Yepquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:05 schreef Etsu het volgende:
Nou mensen, dit is Dastan, mijn grote, beste vriend op FOK!. Maar jullie hebben al kennis gemaakt met hem, zo te zien.
Haha, copy thatquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
YepAl niet meteen op de beste manier
Ik ga er vanavond juist even tegenaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:20 schreef Lutte het volgende:
Hard gewerkt vandaag, dus vanavond lekker uit
Wat is dat? xDquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:21 schreef Rummikub het volgende:
Mensen van Latijn, gebruikt er iemand Didasko?
Heel handig. Maar hij doet een beetje raar bij mij.quote:
Owh wat handig! Dat kende ik niet eensquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:23 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Heel handig. Maar hij doet een beetje raar bij mij.
Het is een programma maar alle teksten in staan, maar je kunt ook de woorden aanklikken en dan staat er meteen vertaling/naamval/getal/geslacht en context.
Is dat niet al plat?:P Of heb ik iets gemist? Want elke x als ik erheen ga krijg ik rechtszaak gedoequote:Op donderdag 17 mei 2012 18:25 schreef Rummikub het volgende:
Het staat op de Piratebay mocht je het willen hebben
www.malaysiabay.orgquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:27 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Is dat niet al plat?:P Of heb ik iets gemist? Want elke x als ik erheen ga krijg ik rechtszaak gedoe
Ik wilde net zeggen.. haha rotziggoquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, die is geblokkeerd als je ziggo hebt.
En jij bedankt voor het alternatief, sweetiepiequote:
Owh hey ja, die doet het inderdaad ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:29 schreef Rummikub het volgende:
Oh, mooi is dat. Er is ook nog fucktimkuik.org, dan kun je altijd verder volgens mij
Geen probleem.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.. haha rotziggo
toch Bedankt Rummikub!![]()
[..]
En jij bedankt voor het alternatief, sweetiepie
Ja, doet het ook ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:29 schreef Rummikub het volgende:
Oh, mooi is dat. Er is ook nog fucktimkuik.org, dan kun je altijd verder volgens mij
heel erg dit. zeker als je het dan snachts 2 uur maaktquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef Unsub het volgende:
Kut, ik moet echt gaan leren, maar kan me er gewoon niet toe zetten
Ben zo kapotkapotmoe.
Doe even een dutje? Dat helpt bij mij wel eensquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef Unsub het volgende:
Kut, ik moet echt gaan leren, maar kan me er gewoon niet toe zetten
Ben zo kapotkapotmoe.
Ik Spartacus, zonder ondertiteling uiteraardquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef dramatic het volgende:
ik had nog een stukje hysteria gekeken.. onder het mom van engels voorbereiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |