Je heb nog niet eens besteld?quote:
Oke,quote:quote:
Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef Dylan98 het volgende:
Wat raden jullie mij aan Jersey777 of 9Footballshirt
jersey777
Jij mag niks zeggen, jij ook niet en je geeft niet eens serieus antwoord. Kan je net zo goed niks zeggenquote:
speel jij soms ook FIFA12 op de PS3?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen, jij ook niet en je geeft niet eens serieus antwoord. Kan je net zo goed niks zeggen
En hij vraagt toch wat ik hem aanraad? dat is Jersey omdat ik daar toevallig net heb besteld, moet alleen nog even betalen afronden. Heb daar even over gemaild.
Je kan toch niks 'aanraden' als je het nog niet binnen hebt. Ok stel ik ga bij Niek bestellen en ik wordt opgelicht. Kan ik dan ook van tevoren mensen vertellen dat hij betrouwbaar is?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen, jij ook niet en je geeft niet eens serieus antwoord. Kan je net zo goed niks zeggen
En hij vraagt toch wat ik hem aanraad? dat is Jersey omdat ik daar toevallig net heb besteld, moet alleen nog even betalen afronden. Heb daar even over gemaild.
Wij speelden tegen hem gisterquote:
was hij dat? LOLquote:
Ja, Marcie met die stannieboy oidquote:
Ah dat heb ik gemistquote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, Marcie met die stannieboy oid
oh, ik dacht die Rusty_Nail_ met EVH001quote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, Marcie met die stannieboy oid
Oja wacht, ik speelde met Rusty_Nail tegen hun, was jij niet bijquote:Op zondag 20 mei 2012 18:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh, ik dacht die Rusty_Nail_ met EVH001
Jij ging weer weg op een gegeven momentquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lees nou eens de OPquote:
De tracking code werkt niet direct he?...quote:Op zondag 20 mei 2012 19:03 schreef Dennis258 het volgende:
Heb gister een tracking nr gekregen jersey777.. Alleen de tracking nr wordt niet herkend! Hierop een mail gestuurd alleen wordt niet meer op gereageerd jammer genoeg! Hopelijk niet mijn geld kwijt..
wordt vervolgd..
Ik heb hetzelfde. Bij hongkongpost.com moet je dan die code invullen. Je moet alleen ook het land aangeven waar het pakket naar toe gaat. Maar niet alle landen, waaronder Nederland niet, staan ertussen. Dan werkt het niet denk ik. Maar het zal wel goed komen. Ik had het ook met 9football en die is ook gewoon gekomen.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:03 schreef Dennis258 het volgende:
Heb gister een tracking nr gekregen jersey777.. Alleen de tracking nr wordt niet herkend! Hierop een mail gestuurd alleen wordt niet meer op gereageerd jammer genoeg! Hopelijk niet mijn geld kwijt..
wordt vervolgd..
Na hoeveel dagen werkt het dan? Ze had ook gezegd dat ze het naar twee adressen zou sturen.. Neem aan dat er dan twee tracking nummers zijn? Is namelijk de eerste keer dat ik dit doe. Ze had me toegevoegd om het pakket naar twee adressen te sturen.. kreeg ik gister een mail met de tracking nr en bericht dat ze het pakket naar mijn adres heeft gestuurd (10 shirts!!) .. Hoop dat ze het gesplitst heeft..quote:Op zondag 20 mei 2012 19:05 schreef Longcat. het volgende:
[..]
De tracking code werkt niet direct he?...
Nederland staat er wel tussen maaar het zegt niet veel kan alleen tracken totdat het in Europa, Duitsland aankomt...wat daarna in de post pijplijn gebeurt kan je niet meer volgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Bij hongkongpost.com moet je dan die code invullen. Je moet alleen ook het land aangeven waar het pakket naar toe gaat. Maar niet alle landen, waaronder Nederland niet, staan ertussen. Dan werkt het niet denk ik. Maar het zal wel goed komen. Ik had het ook met 9football en die is ook gewoon gekomen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:09 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Nederland staat er wel tussen maar het zegt niet veel kan alleen tracken als het vanuit HOng Kong verstuurd wordt ...wat daarna in de post pijplijn gebeurt kan je niet meer volgen.
Bij mij staat Nederland er hier niet tussen: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp .quote:Op zondag 20 mei 2012 19:09 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Nederland staat er wel tussen maaar het zegt niet veel kan alleen tracken totdat het in Europa, Duitsland aankomt...wat daarna in de post pijplijn gebeurt kan je niet meer volgen.
Wat staat er aan het einde van je trackingnummer. DE?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bij mij staat Nederland er hier niet tussen: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp .
Of zit ik verkeerd?
Ik zie het namelijk ook niet...quote:Op zondag 20 mei 2012 19:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bij mij staat Nederland er hier niet tussen: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp .
Of zit ik verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |