Nee. HK. En het begint met RB.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:11 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Wat staat er aan het einde van je trackingnummer. DE?
Oeps, je hebt gelijk idd, ze gaan vanuit Hong Kong richting Duitsland... dus je moet dat land selecteren.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bij mij staat Nederland er hier niet tussen: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp .
Of zit ik verkeerd?
Weet iemand mssn na hoeveel dagen dat tracking werkt? Krijg namelijk error als ik deutschlandquote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Oeps, je hebt gelijk idd, ze gaan vanuit Hong Kong richting Duitsland... dus je moet dat land selecteren.
Ik krijg ook nog niks. Maar het is pas 2 dagen geleden van mij en het is weekend dus ik kijk van de week nog wel even.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:21 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Weet iemand mssn na hoeveel dagen dat tracking werkt? Krijg namelijk error als ik deutschlandselecteer
Heb net reactie van jersey777.. ze zegt werkt pas na een paar dagen. En dat ze het andere deel morgen op de post doet!!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog niks. Maar het is pas 2 dagen geleden van mij en het is weekend dus ik kijk van de week nog wel even.
Bestellen uit China heeft nou eenmaal zijn nadelen, daar begin je zelf aan. Je kan er niet op rekenen dat het er gelijk na bestellen is, het komt immers uit China. Ook is die tracking te verwaarlozen, meestal kan je tracken tot hij Hongkong verlaat, juist daarna wil je weten waar het pakket is. Iets meer geduld kan echt geenn kwaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:25 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Heb net reactie van jersey777.. ze zegt werkt pas na een paar dagen. En dat ze het andere deel morgen op de post doet!!
Betrouwbaar.. tot dat het pas aankomt
Net alsof ik de nadelen niet weet.. Als je een tracking krijgt mag je er toch vanuit gaan dat je het ergens terug kan zien ofniet?!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:36 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Bestellen uit China heeft nou eenmaal zijn nadelen, daar begin je zelf aan. Je kan er niet op rekenen dat het er gelijk na bestellen is, het komt immers uit China. Ook is die tracking te verwaarlozen, meestal kan je tracken tot hij Hongkong verlaat, juist daarna wil je weten waar het pakket is. Iets meer geduld kan echt geenn kwaad.
Misschien krijg je nog een 2e trackingnummer??quote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Net alsof ik de nadelen niet weet.. Als je een tracking krijgt mag je er toch vanuit gaan dat je het ergens terug kan zien ofniet?!
Ja, als het goed is krijg ik morgen nog een 2e trackingnummer idd! Moet goedkomenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Misschien krijg je nog een 2e trackingnummer??
oké! Bedankt voor de tip! Hopelijk gaat het snel! Een geruststellingquote:Op zondag 20 mei 2012 19:48 schreef Downstar het volgende:
Tracking uit china van hongkongpost en chinese airmail heb je niks aan..
Nooit up to date en vaak is de tracking pas na een week of 2 online te zien..
terwijl je t pakket vaak al thuis hebt ..
Ik zou er niet op hopen......quote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef 64Bitch het volgende:
Pas als Nederland Europees Kampioen is, is de tracking up to date.
welke?quote:
Hoeveel dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Vind het Ajax-uitshirt toch wel erg mooi, is alleen zo duur
Wat een ripoffquote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Senior is 80 euro zonder bedrukking. De bedrukking kost 20 euro
Je moet er natuurlijk wel bij bedenken dat het geld naar een goed doel gaat, maar bij wat voor andere sites zou je het Ajax-uitshirt ook kunnen krijgen?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een ripoff
Bedrukking is 4$ bij sites uit de OP
Je bestelt toch gewoon het NL shirt.. neem aan dat je dan gewoon met tbar krijgt enzoquote:Op zondag 20 mei 2012 20:56 schreef YazooW het volgende:
Gisteren 2 shirtjes besteld bij die Jersey777, alleen heb ik denk ik de verkeerde besteld van het Nederlands elftal. Wilde die met die gaatjes aan de voorkant hebben en de t-bar op de schouders maar heb per ongeluk die replica gekozen.
je hebt verschillende versies...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:01 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Je bestelt toch gewoon het NL shirt.. neem aan dat je dan gewoon met tbar krijgt enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |