Vreemd, ik kan nergens de NOS uitzending van de aanslagen van 9/11 vinden.quote:
Een versie?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef MaJo het volgende:
En nog erger, nu een Nederlandse versie van Sex on Fire met de tekst 'Ik wil sex met die kale'![]()
![]()
![]()
Gewoon godver.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:37 schreef iamredleader het volgende:
@wyccie: wat dacht je er dan bijik ben nu retebenieuwd
Ah kut, ik dacht aan wat spannendsquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef wyccie het volgende:
Gewoon godver.![]()
Kan best zijn dat ik dat eerder ook wel zei, maar omdat laatst werd gezegd dat ik aan het schelden was, was ik me er meer van bewust.
Ik vind het nogal kansloos eerlijk gezegdquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Een versie?
Dat is dé versie van de Lawineboys.
Klopt ja, dank je welquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zag trouwens dat Jazz by Duurstede doorgaat. Gefeliciteerd dan denk ik.
Is lekker gemakkelijk scoren he?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos eerlijk gezegd
Van mij of degenen die het gecovered hebben? Ik hou gewoon niet van die quasi grappige coversquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is lekker gemakkelijk scoren he?
Beter slecht gejat dan goed bedacht.
Is het ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos eerlijk gezegd
Waarom zou ik het over jou hebben met die opmerking?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van mij of degenen die het gecovered hebben? Ik hou gewoon niet van die quasi grappige covers
Ik dacht dat je vond dat ik gemakkelijk scoorde met mijn opmerkingquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou ik het over jou hebben met die opmerking?
Neuh, ik was het compleet met je eensquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vond dat ik gemakkelijk scoorde met mijn opmerking
Best friends think alikequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neuh, ik was het compleet met je eens
quote:
Ga je toch meedoen?quote:Het feestje is nog steeds aan de gang trouwens
Tofquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehehe bandje koop zelf alle kaarten op om ze via hun eigen website te verkopen ZONDER servicekosten te rekenen aan de fans om duidelijk te maken dat ze het daar niet mee eens zijn. En natuurlijk een slimme reclamestunt van en bandje waar nog nooit iemand van gehoord had
http://www.nytimes.com/20(...)l?_r=3&smid=tw-share
Aan de muziek en het gelal te horen is het niet mijn type feestjequote:
Ja, ik vind het een mooie vrouw hoor, maar wel zonde dat die mooie krullen zo gesteild zijn, en dat ze zo'n veeg donkere oogschaduw horizontaal over dr gezicht smeertquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja, ze is vooral veel afgevallen. Maar daardoor krijgt ze een nogal hard gezicht. En de make-upkeuze helpt daar niet bij.
Waar hebben we het over?quote:
De Basterds. Ik was die film aan het kijken, die is nu afgelopen dus nu kan ik antwoordenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar hebben we het over?
Ik krijg trouwens weer zin in het voetbal.
EK 2012 Tribunebabes Deel I : Een van de voordelen van het EK
Oh jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Basterds. Ik was die film aan het kijken, die is nu afgelopen dus nu kan ik antwoorden
Iets meer dan een week geleden, en op een tijdstip dat mij niet zo goed uitkwam. De film duurt toch 2,5 uur en dan kan het fijn zijn als je voor half elf kan beginnenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja
Die was vorige week nog op TV trouwens
Ja hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:56 schreef ß het volgende:
Kijken jullie wel eens films op een commercieel net? Ik vind het altijd maar irritant met die reclames.
Ja die begon wel vrij laat. Was niet zo handig. Maar ervoor zat Seven. Tjaquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iets meer dan een week geleden, en op een tijdstip dat mij niet zo goed uitkwam. De film duurt toch 2,5 uur en dan kan het fijn zijn als je voor half elf kan beginnen
Same here.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor. Niet vaak, want over het algemeen kom ik er pas achter dat er een toffe film is als die al minimaal een half uur bezig is
Als ik me eraan stoor komt het met name door de frequentie ervan. Zeker als in elk reclameblok dezelfde reclame zit, zoals bij Formule 1 laatstquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Same here.
Ik vind de reclame ook wel enigszins vervelend. Aan de andere kant is géén reclame soms ook vervelend. Want als je dan echt een goede film hebt, dan kun je eigenlijk niet naar de WC of wat drinken pakken.
Ja, dat bedoel ik. Een beetje reclame vind ik niet erg maar elke 15 minuten(bij wijze van) vind ik erg irritant.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik me eraan stoor komt het met name door de frequentie ervan. Zeker als in elk reclameblok dezelfde reclame zit, zoals bij Formule 1 laatst
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:06 schreef ß het volgende:
Ja, jammer dat de BBC niet meer alles uitzendt. Dan kan je daar naartoe zappen. Als ik alleen keek dan was het altijd al BBC.
Het gaat hier dus om Formule 1, niet om films. Ik was ook even in de warquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:10 schreef ß het volgende:
De BBC is flink aan het bezuinigen en heeft niet de uitzendrechten voor alle wedstrijden gekocht. Ze doen het een beetje om en om ofzo.
Oeh, irritantquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds enige tijd vindt IMDB het leuk soms Nederlandse titels te gebruiken voor films. Dat zorgt soms voor verwarring. Ik zag in de top 250 45. 8.5 De reis van Chihiro (2001)
Hmm, De reis van Chihiro, nooit van gehoord! Blijkt het gewoon Spirited Away te zijn
Er staan er meer in. Ik zoek er zo wel een paar op. Volgens mijn telling heb ik 44 films uit de top 250 gezienquote:
Ik heb pas de lijst even doorgekeken en wat gedownload.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er staan er meer in. Ik zoek er zo wel een paar op. Volgens mijn telling heb ik 44 films uit de top 250 gezien
Misschien heeft 'ie CTRL+W gebruiktquote:
Ja dat laatste viel me net ook op. Echt suf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
45. 8.5 De reis van Chihiro (2001)
103. 8.3 De leeuwenkoning (1994) (Die kan wel vind ik)
137. 8.2 Het gebeurde op 'n avond (1934)
166. 8.1 Demonen (1955)
180. 8.1 De beste jaren van ons leven (1946)
218. 8.0 Tramlijn Begeerte (1951)
Deze zes kon ik zo snel vinden. Extra raar is het dat ze niet bij alles vertalen. Spirited Away is van oorsprong Japans, maar dat is Shichinin no samurai ook en daar geven ze geen Engelse of Nederlandse titel bij. Ik vind het maar irritant
Een andere suffe is die van Child's Play. Als ik daar als luie vertaler een Nederlandse titel voor moest bedenken zou ik het houden op 'Kinderspel' en de rest van de dag vrij nemen. De Nederlandse titel isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat laatste viel me net ook op. Echt suf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Want? Ik neem aan dat ze daar ook wel weten wat de goede onderzoeken zijn?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik schrijf een research paper voor cross culturele psychologie. Nou blijkt dat de beste onderzoeken vanuit NL komen. Ik voel me nogal een nationalistische trut als ik voornamelijk Nederlandse bronnen gebruik![]()
Ja, mijn professor gaat nota bene naar Tilburg in juni om daar de grote namen van de Cross Cultral Psychology te ontmoeten. Sowieso in meer dan de helft van wat ik lees komen er Nederlandse achternamen tevoorschijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 06:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want? Ik neem aan dat ze daar ook wel weten wat de goede onderzoeken zijn?
Tevens: môgge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |