Mooie shirts , goede kwaliteit lijkt het mij .quote:Hier bij een paar plaatjes van mijn shirts (9football).
Excuus voor de kwaliteit vd foto's, die is niet best haha.
Shirts zijn goed, ook na een aantal keer wassen. Alleen de Scudetto-badge, op het Milan shirt is iets gekrompen door het wassen met de wasmachine. Maar dat is dan ook weer zo'n badge die erop is geplakt en dus niet aan het shirt vast is genaaid.quote:
Ik bestel nu bij Jersey777, kan het je binnenkort vertellen( ik koop trouwens het Thuisshirt van Real)quote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef snellehenk het volgende:
Ik blijf het maar lastig, om de juiste site te kiezen om een shirt te kopen,
ben namelijk van plan om het uit of thuis shirt van nederland te kopen en het uitshirt van real madrid, waarschijnlijk bij jersey777
ik heb al veel posts voorbij zien komen met het shirt van nederland, heeft iemandhet uitshirt van real madrid al gekocht?
heeft er iemand ook ervaring met het kopen van adidas broeken/vesten, of weet er iemand een goede site ?
Je bent toch niet wijs als je bij "Niek" gaat bestellen? Die koopt ze ook gewoon bij 9football en/ of andere Thaise aanbieders in en verkoopt ze dan met 15 euro winst door.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Iemand in dit forum heeft ook bij niek bestelt en gwn binnen gekregen
Ja, typfoutje was hetquote:
er zit nog een 3 tussen he?quote:
Tja alsof Jersey777 alleen die regel hanteert? Niet dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:35 schreef Dekatria het volgende:
Beetje jammer bij Jersey777 dat bedrukking t/m 8 letters is, en m'n eigen naam er 9 heeft
Helaas voor mijquote:
Zoekfunctie ooit wel eens gebruikt hier?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:08 schreef mabo11 het volgende:
Heeft eigenlijk iemand als shirtjes van jersey777 binnen?
Want ik zit nog te twijfelen aangezien ik shirtjes normaal bij thefootballshirt.com bestel en deze altijd goed zijn bevallen.
Dus heeft iemand foto's of ervaringen met jersey777?
Ik ga daar ook echt niet bestellen !!!quote:Je bent toch niet wijs als je bij "Niek" gaat bestellen? Die koopt ze ook gewoon bij 9football en/ of andere Thaise aanbieders in en verkoopt ze dan met 15 euro winst door.
Waarom koop je niet gewoon zelf, direct zonder omweg bij 1 van de zovelen Thaise/Chinese aanbieders (zie startpost) waar ondertussen zoveel mensen al ervaring mee hebben?
Ben jij nu zo dom/naïef of ben ik nu zo slim?
Kan je door de topic heen bladeren??????quote:Op zondag 20 mei 2012 16:08 schreef mabo11 het volgende:
Heeft eigenlijk iemand als shirtjes van jersey777 binnen?
Want ik zit nog te twijfelen aangezien ik shirtjes normaal bij thefootballshirt.com bestel en deze altijd goed zijn bevallen.
Dus heeft iemand foto's of ervaringen met jersey777?
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:10 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Zoekfunctie ooit wel eens gebruikt hier?
Ik heb er door heen gebladerd en de zoekfunctie gebruikt, maar ik lees alleen maar dat mensen er iets hebben besteld en deze volgens mij nog niet binnen hebben gekregen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Kan je door de topic heen bladeren??????
Kijk in de OPquote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef mabo11 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er door heen gebladerd en de zoekfunctie gebruikt, maar ik lees alleen maar dat mensen er iets hebben besteld en deze volgens mij nog niet binnen hebben gekregen.
meld het maar ff als je hem binnenhebtquote:
Met en zonder broekjequote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef Exterminator het volgende:
Iemand enig idee wat het verschil is van de Nederland Thuis shirts op Jersey777? Zie er 2 van $17 en een van $22
22 is met broekje.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef Exterminator het volgende:
Iemand enig idee wat het verschil is van de Nederland Thuis shirts op Jersey777? Zie er 2 van $17 en een van $22
999Jersey vind ik het bestequote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef Dylan98 het volgende:
Wat raden jullie mij aan Jersey777 of 9Footballshirt
jersey777quote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef Dylan98 het volgende:
Wat raden jullie mij aan Jersey777 of 9Footballshirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |