True story. Reid is de leukste eruit, samen met Garciaquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dr. Spencer Reid vind ik echt awesome
hahaha Penelopequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:02 schreef Unsub het volgende:
[..]
True story. Reid is de leukste eruit, samen met Garcia
Al merk je wel dat dit seizoen minder is dan vorige seizoenen.. Ze moeten steeds verder zoeken naar een origineel verhaal; het wordt steeds ongeloofwaardiger..quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahaha PenelopeZij is idd ook zo geweldig. "Talk to me, baby girl"
Ja idd. Maar weet je dat criminal minds dus op echte verhalen is gebaseerd?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:05 schreef Unsub het volgende:
[..]
Al merk je wel dat dit seizoen minder is dan vorige seizoenen.. Ze moeten steeds verder zoeken naar een origineel verhaal; het wordt steeds ongeloofwaardiger..
En die Rossi mag helemaal ophoepelen.
Wat, serieus?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja idd. Maar weet je dat criminal minds dus op echte verhalen is gebaseerd?
Op een gegeven moment zijn de interessante cases op
In een artikel in een Amerikaanse krant (weet helaas niet welke) en zag het ergens ook op tv eens (toen ben ik gaan zoeken op internet dus)quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:07 schreef Unsub het volgende:
[..]
Wat, serieus?
Ik dacht dat het puur fictie was. Hoe weet je dat?
Die heb ik dan weer net gemistquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef Rummikub het volgende:
Nou je het zegt, die van gisteravond leek wel heel veel op het Joran van der Sloot-verhaal.
Hmm, interessant!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
In een artikel in een Amerikaanse krant (weet helaas niet welke) en zag het ergens ook op tv eens (toen ben ik gaan zoeken op internet dus)
"They say that truth is stranger than fiction. That's especially true on CBS' "Criminal Minds." Every case on that show is based on a real crime. The big problem for the writers-creators of the drama is how to tell the true story without shocking the wits out of the audience.
"We've had to tone down almost every single one of them," says executive producer Ed Bernero, who was a Chicago policeman for 10 years before he came to television.
"What is really happening is much worse than anything we could or want to do," he says. "Actually, there hasn't been a single one we didn't have to tone down."
Dat verhaal van de dood van Hotchner zijn vrouw bleek dus ook gewoon waar. =\quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef Unsub het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer net gemist
Moet tegenwoordig tot 9 werken op de woensdagavond..
*dement* welk verhaal was dat ook alweer? *dement*quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dat verhaal van de dood van Hotchner zijn vrouw bleek dus ook gewoon waar. =\
Die waar een seriemoordenaar weer opduikt na jaren (deal gesloten met een agent om te stoppen) en hotchner wil die zelfde deal niet met hem sluiten maar wil hem gewoon pakken. Dan gaat die gozer achter Jack en Haley aan. Terwijl Hotch daar snel heen rijdt is hij aan de telefoon met de moordenaar en zijn vrouw in dezelfde kamer en hoort hij het schot wat haar vermoordt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:12 schreef Unsub het volgende:
[..]
*dement* welk verhaal was dat ook alweer? *dement*
Kan de quote niet meer vinden, hij was iig van Mark Twain.
(Deze is ook wel leuk: "Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.")
Oh, o ja..quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Die waar een seriemoordenaar weer opduikt na jaren (deal gesloten met een agent om te stoppen) en hotchner wil die zelfde deal niet met hem sluiten maar wil hem gewoon pakken. Dan gaat die gozer achter Jack en Haley aan. Terwijl Hotch daar snel heen rijdt is hij aan de telefoon met de moordenaar en zijn vrouw in dezelfde kamer en hoort hij het schot wat haar vermoordt.
Ja echt lullig =\. Maar dus toen ik hoorde dat Criminal Minds op echte dingen zijn gebaseerd dacht ik echt; omg poor Jack D:quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja.Wel dik verlies gemaakt.
Had mijn iPhone 4 een jaar (400 eu), toen verkocht voor 150 aan een vriendin van me en met dat geld + eigen inleg 4S gekocht (380 eu).
Ik vertrouw marktplaats niet zo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:15 schreef Zamorak het volgende:
[..]ik had mijn 3GS verkocht voor 210¤ op Marktplaats en vervolgens deze voor ¤599 gekocht
Ja hoezo krijg jij hem voor 380?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vertrouw marktplaats niet zo.
599 is wel veel, hoezo krijg ik hem voor 380?
Ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:20 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja hoezo krijg jij hem voor 380?In combinatie met abonnement misschien?
Die van mij is namelijk prepaid en komt van de Apple Store direct af... (16 gb)
Omdat een abonnement duur is en ik er niet genoeg gebruik van maak... Maar waarschijnlijk stap ik na de vakantie wel over op een abonnement omdat ik wel mobiel internet wil hebben als ik ga studerenquote:
Waarom dan een iPhone 4S nemen, beter neem je dan een iPhone 4, net zo goed alleen wel goedkoper.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:22 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Omdat een abonnement duur is en ik er niet genoeg gebruik van maak... Maar waarschijnlijk stap ik na de vakantie wel over op een abonnement omdat ik wel mobiel internet wil hebben als ik ga studeren
Nee hij is wel snellerquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:44 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Waarom dan een iPhone 4S nemen, beter neem je dan een iPhone 4, net zo goed alleen wel goedkoper.
Dan hoor je er niet bij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:44 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Waarom dan een iPhone 4S nemen, beter neem je dan een iPhone 4, net zo goed alleen wel goedkoper.
Voor 600-700 een desktop kopenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:04 schreef FirefoxNB het volgende:
wat hebben mensen met iphone...... er zijn zat goede telefoons. voor de iphone betaal je te veel status prijs, bovendien is het scherm ook best klein voor zo'n prijs, ieder zijn voorkeur..
-+ 600-700 haal ik liever een desktop
Eens. Ik heb m'n iPhone weggedaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:04 schreef FirefoxNB het volgende:
wat hebben mensen met iphone...... er zijn zat goede telefoons. voor de iphone betaal je te veel status prijs, bovendien is het scherm ook best klein voor zo'n prijs, ieder zijn voorkeur..
-+ 600-700 haal ik liever een desktop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |