abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:34:33 #76
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_111865860
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:55 schreef Ties89 het volgende:
jaa dit was mijn eerste goede poging met one stroke nail art!
nog best lastig! en op youtube ziet het er zooo simpel uit..
Blijven oefenen dan maar!
Ja zeg dat wel! Ik ben ook nog steeds in de oefen fase. Als ik naar die filmpjes kijk denk ik oooh eitje. Maar als ik het dan op mijn nagels doe .... pfff :o
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_111869330
Dat geldt zo'n beetje voor alles wat ik hier zie :P Ik waag me er niet meer aan!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:39:53 #78
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_111904875
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben weer bezig geweest met een gaaf printje :D
Ben alleen niet zo blij dat ik er glitters over gedaan heb, maar daar kwam ik pas na 1 hand achter en om het nou opnieuw te doen... ach lesje voor de volgende keer :D

[ afbeelding ]

De kleurtjes heb ik laten overlappen dmv een make up sponsje :+
Nice :) Lekker vrolijk :P

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Ties89 het volgende:
Ohw oke dat wist ik niet , aangezien dat de enige foto die weg was dacht ik dat het dat was ;)

Hier een foto van wat ik vanavond heb gemaakt.

[ afbeelding ]
Tof hoor. Lekker door blijven oefenen. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:48 schreef Miss_V het volgende:

[..]

Mooi begin van je one stroke.

[..]

Leuk! Lekker vrolijk.

Ik ben weer vampier af en heb nu weer een iets vrolijker kleurtje op mijn nagels.
Yes Love nr 6
[ afbeelding ]

De imageplate
[ afbeelding ]

Doordat ik nogal bolle nagels heb kreeg ik het magneet effect niet op mijn hele nagel, dus daarom maar een schuin hoekje met de magneet gedaan. :+
Mooi kleurtje ^^ En je hoeft de imageplate niet te laten zien hoor :P

Bij mij schimmelnagels! xD



Sephora - Shrimp Cocktail en Catrice - Poison Me, Poison You
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_111905156
OPI – I EAT MAINELY LOBSTER



pi_111905448
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:39 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Nice :) Lekker vrolijk :P

[..]

Tof hoor. Lekker door blijven oefenen. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt :)

[..]

Mooi kleurtje ^^ En je hoeft de imageplate niet te laten zien hoor :P

Bij mij schimmelnagels! xD

[ afbeelding ]

Sephora - Shrimp Cocktail en Catrice - Poison Me, Poison You
Leuk gedaan! Gelukkig ziet het er niet uit als schimmel :P
pi_111905588
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Gisteren bij m'n schoonmoeder thuis een OPI lakje opgedaan, voor 't eerst dat ik een OPI op heb! Ik vind 'm heel fijn lakken :Y

[ afbeelding ]

Princesses Rule!
Ik blijf deze zo mooi vinden! Die zat in mijn eerste TD pakketje ooit :9

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben weer bezig geweest met een gaaf printje :D
Ben alleen niet zo blij dat ik er glitters over gedaan heb, maar daar kwam ik pas na 1 hand achter en om het nou opnieuw te doen... ach lesje voor de volgende keer :D

[ afbeelding ]

De kleurtjes heb ik laten overlappen dmv een make up sponsje :+
Leuk!!! *O*
pi_111914296
Thnx all O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_111916528
Awesome kleurtje Sharana_LV :Y

Another day, another holo :) Vandaag Pupa Holographic Emerald!

pi_111917599
Ik hoop vandaag mijn pakketje te ontvangen van ebay!! dan kan ik ook weer lkkr aan de slag!
ik heb super fijne en platkop kwastjes besteld, dus daar kan ik weer lekker mee oefenen!

@ Sharana_LV Wauw!! mooi kleurtje van OPI!!

@ Afivi Ook een super mooi lakje!

Vraagje aan iedereen die er antwoord op heeft..
Als ik mijn nagels lak dan probeer ik dat zo netjes mogelijk te doen, dus niet over mijn nagelriemen enzo. (wat overigens niet altijd goed lukt) Daarna haal ik het overtollige nagellak weg, eerst met een wattestaafje, daarna met een kwastje. Nou is het probleem.. dat de nagellak bij mijn nagelriemen er nooooit zo netjes uitziet zoals bijvoorbeeld de foto's van OPI lakjes. Als je even terug scrolt naar mijn foto's en kijkt naar mn nagelriemen is het echt lelijk.. en dat doet echt afbreuk aan wat er op mijn nagels zit en dat vind ik natuurlijk hartstikke zonde!
Dus.. tips en trucs ??
Love the life you live
pi_111923871
Mooie kleurtjes zeg! Sharana die kleur is super vet, ik heb ook zo'n coraal achtig kleurtje, alleen deze is zonder glitters.

Anyway, weer een foto van dezelfde nageltjes van mij... vond 't wel een leuke foto zo met dit zomerse weer :D

Gewoon normaal doen ja.
pi_111930106
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:39 schreef Sokkepok het volgende:

Bij mij schimmelnagels! xD

[ afbeelding ]

Sephora - Shrimp Cocktail en Catrice - Poison Me, Poison You
Ieh! :o ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI – I EAT MAINELY LOBSTER

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zomers kleurtje! 8-)

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:14 schreef afivi het volgende:
Awesome kleurtje Sharana_LV :Y

Another day, another holo :) Vandaag Pupa Holographic Emerald!

[ afbeelding ]
Nice! Ik heb er ook een paar besteld. Jouw schuld. }:| :P

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Mooie kleurtjes zeg! Sharana die kleur is super vet, ik heb ook zo'n coraal achtig kleurtje, alleen deze is zonder glitters.

Anyway, weer een foto van dezelfde nageltjes van mij... vond 't wel een leuke foto zo met dit zomerse weer :D

[ afbeelding ]
Superleuke foto! ^O^
pi_111930323
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:48 schreef Ties89 het volgende:
Vraagje aan iedereen die er antwoord op heeft..
Als ik mijn nagels lak dan probeer ik dat zo netjes mogelijk te doen, dus niet over mijn nagelriemen enzo. (wat overigens niet altijd goed lukt) Daarna haal ik het overtollige nagellak weg, eerst met een wattestaafje, daarna met een kwastje. Nou is het probleem.. dat de nagellak bij mijn nagelriemen er nooooit zo netjes uitziet zoals bijvoorbeeld de foto's van OPI lakjes. Als je even terug scrolt naar mijn foto's en kijkt naar mn nagelriemen is het echt lelijk.. en dat doet echt afbreuk aan wat er op mijn nagels zit en dat vind ik natuurlijk hartstikke zonde!
Dus.. tips en trucs ??
Ik laat de nagellak eerst even een paar minuutjes drogen anders krijg ik opkrullende randjes als ik er met een kwastje langs ga. Een (extra) laagje topcoat kan de boel ook wat gladder/strakker maken.
pi_111930467
Speciaal voor heaven7 :+ Niet helemaal naakt, dit is met 1 laagje OPI You Callin' Me a Lyre? O+
pi_111931592
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Speciaal voor heaven7 :+ Niet helemaal naakt, dit is met 1 laagje OPI You Callin' Me a Lyre? O+
[ afbeelding ]
Arghhh je hebt zelfs perfecte bijna-naakt-nagels :'(
Met nagellak kon ik nog enigszins voorstellen dat je naakte nagels uberlelijk en verkleurd waren en en en en... Damn you alien AG ! :'(

O+ Ik bedoel: Joe so pwetty O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:35:17 #90
164755 Mss
kutHOEr
pi_111931941
Boobietime!





Nfu Oh #64
Aids.
pi_111932954
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Arghhh je hebt zelfs perfecte bijna-naakt-nagels :'(
Met nagellak kon ik nog enigszins voorstellen dat je naakte nagels uberlelijk en verkleurd waren en en en en... Damn you alien AG ! :'(

O+ Ik bedoel: Joe so pwetty O+
:@ :*

quote:
17s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Mss het volgende:
Boobietime!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nfu Oh #64
Yum! :9
pi_111934799
Ik heb Nfu Oh 61 op O+

Alleen telefoon kapot en camera mee met vriendlief }:|
Hij is echt zoooo cool 8-)
pi_111935302
Mooie lakjes weer dames! En die nagels van Amy O+ Maar goed. Dat is al vaker gezegd.
pi_111936828
quote:
17s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Mss het volgende:
Boobietime!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nfu Oh #64
Gorgeus O+ ikke wil die ooook!
Gewoon normaal doen ja.
pi_111941109
:D O+ *O* Amy thanks!! Idd prachtig! Vroeg het omdat ik dacht dat het zou helpen voor mij om te vergelijken met mijn nagels :') Want ik snap niet wat ik verkeerd doe, zo moeilijk kan het toch niet zijn :?
Anyway, ik wil dus toch nog een vierkante poging wagen, gister de hele ronde boel afgeknipt, vreselijke spijt :') Toen toch maar gelakt omdat je het dan wat objectiever kan beoordelen ofzo :? (of ben ik de enige die dat heeft?) en dit is het resultaat. Als ik nou laat groeien en de afrondingen nog een keer bijknip hoop ik dat het ook ooit een beetje bij het buitenaardse in de buurt komt :P Of heeft iemand nog tips?



[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2012 19:56:34 ]
pi_111941164
quote:
17s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Mss het volgende:
Boobietime!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nfu Oh #64
wow!!! O+
pi_111953091
Bedankt voor de complimentjes dames! :* O+

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:55 schreef heaven7 het volgende:
:D O+ *O* Amy thanks!! Idd prachtig! Vroeg het omdat ik dacht dat het zou helpen voor mij om te vergelijken met mijn nagels :') Want ik snap niet wat ik verkeerd doe, zo moeilijk kan het toch niet zijn :?
Anyway, ik wil dus toch nog een vierkante poging wagen, gister de hele ronde boel afgeknipt, vreselijke spijt :') Toen toch maar gelakt omdat je het dan wat objectiever kan beoordelen ofzo :? (of ben ik de enige die dat heeft?) en dit is het resultaat. Als ik nou laat groeien en de afrondingen nog een keer bijknip hoop ik dat het ook ooit een beetje bij het buitenaardse in de buurt komt :P Of heeft iemand nog tips?

[ afbeelding ]
Ik vind ze er super uit zien zo hoor. Leuk lakje ook! Ik vijl m'n nagels trouwens als ze gelakt zijn met een dekkende kleur, dan word ik niet afgeleid door de vorm en lengte van m'n nagelbedden en de witte (gele :') ) randjes.
pi_111965369
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nice! Ik heb er ook een paar besteld. Jouw schuld. }:| :P
8-) Die OPI Ballet Shades staan nu ook op mijn wishlist dankzij jou, let's call it even steven :D

@Mss: Wat mooi! Ik heb nog nul Nfu.Oh's, maar dat duurt niet lang meer als ik zulke foto's zie. Stelletje enablers bij elkaar :')
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:01:55 #99
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_111967017
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:55 schreef heaven7 het volgende:
:D O+ *O* Amy thanks!! Idd prachtig! Vroeg het omdat ik dacht dat het zou helpen voor mij om te vergelijken met mijn nagels :') Want ik snap niet wat ik verkeerd doe, zo moeilijk kan het toch niet zijn :?
Anyway, ik wil dus toch nog een vierkante poging wagen, gister de hele ronde boel afgeknipt, vreselijke spijt :') Toen toch maar gelakt omdat je het dan wat objectiever kan beoordelen ofzo :? (of ben ik de enige die dat heeft?) en dit is het resultaat. Als ik nou laat groeien en de afrondingen nog een keer bijknip hoop ik dat het ook ooit een beetje bij het buitenaardse in de buurt komt :P Of heeft iemand nog tips?

[ afbeelding ]
Neee niet knippen! en ik zou de hoekjes iets minder schuin afvijlen. Dan krijg je hele mooie squared nagels.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:02:53 #100
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_111967059
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Ties89 het volgende:
Ohw oke dat wist ik niet , aangezien dat de enige foto die weg was dacht ik dat het dat was ;)

Hier een foto van wat ik vanavond heb gemaakt.

[ afbeelding ]
Leuk!

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:48 schreef Miss_V het volgende:

[..]

Mooi begin van je one stroke.

[..]

Leuk! Lekker vrolijk.

Ik ben weer vampier af en heb nu weer een iets vrolijker kleurtje op mijn nagels.
Yes Love nr 6
[ afbeelding ]

De imageplate
[ afbeelding ]

Doordat ik nogal bolle nagels heb kreeg ik het magneet effect niet op mijn hele nagel, dus daarom maar een schuin hoekje met de magneet gedaan. :+
Ghehe, vampier af :P
Leuk kleurtje! Ik had eerlijk gezegd niet in de gaten dat het magneetlak was, ik dacht dat je een schuin streepje met een ander kleurtje had gezet 8)7

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:39 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Nice :) Lekker vrolijk :P

[..]

Tof hoor. Lekker door blijven oefenen. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt :)

[..]

Mooi kleurtje ^^ En je hoeft de imageplate niet te laten zien hoor :P

Bij mij schimmelnagels! xD

[ afbeelding ]

Sephora - Shrimp Cocktail en Catrice - Poison Me, Poison You
Wat een apart effect! Ziet er wel tof uit :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI – I EAT MAINELY LOBSTER

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi, met die shimmer er ook bij :)
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Speciaal voor heaven7 :+ Niet helemaal naakt, dit is met 1 laagje OPI You Callin' Me a Lyre? O+
[ afbeelding ]
*Zucht*, zelf je (bijna) naakte nagels zijn mooi... O+

quote:
17s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Mss het volgende:
Boobietime!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nfu Oh #64
Whoa, boobies :9~

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:55 schreef heaven7 het volgende:
:D O+ *O* Amy thanks!! Idd prachtig! Vroeg het omdat ik dacht dat het zou helpen voor mij om te vergelijken met mijn nagels :') Want ik snap niet wat ik verkeerd doe, zo moeilijk kan het toch niet zijn :?
Anyway, ik wil dus toch nog een vierkante poging wagen, gister de hele ronde boel afgeknipt, vreselijke spijt :') Toen toch maar gelakt omdat je het dan wat objectiever kan beoordelen ofzo :? (of ben ik de enige die dat heeft?) en dit is het resultaat. Als ik nou laat groeien en de afrondingen nog een keer bijknip hoop ik dat het ook ooit een beetje bij het buitenaardse in de buurt komt :P Of heeft iemand nog tips?

[ afbeelding ]
De vorm zit er al goed in :Y Maar niet knippen he o|O Je zou je nagels langs de zijkant een beetje op kunnen vijlen als ze wat verder gegroeid zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')