Welke flauwe draai? Ik snap zijn quote wel: hij is een creator, en dan is het toch anders als je niet met je eigen personages kunt werken. Hoe zwaar dat exact meeweegt is aan hem, natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whedon wil voor deel 2 gewoon veel meer geld krijgen gezien het succes van de eerste, dat lijkt me duidelijk. Niet eens onterecht, maar beetje flauw om er zo'n flauwe draai aan te geven.
Ik had Thor wel gezien en had zoiets van WTF gaat dit over. Het eerste kwartier is objectief gezien gewoon weinig logisch. Het is meer bedoeld van: kijk dit is slechterik, en hij doet slechte dingen, want hij is gewoon slecht, zie hoe geniepig hij uit z'n ogen kijkt. En dat kubusje is overduidelijk de MacGuffin. Nu komen de helden die hem gaan proberen terug te krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:18 schreef Maanvis het volgende:
ik denk dat je als je Thor niet gezien hebt wel zoiets hebt van WTF gaat dit over.
Whedon heeft vrijwel altijd gekozen voor het waarmaken van zijn eigen creaties ipv geld. Zou me niets verbazen als ie bij The Avengers zich weer te kort heeft gedaan en voor een stuk minder geld werkt dan ze eigenlijk voor een director wel over hadden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whedon wil voor deel 2 gewoon veel meer geld krijgen gezien het succes van de eerste, dat lijkt me duidelijk. Niet eens onterecht, maar beetje flauw om er zo'n flauwe draai aan te geven.
Valt wel mee, ik heb Thor en Captain America beide niet gezien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:18 schreef Maanvis het volgende:
ik denk dat je als je Thor niet gezien hebt wel zoiets hebt van WTF gaat dit over.
hij kan niks zonder stomme staf en hij is dom genoeg om te denken dat enger mannetje hem echt over de aarde laat regeren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik had Thor wel gezien en had zoiets van WTF gaat dit over. Het eerste kwartier is objectief gezien gewoon weinig logisch. Het is meer bedoeld van: kijk dit is slechterik, en hij doet slechte dingen, want hij is gewoon slecht, zie hoe geniepig hij uit z'n ogen kijkt. En dat kubusje is overduidelijk de MacGuffin. Nu komen de helden die hem gaan proberen terug te krijgen.
Dat vond ik het mooie inderdaad. Iedere hoofdpersonage had een mooie balans met elkaar en kregen allemaal net zo veel aandacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:51 schreef Writersright het volgende:
Ik was eigenlijk bang dat Cap 'onder zou sneeuwen' tussen figuren als Hulk, Thor en Iron Man (Cap is 'alleen' maar een Super Soldier) maar viel me erg mee goed ze hem de leidersrol wisten te geven zonder geforceerd over te komen.
Ha, ben benieuwd hoelang die online blijft staan.quote:
Hmm, niet al te lang dus. Disney has attacked.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ha, ben benieuwd hoelang die online blijft staan.
Bazen vaderquote:Op maandag 28 mei 2012 17:09 schreef Evertjan het volgende:
beetje een matige 1e helft maar de 2e helft maakt alles goed. TopfilmBen er nu al 2 keer naar toe geweest
Zelfs mijn vader £o_van 60 vond het een geweldige film. Maar die kende ze nog van de o_u[de comics van zijn jeugd
Mijn vriendin en ik voelden ons ook echt nerds omdat we bij elke grap lachten en de rest van het publiek stil bleefquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef Axia het volgende:
Afgelopen woensdag weer naar de The Avengers geweest. Wat een saai publiek, zeg. Behalve op de 2 scenes van Hulk hoorde je bijna niemand lachen bij de andere grappen.Dan toch liever met de nerds in een zaal zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |