorschijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 06:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want? Ik neem aan dat ze daar ook wel weten wat de goede onderzoeken zijn?
Tevens: môgge
Deze was mooi in de buurt van vrienden. Peace gaat volgende week maandag naar Pinkpop en zou dan met die vriend naar Landgraaf gaan. Ik heb nu een park nog meer in de buurt gevonden, maar die is nog duurder en de huisjes zijn kleiner...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ah balen Diaan, zijn er in andere parken niet nog de lagere prijzen? Of was deze fijn in de buurt?
Geen ervaring mee, maar voor je te enthousiast wordt zou ik checken of je internetverbinding wel snel genoeg is. Uit mijn hoofd heb je minimaal een 12Mbit-aansluiting nodig (meer voor HD). Als je bij het downloaden van een bestand 1,2 megabyte/seconde of meer haalt zit dat wel goed. En dergelijke systemen zijn vaak op slechts 1 tv te gebruikenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:01 schreef iamredleader het volgende:
Iemand heel toevallig ervaring met of bekend met TV van XS4all? Het klinkt me bijna te mooi om waar te zijn: voor een eenmalige aansluitfee van EUR 70,- gaan m'n maandelijkse kosten omlaag (van 16,25 bij Ziggo naar 15 bij XS4all), en ik krijg meer (en digitale) zenders, plus de mogelijkheid om op de iPad te kijken
32 inch is vrij klein toch? Zou best iets kunnen zijn jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@LB Ik zie in de folder van de lokale Mediamarkt een 32 inch LCD-tv staan voor 199 euro, al is die wel van een goedkoop en tamelijk onbekend merk. Iets voor jou?
32 inch is waarschijnlijk groter dan de beeldbuistv die je nu hebtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
32 inch is vrij klein toch? Zou best iets kunnen zijn ja
Alhoewel ik liever geen 200 euro aan een tv merk X uitgeef, als ik ook een tweedehands A-merk voor minder kan krijgen
Kloptquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
32 inch is waarschijnlijk groter dan de beeldbuistv die je nu hebt
Help me morgen er even aan herinneren. Dan koop ik er weer een paar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:42 schreef MaJo het volgende:
Eerste jazz by Duurstede spam van het jaar
We organiseren ook dit jaar weer een loterij om extra centjes te genereren en we hebben weer een paar fantastische prijzenWaaronder een flatscreen TV LB
loten zijn slechts 1 euro per stuk
ga naar www.jazzbyduurstede.nl/loterij om ons te steunen
Tot zover mijn jaarlijkse spam
Top, doe ik zekerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Help me morgen er even aan herinneren. Dan koop ik er weer een paar.
Dat zal dan een 28 inch zijn. Stuk beeldscherm dat onder de rand zit en je niet ziet tellen ze ook meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kloptik was nieuwsgierig en heb het even opgemeten; ik heb nu ca. 27 inch
En dan vind ik 32 groot zat.
Zeker wetenquote:
quote:
Bon gebruiken, iPad kopen, oude verkopen voor 250 euro, gratis iPadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:00 schreef iamredleader het volgende:
Nou, XS4all TV is besteld, Ziggo zal ik tzt opzeggen, gaat me dus inderdaad gewoon geld besparenen naar digitaal, dus dat is vooruitgang
we hebben nu 1 tv, en ik kan ook streamen naar de iPad, dus een tweede is dan niet nodig. Plus dat ik een kortingscode krijg om een nieuwe iPad te kopen met EUR 250,- korting
dus nog maar eens nadenken wat ik daar mee ga doen...
Supergoede service, echt waar
Ook een dure trouwensquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
XS4All is dan ook niet voor niets één van de beste providers.
Dat is welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:04 schreef Soempie het volgende:
¤ 45,00
Advies prijs
¤ 44,95
Onze prijs
Prenatal.
9292 is eigenlijk erg kut. Het is heel vaak alleen handig als je toch al weet HOE je moet maar je wil alleen tijden weten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
9292 gaf mij laatst een advies om vanaf een station richting een bushalte te lopen, de bus te pakken, bij een andere halte weer uit te stappen en terug te lopen naar het station waar ik was begonnen
Het advies slaat wel vaker nergens op. Ik heb ook een keer een advies gekregen om in Zeist de bus te pakken, over te stappen op een andere bus bij halte Oorsprongpark en zo naar station Utrecht Overvecht gaan, waar ik mijn reis weer kon vervolgen. Die overstap is zeer krap en het gebeurt meer dan eens dat de aansluiting weg is voor je aankomt. Wat blijkt: je kan ook in de eerste bus blijven zitten en gewoon op Centraal instappen. Veel makkelijker en minder stressquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
9292 is eigenlijk erg kut. Het is heel vaak alleen handig als je toch al weet HOE je moet maar je wil alleen tijden weten.
Ja, typisch 9292.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het advies slaat wel vaker nergens op. Ik heb ook een keer een advies gekregen om in Zeist de bus te pakken, over te stappen op een andere bus bij halte Oorsprongpark en zo naar station Utrecht Overvecht gaan, waar ik mijn reis weer kon vervolgen. Die overstap is zeer krap en het gebeurt meer dan eens dat de aansluiting weg is voor je aankomt. Wat blijkt: je kan ook in de eerste bus blijven zitten en gewoon op Centraal instappen. Veel makkelijker en minder stress
Ik ben gewend dat dat de standaardsituatie is wanneer je met drie stenen gooit. Als je maar met drie wilt lopen moet je dat vooraf zeggenquote:
Volgens mij staat dat dus niet in de regels en daarom is er altijd discussie overquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat dat de standaardsituatie is wanneer je met drie stenen gooit. Als je maar met drie wilt lopen moet je dat vooraf zeggen. Met familie speelde ik ook altijd dat je mocht beslissen met hoeveel stenen je had verdedigd nadat de aanvaller had gegooid, nu juist vaak dat je dat vooraf moet roepen. Geen idee welke van de twee in de officiële regels staat
Volgens mij staat het wel in de regels, maar ik heb geen zin om het nu op te zoeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat dus niet in de regels en daarom is er altijd discussie over
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat dus niet in de regels en daarom is er altijd discussie over
Wat ook nog kan is dat het van editie tot editie verschilt. Zo heeft niet elke editie opdrachtkaarten of hetzelfde systeem met de prijzenkaartenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij staat het wel in de regels, maar ik heb geen zin om het nu op te zoeken.
quote:DE AANVALLER DOET DUS TIJDENS ZIJN BEURT HET VOLGENDE:
1. Hij plaatst zijn eventuele EXTRA legers.
2. Hij noemt het gebied, dat hij wil aanvallen.
3. Hij noemt het gebied van waaruit hij aanvalt.
4. Hij bepaalt met hoeveel legers hij aanvalt.
5. Hij gooit met 1 dobbelsteen bij een aanval met 1 leger;
Hij gooit met 2 dobbelstenen bij een aanval met 2 legers;
Hij gooit met 3 dobbelstenen bij een aanval met 3 legers of meer.
De verdediger moet zijn gebied verdedigen met alle legers die op dit gebied staan. Staan er 2 legers of
meer op dit gebied dan mag hij met maximaal 2 dobbelstenen gooien. Heeft hij 1 leger op het gebied staan
dan mag hij slechts met 1 dobbelsteen gooien. Men is niet verplicht om met 2 dobbelstenen te verdedigen
als men 2 of meer legers op een gebied bezit. Als men er de voorkeur aan geeft om de legers stuk voor stuk
ter verdediging te gebruiken dan mag met 1 dobbelsteen gegooid worden.
Er staat niet heel duidelijk in wanneer je als verdediger moet beslissen met hoeveel je verdedigt eigenlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.spelregels.eu/rules/risk/risk%20oud.pdf
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er staat niet heel duidelijk in wanneer je als verdediger moet beslissen met hoeveel je verdedigt eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het jammer dat deze regels er aardig officieel uitzien, dan kan je niet nog een niveau hoger zoeken. Ik heb ooit het reglement van de Nederlandse tafelvoetbalbond doorgespit om op te zoeken of je nou wel of niet met het middenveld mag scoren. Die regels waren een pagina of 30 en bevatten zo'n beetje alles waarover je eventueel ruzie zou kunnen hebbenquote:
Komt blijkbaar van een Risk-club.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het jammer dat deze regels er aardig officieel uitzien, dan kan je niet nog een niveau hoger zoeken. Ik heb ooit het reglement van de Nederlandse tafelvoetbalbond doorgespit om op te zoeken of je nou wel of niet met het middenveld mag scoren
Ze lijken zeer veel op de regels die mijn ouders in de Risk-doos hebben zitten.quote:
Ja het zijn ook gewoon de regels uit het boekje in een PDF gestopt geloof ik zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze lijken zeer veel op de regels die mijn ouders in de Risk-doos hebben zitten.
Wil ik ook wel weer eens eten. Heb je een recept voor me?quote:
Veel nachos, kaas, guacemole en salsa toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wil ik ook wel weer eens eten. Heb je een recept voor me?
Zoiets zal het ongetwijfeld zijn, maar ik ben wel benieuwd naar het Soempie-secret®quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel nachos, kaas, guacemole en salsa toch?
Jammer van je cuisson.... maar als ie maar hoog op smaak is, is het vast nog wel te eten toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo te zien heeft mijn beenham iets te veel temperatuur gehad waardoor die aan een kant wellicht wat te ver is, om maar eens Topchefs te spreken
Dat is ie wel, maar ik twijfel nu toch of ik er niet nog een sabaillon of kaaskoekje bij moet maken. Of wat asperges misschien, die zijn nu in het seizoenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jammer van je cuisson.... maar als ie maar hoog op smaak is, is het vast nog wel te eten toch?
Als de smaken maar in balans zijn. Moet vooral geen zuurtje inzitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is ie wel, maar ik twijfel nu toch of ik er niet nog een sabaillon of kaaskoekje bij moet maken. Of wat asperges misschien, die zijn nu in het seizoen
Goed, dan gebruik ik mijn sperziebonen niet voor een lauwwarme salade met een vinaigrettequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als de smaken maar in balans zijn. Moet vooral geen zuurtje inzitten.
Dat doen ze al enige tijd, vooral bij de wat oudere films. Irritant. Klinkt stom, en het zijn ook vaak titels die onder de Engelse titel veel beter bekend staan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds enige tijd vindt IMDB het leuk soms Nederlandse titels te gebruiken voor films.
Ik las Soempie-secreet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zoiets zal het ongetwijfeld zijn, maar ik ben wel benieuwd naar het Soempie-secret®
Mais en guacamole vind ik juist het lekkerst. Een beetje ijsbergsla erbij is ook lekker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
Gehakt vind ik wel een verplichting. Jalapenos ook. En mais mag van mij achterwege blijven, net als de guaca.
Ja, klinkt als een hele slechte Jan Wolkers.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat doen ze al enige tijd, vooral bij de wat oudere films. Irritant. Klinkt stom, en het zijn ook vaak titels die onder de Engelse titel veel beter bekend staan.
A Streetcar named Desire zegt ment toch veel meer dan Tramlijn Begeerte.
Ja, best welquote:Mais en guacamole vind ik juist het lekkerst. Een beetje ijsbergsla erbij is ook lekker.
Nem gruwelt nu.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef wyccie het volgende:
Over uitspraak gesproken: vanochtend zat ik in de trein waarin werd omgeroepen dat 'de train vaardig rijdt als Intercity naahg....'
"Een roos van vlees"?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:28 schreef wyccie het volgende:
Weet je wat pas echt een slechte titel van Jan Wolkers is?
Een roos van vlees.
Daar heb ik ooit een boekbespreking over gehouden.
Maar ook dat het een deuk is.quote:Mijn teefje van 4 maanden heeft een beetje een vieze preut,
ze wast zichzelf ook niet, het begint ook te ruiken de laatste dagen.
Wel maak ik het elke dag schoon, mn reu probeert het wel elke keer
te wassen maar dat heb ik liever niet.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef wyccie het volgende:
De titel slaat op een stoma bij darmkanker.
En wat is preut? Ik ken prut en preuts. Als ik Google vind ik dit:
[..]
Maar ook dat het een deuk is.
Ja, dat zag ik vanmiddag, vreemd...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
Over 5 minuten krijgen we op RTL5: Men In Black 2. Daarna, om 22:10 krijgen we: Men In Black.
Logisch
Een freudiaanse lezing?quote:
Mais wil ik er ook niet in.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
Gehakt vind ik wel een verplichting. Jalapenos ook. En mais mag van mij achterwege blijven, net als de guaca.
Een goeie knoflookpers of een goede sapcentrifuge.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef wyccie het volgende:
Bruiloftcadeautips?
Budget ongeveer 50 euro.
[..]
Nee!![]()
Wat is dat toch met al die maishaters hier?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
En: een springvorm is niet handig als ie zn taak te letterlijk neemt en in de oven al openspringt zodat het cakebeslag de oven in druipt......![]()
ga ik weer prijzen winnen als ik meedoe?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:42 schreef MaJo het volgende:
Eerste jazz by Duurstede spam van het jaar
We organiseren ook dit jaar weer een loterij om extra centjes te genereren en we hebben weer een paar fantastische prijzenWaaronder een flatscreen TV LB
loten zijn slechts 1 euro per stuk
ga naar www.jazzbyduurstede.nl/loterij.html om ons te steunen
Tot zover mijn jaarlijkse spam
Oeps, ik bedoelde eigenlijk gewoon een Rituals pakketje met wat verwenschuimpjes en zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
En wyccie, een wellness pakket kan heel leuk zijn, als ze ook inderdaad van samen naar de sauna gaan houden.
Het budget is 50 euro, dat betekent niet dat het op moet, toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef wyccie het volgende:
Een knoflookpers van 50 euro?![]()
Ik zal eens polsen wat voor keukenapparatuur ze al hebben. Ze zijn al tien jaar samen.
Ondingen. Doen het eventjes prima maar zijn erg snel stuk. Wij hebben er ook één. Snijdt prima, maar is niet stevig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef wyccie het volgende:
Zag laatst bij de Lidl ook een hakmolen, maar dan zonder stroom, met een veermechanisme. Maar ik vroeg me af of die wel optimaal snijdt. Dan maar een tientje meer voor iets betrouwbaarders.
Ah, ok, maar 50 euro uitgeven aan badschuim en dergelijke vind ik altijd te zondequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef wyccie het volgende:
Oeps, ik bedoelde eigenlijk gewoon een Rituals pakketje met wat verwenschuimpjes en zo.![]()
Nou deze had ik net vandaag gekocht, voor een paar euro, en dat moet je dus gewoon niet doenquote:Had je de springvorm wel goed vastgezet? Ik heb een onderplaat die best lastig stevig in de zijwand klikt, en dan moet ik echt even goed slaan om er zeker van te zijn dat het echt goed zit.
Nee, maar om met alleen een knoflookpers aan te komen vind ik ook wat raar. Het zijn voor zover ik weet nou ook geen kenners.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
Het budget is 50 euro, dat betekent niet dat het op moet, toch?
Als je het zo zegt, inderdaad. Is ook wel veel geld. Rituals is kneiterduur.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, ok, maar 50 euro uitgeven aan badschuim en dergelijke vind ik altijd te zondedagje uit naar de sauna moet misschien ook wel kunnen van 50 euro
Het is een max. budget van 2. Tenminste, ik ga ervan uit dat de ander gewoon met mij meedoet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder heeft een keer een tocht op een Solex cadeau gekregen, en een vriendin van mij zou met haar vrijgezellendag gaan touren in een oude VW Kever... dat vind ik ook fantastische cadeausMaar dan moet je wel van retro-vervoer houden natuurlijk
Ja, tastbaar is ook wel een punt inderdaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is een max. budget van 2. Tenminste, ik ga ervan uit dat de ander gewoon met mij meedoet.![]()
Zo'n tocht is voor een keer wel grappig, maar ik wil eigenlijk een tastbaar cadeau geven.
Ze zijn trouwens redelijk wat luxe gewend. Volgens mij is hij advocaat en is zij een goedbetaalde secretaresse/PA. Heb ze al heel lang niet meer gezien.
Wow,quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
Nee ik kan er dus geen foto van vindenalleen van iemand die een echt oma-koffiekopje heeft gemaakt:
[ afbeelding ]
Die chocoladekoffieboontjes aan de zijkant zijn ook goed bedachtquote:
laat het een paar weken staan en het ziet er heel anders uitquote:
Het persen gaat wel maar vaak zijn de goedkopere echt ondingen om schoon te maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar om met alleen een knoflookpers aan te komen vind ik ook wat raar. Het zijn voor zover ik weet nou ook geen kenners.
En ik vind dat een goede knoflookpers die 6 keer duurder is, het echt niet waard. Bij een pan of keukenmachine zit daar relatief veel meer verschil in kwaliteit en comfort in. Voor een knoflookpers vind ik het eerlijk gezegd onzin. Voor mij valt dat in de categorie schoenlepel voor 20 euro. Zal wel blasfemie in de keuken zijn, maar mijn Xenos-pers doet het prima.
Ja dat ook nogquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:49 schreef wyccie het volgende:
Jeetje, hele kunstwerken.Ieder z'n talent.
Ik ben wel goed in taarten opeten.
Wie heeft Jezus opgegeten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat ook nog
Ik weet nog dat het me echt een beetje zeer deed toen ik mijn afstudeertaart aan moest snijden
Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wie heeft Jezus opgegeten?![]()
@ Nem, die zijn wel makkelijk schoon te maken. Dat vond ik altijd zo'n kloteklusje vroeger.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
LB, die taart was toch door iemand van FOK gemaakt?
Jij wel jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ga ik weer prijzen winnen als ik meedoe?
heb ik meer aan dan de prijs van vorig jaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij wel jaVorig jaar had je de derde prijs, als je dat dit jaar weer wint dan win je een stoomstrijkijzer
Wat had je vorig jaar?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb ik meer aan dan de prijs van vorig jaar
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Een ponssetquote:
quote:
Dat ding was 115 euro waard waardoor het de derde prijs was, terwijl er veel toffere prijzen warenquote:
We kunnen hem wel nog een keer verlotenquote:
Dit jaar win je een fietskilometerteller...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Gooi op Martkplaats of eBay en doe er iets leuks vanquote:
Of een lingeriebonquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit jaar win je een fietskilometerteller...![]()
zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit jaar win je een fietskilometerteller...![]()
Ik ben er dit jaar niet, zit vanaf volgende week vrijdag in Schotland...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
zou zomaar kunnenDoe je ook weer mee MM?
Lucky pons de derde?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal maar net een piercingstudio willen beginnen...
Ik wil wel voor je duimen maar kan niks beloven natuurlijkquote:
Maar de trekking is pas 9 juni dus dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er dit jaar niet, zit vanaf volgende week vrijdag in Schotland...
Het was nog toffer: alleen mn vriend en ik wisten van die taart, de visite niet. Dus ik kwam ineens aanzetten met dat ding, en de "ooh"s en "aaah"s vlogen in het rondquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:01 schreef wyccie het volgende:
Wow! Die taart zou ik ook zonde vinden om op te eten. Wat een gaaf cadeau voor je afstuderen!
Dit is trouwens een minder gaaf cadeau.
http://www.bestelkado.nl/(...)ik-voor-vrouwen.html
Classy.
En dan krijg ik zeker weer m'n prijs niet???quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar de trekking is pas 9 juni dus dat maakt niet uit
Ik beloof plechtig dat jij als eerste de prijs krijgt als je weer wint, al moet ik er voor naar Amsterdam rijden. Dat heb je wel verdientquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan krijg ik zeker weer m'n prijs niet???
Die taart was prachtig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het was nog toffer: alleen mn vriend en ik wisten van die taart, de visite niet. Dus ik kwam ineens aanzetten met dat ding, en de "ooh"s en "aaah"s vlogen in het rond![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal maar net een piercingstudio willen beginnen...
Damn, ik kan hier zo moeilijk weerstand tegen bieden. Will think it over...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig dat jij als eerste de prijs krijgt als je weer wint, al moet ik er voor naar Amsterdam rijden. Dat heb je wel verdient![]()
Thanksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, ik kan hier zo moeilijk weerstand tegen bieden. Will think it over...
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel dat ik er al weer bijna ingetrapt ben...
Je ponst er niet over nog een lootje te kopen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om woordgrappen hier
Fotos van tetten doen het altijd goed op veilingen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo moet je het trouwens niet zien hoorWe hebben veel financiele tegenvallers en ik probeer daarom mijn best te doen om wat extra centjes te genereren
Ik ga ver voor Jazz by Duurstede maar dat gaat me toch iets te verquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fotos van tetten doen het altijd goed op veilingen.
Ik begrijp dat ook wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo moet je het trouwens niet zien hoorWe hebben veel financiele tegenvallers en ik probeer daarom mijn best te doen om wat extra centjes te genereren
Ja dat lijkt me ook welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga ver voor Jazz by Duurstede maar dat gaat me toch iets te ver
We hebben pas een week geleden besloten om door te gaan omdat we net genoeg binnen hadden door sponsorsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook wel.
Dacht dat het feest dit jaar ook niet door zou gaan wegens financiele tegenvallers.
Dat was bijna ook zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook wel.
Dacht dat het feest dit jaar ook niet door zou gaan wegens financiele tegenvallers.
Zag afgelopen week nog een film waarin een failliet koppel een pornofilm gingen maken vanwege het geld (incl. een rol voor Tracy Lord), dus...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga ver voor Jazz by Duurstede maar dat gaat me toch iets te ver
Je suggereert dat ik samen met mijn moeder een pornofilm moet maken?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag afgelopen week nog een film waarin een failliet koppel een pornofilm gingen maken vanwege het geld (incl. een rol voor Tracy Lord), dus...
Mini & Zach Make A Porno ofzo?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag afgelopen week nog een film waarin een failliet koppel een pornofilm gingen maken vanwege het geld (incl. een rol voor Tracy Lord), dus...
Dan is alles best last-minute.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben pas een week geleden besloten om door te gaan omdat we net genoeg binnen hadden door sponsorsAlleen nu is een van de hoofdsponsors failliet gegaan
Ik had een idee, maar kon me niet voorstellen dat niemand eerder op het idee was gekomen.quote:
Miri & Zackquote:
Nee, ik beaam slechts dat sex verkoopt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je suggereert dat ik samen met mijn moeder een pornofilm moet maken?![]()
Die is ook goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:30 schreef wyccie het volgende:
Ik had een idee, maar kon me niet voorstellen dat niemand eerder op het idee was gekomen.
En inderdaad:
[ afbeelding ]
Het is wel weer even flink stressen ja, maar ik vind het zo gaaf om al die genietende mensen te zien op de dag zelf. Daar doe je het voorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is alles best last-minute.
Pfff, wat een opgave, maar wel respect voor je inzet.
Je probeerde het loterij bericht te delen of niet? En dan linkt ie alleen de website. Ik had precies hetzelfde.quote:
Ja echt mega-irritant. Ik had dat ook al met het LL-kaartjesding.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je probeerde het loterij bericht te delen of niet? En dan linkt ie alleen de website. Ik had precies hetzelfde.
Ik had het dus ook, heb toen maar het hele bericht gekopieerd en gepost.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt mega-irritant. Ik had dat ook al met het LL-kaartjesding.
Ik ben er dus niet bij dit jaar, maar heb me vorig jaar zo op het terras, schuin voor het podium, prima vermaakt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is wel weer even flink stressen ja, maar ik vind het zo gaaf om al die genietende mensen te zien op de dag zelf. Daar doe je het voor
Dat is altijd goed om te horenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er dus niet bij dit jaar, maar heb me vorig jaar zo op het terras, schuin voor het podium, prima vermaakt.
Had je al gehoord dat O niet kan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is altijd goed om te horenHopelijk hebben we dit jaar weer mooi weer
Ja, dat is wel jammerquote:
Ja erg jammer. Dan moet ik het maar doenquote:
Flyers uitdelen met het programma?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja erg jammer. Dan moet ik het maar doen
Had ik optie 1 vorig jaar aangekruist?quote:Ik ontvang graag:
Stuur mij geen cadeau
Een t-shirt (donatie vanaf ¤ 25)
Een CD (donatie vanaf ¤ 25)
Ja ga je het alleen doen? Ik geloof dat mijn moeder misschien toch de shoarma wil laten staan als hij eerst maar betaaltquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja erg jammer. Dan moet ik het maar doen
Heb je ook gedoneerd dan vorig jaar? En ik denk het niet, want dat is allemaal wel netjes verstuurdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:08 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster kijkt op de 'Steun ons'-pagina van Jazz bij Duurstede en ziet:
[..]
Had ik optie 1 vorig jaar aangekruist?
Ja man, echt een expertquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deed je vorig jaar toch best wel goed...
Je moeder moet het beslissen. En op tijd laten wetenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:10 schreef MaJo het volgende:
Ja ga je het alleen doen? Ik geloof dat mijn moeder misschien toch de shoarma wil laten staan als hij eerst maar betaalt
maakt niet uit, ieder zijn talentenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
Oh my god, de cupcakes die ik net heb gemaakt (om de cakelucht in huis te verklaren) geven niet veel hoop voor de taart
![]()
Zo ja, dan moet ze opschieten...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, MaJo, ging jij vanavond niet naar Festival a/d Werf?
Die ten gunste van Japan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM, vandaag die spirit of Unity Whisky opengetrokken. Smaakt nog best aardig.
ja diequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ten gunste van Japan?
Ja, die valt best mee, ondanks dat het een ratjetoe is...
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk trouwens dat dit wel iets voor jullie is:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |