heel erg dit. zeker als je het dan snachts 2 uur maaktquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef Unsub het volgende:
Kut, ik moet echt gaan leren, maar kan me er gewoon niet toe zetten
Ben zo kapotkapotmoe.
Doe even een dutje? Dat helpt bij mij wel eensquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef Unsub het volgende:
Kut, ik moet echt gaan leren, maar kan me er gewoon niet toe zetten
Ben zo kapotkapotmoe.
Ik Spartacus, zonder ondertiteling uiteraardquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef dramatic het volgende:
ik had nog een stukje hysteria gekeken.. onder het mom van engels voorbereiden
Ja, ik viel net al in slaap.. helemaal verward wakkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:39 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Doe even een dutje? Dat helpt bij mij wel eens
Hahhaa ja dat ken ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:42 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ja, ik viel net al in slaap.. helemaal verward wakker
uiteraard zonderquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:42 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ik Spartacus, zonder ondertiteling uiteraard
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahhaa ja dat ken ikDuurt wel even voordat je echt wakker bent.
quote:
Ik had mijn iPhone 4 ook verkocht, en nu heb ik 4S.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:46 schreef Zamorak het volgende:
Ik had een iPhone 3GS, verkocht en nu een 4S
Inderdaad, maar dan je wel even zeggen dat je de nieuwste bazenphone hebtquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had mijn iPhone 4 ook verkocht, en nu heb ik 4S.
Geen ene kk verschil, maarja.
Ik heb gister 6 afleveringen van Spartacus gekeken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:42 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ik Spartacus, zonder ondertiteling uiteraard
Mja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:53 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan je wel even zeggen dat je de nieuwste bazenphone hebt
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb gister 6 afleveringen van Spartacus gekeken.
Ik ook net een uurtje geleden, gelukkig komt er nog een nieuw seizoen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:57 schreef Unsub het volgende:
[..]![]()
Ik heb net de laatste aflevering van het laatste seizoen gekeken.. Nu moet ik weer naar een andere serie op zoek..
Kijk jij Criminal Minds ofzo? Elke x als ik jou zie moet ik aan Hotchner denkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:57 schreef Unsub het volgende:
[..]![]()
Ik heb net de laatste aflevering van het laatste seizoen gekeken.. Nu moet ik weer naar een andere serie op zoek..
Nooit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef Rummikub het volgende:
Trouwens, zitten er eigenlijk nooit nietjes in de examens, of is dat alleen dit jaar? Beetje onhandig vind ik het
Ja vind ik ook. Ik zoek steeds naar de juiste pagina's omdat met de (uitwerk)bijlages alles door elkaar ligt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef Rummikub het volgende:
Trouwens, zitten er eigenlijk nooit nietjes in de examens, of is dat alleen dit jaar? Beetje onhandig vind ik het
Haha ik ook, Unsub 1, Unsub 2quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Kijk jij Criminal Minds ofzo? Elke x als ik jou zie moet ik aan Hotchner denken
Dr. Spencer Reid vind ik echt awesomequote:
Idd! Uhm, neen, die staat nr.1 op mijn to-watch-listquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook net een uurtje geleden, gelukkig komt er nog een nieuw seizoen.
Game of Thrones al gezien?
Haha, hoezo dat dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Kijk jij Criminal Minds ofzo? Elke x als ik jou zie moet ik aan Hotchner denken
De naam Unsubquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:00 schreef Unsub het volgende:
[..]
Idd! Uhm, neen, die staat nr.1 op mijn to-watch-list
[..]
Haha, hoezo dat dan?
Ik ben wel Criminal Minds fan, goed geraden
Ik zou echt willen dat ik tijdens de examens zo'n geheugen hadquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dr. Spencer Reid vind ik echt awesome
Tijdens de examens? Geef mij maar gewoon foreverquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:01 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik zou echt willen dat ik tijdens de examens zo'n geheugen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |