Voor 600-700 een desktop kopenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:04 schreef FirefoxNB het volgende:
wat hebben mensen met iphone...... er zijn zat goede telefoons. voor de iphone betaal je te veel status prijs, bovendien is het scherm ook best klein voor zo'n prijs, ieder zijn voorkeur..
-+ 600-700 haal ik liever een desktop
Eens. Ik heb m'n iPhone weggedaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:04 schreef FirefoxNB het volgende:
wat hebben mensen met iphone...... er zijn zat goede telefoons. voor de iphone betaal je te veel status prijs, bovendien is het scherm ook best klein voor zo'n prijs, ieder zijn voorkeur..
-+ 600-700 haal ik liever een desktop
Ja gamen is inderdaad een andere zaak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:40 schreef Rezania het volgende:
Goede desktops beginnen imo pas bij ¤1000,- Dan kan je er pas lekker op gamen, voor andere zaken kan je net zo goed een laptop kopen.
Ik heb 2,5 jaar geleden voor als ik me niet vergis 700 een desktop aangeschaft, en ik ben er nog steeds blij mee. Wel mooi dat ik via een klasgenoot voor 20 euro Windows 7 kon krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor 600-700 een desktop kopen
Allemaal pauperdingen die nog geen een jaar overleven en continu vasthangen.
Ook speel ik Skyrim op hoogste instellingen nog net prima, dus hij is zeker te doen. Zaak is wel dat je em niet kant-en-klaar koopt, maar de verschillende pc-onderdelen samen laat stellen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:40 schreef Rezania het volgende:
Goede desktops beginnen imo pas bij ¤1000,- Dan kan je er pas lekker op gamen, voor andere zaken kan je net zo goed een laptop kopen.
Hoe kon jequote:Op donderdag 17 mei 2012 20:37 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Eens. Ik heb m'n iPhone weggedaan.
Ik speel op mijn PC ook Skyrim op de hoogste instellingen met graphic mods erbij en die is ook niet al te krachtig. Het probleem is wel dat ik in de nabije toekomst niet alle nieuwe spellen meer op ultra kan spelen. Daarom besteed ik ook liever gelijk ¤1000,- aan een desktop die ik dan zelf in elkaar zet dan dat ik een kant-en-klare pc voor ¤700,- in de winkel koop. Met die van ¤1000,- kan ik tenminste even een tijdje vooruit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar geleden voor als ik me niet vergis 700 een desktop aangeschaft, en ik ben er nog steeds blij mee. Wel mooi dat ik via een klasgenoot voor 20 euro Windows 7 kon krijgen.
[..]
Ook speel ik Skyrim op hoogste instellingen nog net prima, dus hij is zeker te doen. Zaak is wel dat je em niet kant-en-klaar koopt, maar de verschillende pc-onderdelen samen laat stellen.
Zeker is gamen aan een andere zaak, maar toen ik 16 was had ik niet zoveel geld eh.
Niet het maximale uit je geld willen halen.quote:
Überhaupt iets om gamen geven.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet het maximale uit je geld willen halen.
Ja in de toekomst zou ik ook zo'n bedrag uittrekken, maar dat had ik toen niet. Onderdelen uitkiezen is essentieel, vaak zijn de meeste onderdelen van kant-en-klare pc's nog redelijk, maar falen de "graka's" erg hard.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik speel op mijn PC ook Skyrim op de hoogste instellingen met graphic mods erbij en die is ook niet al te krachtig. Het probleem is wel dat ik in de nabije toekomst niet alle nieuwe spellen meer op ultra kan spelen. Daarom besteed ik ook liever gelijk ¤1000,- aan een desktop die ik dan zelf in elkaar zet dan dat ik een kant-en-klare pc voor ¤700,- in de winkel koop. Met die van ¤1000,- kan ik tenminste even een tijdje vooruit.
Wat heb jij dan als hobby? Winkelen of zo?quote:
Zoiets, ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat heb jij dan als hobby? Winkelen of zo?
Ik had het ook niet specifiek over jouw situatie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:49 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Ja in de toekomst zou ik ook zo'n bedrag uittrekken, maar dat had ik toen niet. Onderdelen uitkiezen is essentieel, vaak zijn de meeste onderdelen van kant-en-klare pc's nog redelijk, maar falen de "graka's" erg hard.
Zo onproductief. 16 paar schoenen hebben.quote:
Ik heb er 11.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo onproductief. 16 paar schoenen hebben.
Simpelquote:
Ik hou van gamen en winkelen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat heb jij dan als hobby? Winkelen of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |