abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111905588
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Gisteren bij m'n schoonmoeder thuis een OPI lakje opgedaan, voor 't eerst dat ik een OPI op heb! Ik vind 'm heel fijn lakken :Y

[ afbeelding ]

Princesses Rule!
Ik blijf deze zo mooi vinden! Die zat in mijn eerste TD pakketje ooit :9

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben weer bezig geweest met een gaaf printje :D
Ben alleen niet zo blij dat ik er glitters over gedaan heb, maar daar kwam ik pas na 1 hand achter en om het nou opnieuw te doen... ach lesje voor de volgende keer :D

[ afbeelding ]

De kleurtjes heb ik laten overlappen dmv een make up sponsje :+
Leuk!!! *O*
pi_111914296
Thnx all O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_111916528
Awesome kleurtje Sharana_LV :Y

Another day, another holo :) Vandaag Pupa Holographic Emerald!

pi_111917599
Ik hoop vandaag mijn pakketje te ontvangen van ebay!! dan kan ik ook weer lkkr aan de slag!
ik heb super fijne en platkop kwastjes besteld, dus daar kan ik weer lekker mee oefenen!

@ Sharana_LV Wauw!! mooi kleurtje van OPI!!

@ Afivi Ook een super mooi lakje!

Vraagje aan iedereen die er antwoord op heeft..
Als ik mijn nagels lak dan probeer ik dat zo netjes mogelijk te doen, dus niet over mijn nagelriemen enzo. (wat overigens niet altijd goed lukt) Daarna haal ik het overtollige nagellak weg, eerst met een wattestaafje, daarna met een kwastje. Nou is het probleem.. dat de nagellak bij mijn nagelriemen er nooooit zo netjes uitziet zoals bijvoorbeeld de foto's van OPI lakjes. Als je even terug scrolt naar mijn foto's en kijkt naar mn nagelriemen is het echt lelijk.. en dat doet echt afbreuk aan wat er op mijn nagels zit en dat vind ik natuurlijk hartstikke zonde!
Dus.. tips en trucs ??
Love the life you live
pi_111923871
Mooie kleurtjes zeg! Sharana die kleur is super vet, ik heb ook zo'n coraal achtig kleurtje, alleen deze is zonder glitters.

Anyway, weer een foto van dezelfde nageltjes van mij... vond 't wel een leuke foto zo met dit zomerse weer :D

Gewoon normaal doen ja.
pi_111930106
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:39 schreef Sokkepok het volgende:

Bij mij schimmelnagels! xD

[ afbeelding ]

Sephora - Shrimp Cocktail en Catrice - Poison Me, Poison You
Ieh! :o ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI – I EAT MAINELY LOBSTER

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zomers kleurtje! 8-)

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:14 schreef afivi het volgende:
Awesome kleurtje Sharana_LV :Y

Another day, another holo :) Vandaag Pupa Holographic Emerald!

[ afbeelding ]
Nice! Ik heb er ook een paar besteld. Jouw schuld. }:| :P

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Mooie kleurtjes zeg! Sharana die kleur is super vet, ik heb ook zo'n coraal achtig kleurtje, alleen deze is zonder glitters.

Anyway, weer een foto van dezelfde nageltjes van mij... vond 't wel een leuke foto zo met dit zomerse weer :D

[ afbeelding ]
Superleuke foto! ^O^
pi_111930323
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:48 schreef Ties89 het volgende:
Vraagje aan iedereen die er antwoord op heeft..
Als ik mijn nagels lak dan probeer ik dat zo netjes mogelijk te doen, dus niet over mijn nagelriemen enzo. (wat overigens niet altijd goed lukt) Daarna haal ik het overtollige nagellak weg, eerst met een wattestaafje, daarna met een kwastje. Nou is het probleem.. dat de nagellak bij mijn nagelriemen er nooooit zo netjes uitziet zoals bijvoorbeeld de foto's van OPI lakjes. Als je even terug scrolt naar mijn foto's en kijkt naar mn nagelriemen is het echt lelijk.. en dat doet echt afbreuk aan wat er op mijn nagels zit en dat vind ik natuurlijk hartstikke zonde!
Dus.. tips en trucs ??
Ik laat de nagellak eerst even een paar minuutjes drogen anders krijg ik opkrullende randjes als ik er met een kwastje langs ga. Een (extra) laagje topcoat kan de boel ook wat gladder/strakker maken.
pi_111930467
Speciaal voor heaven7 :+ Niet helemaal naakt, dit is met 1 laagje OPI You Callin' Me a Lyre? O+
pi_111931592
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Speciaal voor heaven7 :+ Niet helemaal naakt, dit is met 1 laagje OPI You Callin' Me a Lyre? O+
[ afbeelding ]
Arghhh je hebt zelfs perfecte bijna-naakt-nagels :'(
Met nagellak kon ik nog enigszins voorstellen dat je naakte nagels uberlelijk en verkleurd waren en en en en... Damn you alien AG ! :'(

O+ Ik bedoel: Joe so pwetty O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:35:17 #90
164755 Mss
kutHOEr
pi_111931941
Boobietime!

Nfu Oh #64
Aids.
pi_111932954
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Arghhh je hebt zelfs perfecte bijna-naakt-nagels :'(
Met nagellak kon ik nog enigszins voorstellen dat je naakte nagels uberlelijk en verkleurd waren en en en en... Damn you alien AG ! :'(

O+ Ik bedoel: Joe so pwetty O+
:@ :*

quote:
17s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Mss het volgende:
Boobietime!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nfu Oh #64
Yum! :9
pi_111934799
Ik heb Nfu Oh 61 op O+

Alleen telefoon kapot en camera mee met vriendlief }:|
Hij is echt zoooo cool 8-)
pi_111935302
Mooie lakjes weer dames! En die nagels van Amy O+ Maar goed. Dat is al vaker gezegd.
pi_111936828
quote:
Boobietime!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nfu Oh #64
Gorgeus O+ ikke wil die ooook!
Gewoon normaal doen ja.
pi_111941109
:D O+ *O* Amy thanks!! Idd prachtig! Vroeg het omdat ik dacht dat het zou helpen voor mij om te vergelijken met mijn nagels :') Want ik snap niet wat ik verkeerd doe, zo moeilijk kan het toch niet zijn :?
Anyway, ik wil dus toch nog een vierkante poging wagen, gister de hele ronde boel afgeknipt, vreselijke spijt :') Toen toch maar gelakt omdat je het dan wat objectiever kan beoordelen ofzo :? (of ben ik de enige die dat heeft?) en dit is het resultaat. Als ik nou laat groeien en de afrondingen nog een keer bijknip hoop ik dat het ook ooit een beetje bij het buitenaardse in de buurt komt :P Of heeft iemand nog tips?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2012 19:56:34 ]
pi_111941164
quote:
Boobietime!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nfu Oh #64
wow!!! O+
pi_111953091
Bedankt voor de complimentjes dames! :* O+

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:55 schreef heaven7 het volgende:
:D O+ *O* Amy thanks!! Idd prachtig! Vroeg het omdat ik dacht dat het zou helpen voor mij om te vergelijken met mijn nagels :') Want ik snap niet wat ik verkeerd doe, zo moeilijk kan het toch niet zijn :?
Anyway, ik wil dus toch nog een vierkante poging wagen, gister de hele ronde boel afgeknipt, vreselijke spijt :') Toen toch maar gelakt omdat je het dan wat objectiever kan beoordelen ofzo :? (of ben ik de enige die dat heeft?) en dit is het resultaat. Als ik nou laat groeien en de afrondingen nog een keer bijknip hoop ik dat het ook ooit een beetje bij het buitenaardse in de buurt komt :P Of heeft iemand nog tips?

[ afbeelding ]
Ik vind ze er super uit zien zo hoor. Leuk lakje ook! Ik vijl m'n nagels trouwens als ze gelakt zijn met een dekkende kleur, dan word ik niet afgeleid door de vorm en lengte van m'n nagelbedden en de witte (gele :') ) randjes.
pi_111965369
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nice! Ik heb er ook een paar besteld. Jouw schuld. }:| :P
8-) Die OPI Ballet Shades staan nu ook op mijn wishlist dankzij jou, let's call it even steven :D

@Mss: Wat mooi! Ik heb nog nul Nfu.Oh's, maar dat duurt niet lang meer als ik zulke foto's zie. Stelletje enablers bij elkaar :')
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:01:55 #99
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_111967017
quote:

[ afbeelding ]
Neee niet knippen! en ik zou de hoekjes iets minder schuin afvijlen. Dan krijg je hele mooie squared nagels.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:02:53 #100
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_111967059
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Ties89 het volgende:
Ohw oke dat wist ik niet , aangezien dat de enige foto die weg was dacht ik dat het dat was ;)

Hier een foto van wat ik vanavond heb gemaakt.

[ afbeelding ]
Leuk!

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:48 schreef Miss_V het volgende:

[..]

Mooi begin van je one stroke.

[..]

Leuk! Lekker vrolijk.

Ik ben weer vampier af en heb nu weer een iets vrolijker kleurtje op mijn nagels.
Yes Love nr 6
[ afbeelding ]

De imageplate
[ afbeelding ]

Doordat ik nogal bolle nagels heb kreeg ik het magneet effect niet op mijn hele nagel, dus daarom maar een schuin hoekje met de magneet gedaan. :+
Ghehe, vampier af :P
Leuk kleurtje! Ik had eerlijk gezegd niet in de gaten dat het magneetlak was, ik dacht dat je een schuin streepje met een ander kleurtje had gezet 8)7

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:39 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Nice :) Lekker vrolijk :P

[..]

Tof hoor. Lekker door blijven oefenen. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt :)

[..]

Mooi kleurtje ^^ En je hoeft de imageplate niet te laten zien hoor :P

Bij mij schimmelnagels! xD

[ afbeelding ]

Sephora - Shrimp Cocktail en Catrice - Poison Me, Poison You
Wat een apart effect! Ziet er wel tof uit :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI – I EAT MAINELY LOBSTER

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi, met die shimmer er ook bij :)
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
*Zucht*, zelf je (bijna) naakte nagels zijn mooi... O+

quote:
Boobietime!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nfu Oh #64
Whoa, boobies :9~

quote:

[ afbeelding ]
De vorm zit er al goed in :Y Maar niet knippen he o|O Je zou je nagels langs de zijkant een beetje op kunnen vijlen als ze wat verder gegroeid zijn.
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:07:30 #101
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_111967250
Ik heb van de week een mooi nieuw kleurtje gekocht wat perfect matcht met een outfit die ik voor een bruiloft heb:

Anny - Ready To Go O+

En ik haaaaat werken met aceton :( Na een dag werken, zelfs met handschoentjes, moest ik zo naar huis -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus gister maar even een neon gelakt. China Glaze Flipperdeflap Fantasy :P
pi_111968574
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef Miss_V het volgende:

[..]

Neee niet knippen! en ik zou de hoekjes iets minder schuin afvijlen. Dan krijg je hele mooie squared nagels.
Ik knip mn hele leven al dus jawel :P Die hoekjes waren nog van toen ik ze gewoon rond had gevijld :( Dus daarom even goed groeien en dan die hoekjes recht wegknippen of vijlen wrs, ik knip alleen als ze echt heel lang zijn.
pi_111968609
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb van de week een mooi nieuw kleurtje gekocht wat perfect matcht met een outfit die ik voor een bruiloft heb:

[ afbeelding ]
Anny - Ready To Go O+

En ik haaaaat werken met aceton :( Na een dag werken, zelfs met handschoentjes, moest ik zo naar huis -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Leuke knalkleurtjes! Met aceton werken is alleen handig als je een rotglitternagellak op hebt die je kwijt wil of niet _O-
pi_111999657
Leuk!! die China Glaze Flipperdeflap Fantasy, echt een mooi kleurtje!

Vanavond weer bezig geweest!

Love the life you live
pi_112008280
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef Ties89 het volgende:

[ afbeelding ]
Leuk, die tutorial ken ik!

Zijn jouw nagels nou zo verkleurd? :o
Gewoon normaal doen ja.
pi_112022938
quote:
Leuk, die tutorial ken ik!

Zijn jouw nagels nou zo verkleurd? :o
Ja nu je het zegt lijkt dat idd op die foto zo.. Maar ik zie er eigenlijk niets van op mijn nagels zelf...
Love the life you live
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:52:07 #107
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_112065478
Sjaaaantjeee!!

O+ O+

CG Wicked Style en OPI I Lily Love You, beiden 1 laag!
3!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:57:46 #108
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_112065914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[ afbeelding ]
Anny - Ready To Go O+

SPOILER
[ afbeelding ]
Neeeon! Altijd leuk om de camera te laten flippen :P
Lekker kleurtje voor de zomer hoor!

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef Ties89 het volgende:

[ afbeelding ]
Schattig! Lang mee bezig geweest?
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
Sjaaaantjeee!!

[ afbeelding ]

O+ O+

Vrolijke combo! O+

Bij mij van de week Essence - High Waist Up, met Essence - Brightmates en een Acrylic Nail Power basecoat van Catrice als topcoat gebruikt voor de glitters.

En neon op de tenen!
Janet - 39. Welke trouwens in 1 laag dekt! *O*
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:04:36 #109
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_112066346
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:57 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Neeeon! Altijd leuk om de camera te laten flippen :P
Lekker kleurtje voor de zomer hoor!

[..]

Schattig! Lang mee bezig geweest?

[..]

Vrolijke combo! O+

Bij mij van de week Essence - High Waist Up, met Essence - Brightmates en een Acrylic Nail Power basecoat van Catrice als topcoat gebruikt voor de glitters.

[ afbeelding ]

En neon op de tenen!
Janet - 39. Welke trouwens in 1 laag dekt! *O*
[ afbeelding ]
wAt is janet en waar koop je het?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:06:22 #110
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_112066445
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wAt is janet en waar koop je het?
Bij de Dirx Drogist voor 1,99.
Ik vraag me af of de gele net zo goed dekt..
pi_112066793
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
Sjaaaantjeee!!

[ afbeelding ]

O+ O+

YAAAY ik ben blij dat je hem leuk vindt O+
pi_112066833

Layla CE 41, CE 57, CE 04 and CE 24
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:17:49 #113
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_112067108
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]

Nice!
  zondag 27 mei 2012 @ 11:25:10 #114
373239 rosakai
spel-fouten-koningin
pi_112082856
Mooie kleuren sharana. Waar vind je dat merk in Nederland?
pi_112082935
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:25 schreef rosakai het volgende:
Mooie kleuren sharana. Waar vind je dat merk in Nederland?
Zover ik weet is Layla niet in nederland te koop, ik heb het iig nog nooit ergens gezien
pi_112083031
Layla - Ultra Violet

zondag 27 mei 2012 @ 20:14:19 #117
370243 Mrs.Salvatore
Apparently.
pi_112098915

China Glaze - Kiwi Cool-Ada
Gewoon normaal doen ja.
pi_112101184
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]

China Glaze - Kiwi Cool-Ada
Gaaf! Die durfde ik vandaag net niet aan, maar heb voor een andere China Glaze neon gekozen.

Japanese Koi

Ik vind het jammer dat neon lak zo slecht dekt. Japanese Koi heb ik gelakt over 2 laagjes Catrice - ManGo Tango. Zo vind ik hem perfect 8-)
Vorige keer met Kiwi Cool-Ada bleef ik maar extra laagjes lakken en uiteindelijk was ik na iets van 7 laagjes alsnog niet tevreden.. Nu dus maar anders aangepakt :P
  maandag 28 mei 2012 @ 01:05:18 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_112113404
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]

prachtig O+
KuikenGuppy
pi_112156622
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:01 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Gaaf! Die durfde ik vandaag net niet aan, maar heb voor een andere China Glaze neon gekozen.

[ afbeelding ]
Japanese Koi

Ik vind het jammer dat neon lak zo slecht dekt. Japanese Koi heb ik gelakt over 2 laagjes Catrice - ManGo Tango. Zo vind ik hem perfect 8-)
Vorige keer met Kiwi Cool-Ada bleef ik maar extra laagjes lakken en uiteindelijk was ik na iets van 7 laagjes alsnog niet tevreden.. Nu dus maar anders aangepakt :P
Ik ben ook niet echt te spreken over de Kiwi Cool-Ada. Dit zijn maar twee laagjes maar hij blijft sheer. Irritant is dat. Maarja ^^ Die van jou is ook gaaf!
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:47:02 #121
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_112160781
Mooie nageltjes weer! Oh die neon's die spatten van mijn iPad af! O+

Ik ben weer helemaal zomers:

Catrice - sand francisco
Sephora by opi: that's what the fringe is for
Sephora by opi: lets hear it for the spiritt!
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_112161121
Mooi miss V! Waarom glimmen je vingers zo? :P

Besteld iemand hier nog wel eens bij Transdesign? Iemand die weet wat de verzendkosten tegenwoordig zijn? Ze hebben China Glaze voor 3 dollar per stuk :o
pi_112161256
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef heaven7 het volgende:
Mooi miss V! Waarom glimmen je vingers zo? :P

Besteld iemand hier nog wel eens bij Transdesign? Iemand die weet wat de verzendkosten tegenwoordig zijn? Ze hebben China Glaze voor 3 dollar per stuk :o
24 dollar flat rate box waar 9 lakjes in gaan.
pi_112161614
zoya kimber

pi_112161895
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:07 schreef Sharana_LV het volgende:
zoya kimber

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw, die is mooi!

PS. ik ga zometeen een Eyelinerkwastje scoren :P ben benieuwd.
Edit: kom net terug, ben bij drie verschillende zaken geweest en nergens een kwastje. Maar volgens mij heb ik thuis wel zo'n harde en dan is 'ie schuin afgesneden, is 't er zo 1 of toch anders?

[ Bericht 10% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 29-05-2012 13:32:51 ]
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:22:51 #126
373239 rosakai
spel-fouten-koningin
pi_112169511
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:07 schreef Sharana_LV het volgende:
zoya kimber

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:9~ :9~ :9~ *;
Hij stond al op mn verlanglijstje!
pi_112169714
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wauw, die is mooi!

PS. ik ga zometeen een Eyelinerkwastje scoren :P ben benieuwd.
Edit: kom net terug, ben bij drie verschillende zaken geweest en nergens een kwastje. Maar volgens mij heb ik thuis wel zo'n harde en dan is 'ie schuin afgesneden, is 't er zo 1 of toch anders?
Dat is em! :)
pi_112178506
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dat is em! :)
Crap, heb even gevoeld en hij is toch te zacht. Morgen part 2 van de zoektocht :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_112182528
Net de newspaper nails geprobeerd! Erg leuk en super makkelijk, ideaal voor als je niet zo veel tijd hebt en toch iets leuks op je nagels wilt!

Dit is het resultaat

Love the life you live
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:04:21 #130
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_112183505
@heaven thanks! Antw: olie, de riemetjes hebben last van uitdroging. :9
@shanara: oh my wat mooi. O+
@ties: gaaf! :9~
@Mrs.Salvatore: heb je de hema geprobeerd? Ik heb de mijne daar vandaan.
pi_112183724
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Crap, heb even gevoeld en hij is toch te zacht. Morgen part 2 van de zoektocht :D
oh bummer ;( die van mij was iets van 1,50 bij de hema, misschien daar kijken?
pi_112184189
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Tip, voor 1 dollar heb ik een setje van 3 nailart kwastjes op Ebay gescoord, je moet ff wachten maar dan heb je ook wat, topdingen! :9
pi_112184480
quote:
Tip, voor 1 dollar heb ik een setje van 3 nailart kwastjes op Ebay gescoord, je moet ff wachten maar dan heb je ook wat, topdingen! :9
Jaa! Heb ik ook! Voor in totaal 15 euro heb super veel kwastjes, sponsjes en glitters gekocht op ebay! Echt geniaal!! Het is inderdaad even wachten maar dat is het zeker waard!
Echt een aanrader!
Love the life you live
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:18:20 #134
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_112188672
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Ties89 het volgende:
Net de newspaper nails geprobeerd! Erg leuk en super makkelijk, ideaal voor als je niet zo veel tijd hebt en toch iets leuks op je nagels wilt!

Dit is het resultaat

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Goed gelukt hoor!
Ik krijg die letters er altijd maar een beetje vaagjes op :P
pi_112188834
quote:

Dit is het resultaat

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk dat roze zeg!
Ik heb ze net ook gedaan toevallig!! Dit is mijn resultaat:

De basiskleur is My Best Friend's Tiara

En nee ben niet bij Hema geweest, ik ga er morgen meteen heen!!! :D
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:47:38 #136
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_112190571

Een blauwe kleur van Paris Memories met 1 laag Catherine Arley - 676.
En m'n Praxis shirt :+
pi_112192904
quote:
[..]

Goed gelukt hoor!
Ik krijg die letters er altijd maar een beetje vaagjes op :P
goed drukken en ongeveer 10 tot 15 sec er op houden, dan moet het goed gaan.
Love the life you live
pi_112194521
Nubar Peacock Feathers en Max Factor Fantasy Fire
pi_112194724
quote:

Dit is het resultaat

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Superleuk! Ook weer eens wat anders zo op knalroze. O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Leuk dat roze zeg!
Ik heb ze net ook gedaan toevallig!! Dit is mijn resultaat:

[ afbeelding ]

De basiskleur is My Best Friend's Tiara

En nee ben niet bij Hema geweest, ik ga er morgen meteen heen!!! :D
Deze zijn ook leuk! ^O^ Ik heb me er nog niet aan gewaagd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef Sokkepok het volgende:
[ afbeelding ]

Een blauwe kleur van Paris Memories met 1 laag Catherine Arley - 676.
En m'n Praxis shirt :+
Nice!

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Oooooh!! O+ O+
pi_112194824
quote:
[ afbeelding ]
Wooooowww
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:52:35 #141
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_112194870
quote:
[ afbeelding ]
Oeeh, mooi! Die Fantasy Fire moet ik ook ooit eens gaan scoren. O+

Btw, the're so pretty! *O*
SPOILER
pi_112194955
China Glaze Gussied Up Green met 1 laagje Speciallita - Hera

pi_112194993
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef Sokkepok het volgende:
Btw, the're so pretty! *O*
SPOILER
:9
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:56:30 #144
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_112195057
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:9 :9
pi_112195172
Wauw, iedereen heeft weer goed zijn best gedaan!

Amy, waar haar je die Speciallita lakjes? Ik kan alleen een Spaanse site vinden...
pi_112195271
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:58 schreef ChantalQT het volgende:
Wauw, iedereen heeft weer goed zijn best gedaan!

Amy, waar haar je die Speciallita lakjes? Ik kan alleen een Spaanse site vinden...
Je kunt ze ook hier bestellen! :)
pi_112195387
Mooi dames!

Ik moet er ook weer aan, maar er is weer een nagel gebroken door een heftige fotografie opdracht :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:02:46 #148
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_112195395
quote:
[ afbeelding ]
staat je echtgeweldig.
Heel mooi
pi_112195514
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:00 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Je kunt ze ook hier bestellen! :)
Thanks!! Daar kom ik veel beter uit, mijn Spaans of Portugees of whatever het is is niet zo goed :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:06:13 #150
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_112195583
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ook al zo mooi O+
pi_112195891
Gosh - Miss Minty met de donkergroene Dashica stempellak

Ik ben mijn Lemony Flutter KWIJT :'(
Hij stond van de week nog gewoon op mijn nachtkastje en nu is hij gewoon spoorloos :?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:15:33 #152
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_112196074
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef ChantalQT het volgende:

[ afbeelding ]

Hij stond van de week nog gewoon op mijn nachtkastje en nu is hij gewoon spoorloos :?
Wauw gaaf!
Die vind ik echt heel tof O+
pi_112204100
dankjewel dames O+
pi_112204104
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
oh my :9 heel mooi :9
pi_112204116
quote:

[ afbeelding ]

Deze is erg leuk :D :D

Ligt je flutter niet onder kastje of onder bed? ik heb hem ook wel eens op de grond geslagen in mijn slaap :)
pi_112204382
Of naast je matras gevallen tussen het bedframe..
pi_112205135
Oeeh wat een mooie nagellakjes zie ik weer voorbij komen O+

Ik vind het altijd moeilijk om te combineren. Heb vanalles gezien op transdesign.com maar vind het moeilijk om toffe combies te bedenken, zoals die gussie green van China Glaze zou ik nooit zelf kopen maar als ik em zo in combi zie bij iemand denk ik, wow die wil ik ook!
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:45:51 #158
373239 rosakai
spel-fouten-koningin
pi_112210761
quote:

[ afbeelding ]

gaaf!! besteld je vaak bij dashica?
pi_112211865
Ik heb de eyeliner brush gescoord bij Hema voor 2,50 joepie! En een ridgefiller/basecoat. Ben benieuwd of het werkt, heb wat bobbels op mijn duimnagels :/
Ook nog even twee lakjes bij Trekpleister gekocht van Catrice, was 2e voor de halve prijs. Sold Out Forever & Aretha's R-E-S-P-I-N-K.

Ojaa en ik heb gister mijn eerste 2 Holo's besteld O+
Glitter Gal - Copper
Glitter Gal - Lizzard's Belly
Gewoon normaal doen ja.
pi_112212528
Misschien een stomme vraag maar waar gebruik je Lemony Flutter voor??
Love the life you live
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')