Dat is natuurlijk eigen risico maar het is wel handig om gewoon op de sites in de OP te bestellen. Je weet het maar nooit met dat soort luiquote:Op zondag 20 mei 2012 09:36 schreef Hamsik het volgende:
Volgens mij is die Niek dezelfde jongen als die o.a. Achter n-voetbal zat en regelmatig met oplichting in verband is gebracht, even uitkijken dus!
Ik had ze 18 mei een mailtje gestuurd (prijsopgave... kreeg geen discount) en 19 mei een antwoord met welke maten en teksten ik precies zou willen.quote:
Hmm..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:53 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik had ze 18 mei een mailtje gestuurd (prijsopgave... kreeg geen discount) en 19 mei een antwoord met welke maten en teksten ik precies zou willen.
Vervolgens 19 mei mn "order" terug gemaild en wacht nog op antwoord. Maar tis zondag.
Dat is altijd zo lachwekkend. Die officiele winkels die die shirts voor 120 eurie verkopen ...dat zijn dus ook "replica's"quote:
En binnen 15 min reageren.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef marcie216 het volgende:
het voordeel bij Jersey777 is dat je gewoon kan Internetbankieren. Dit kan bij 9footbal niet
Jaquote:Op zondag 20 mei 2012 14:17 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Ben jij nu nog steeds aan het twijfelen Spuit 11?
22 + 12 = 34 hèquote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef marcie216 het volgende:
vanmiddag maar is shirt + broek van Real bestellen.
Als dit goed is kan ik in het vervolg nog wat kopen
het kost : 22 USD + 12 USD = 32 USD= 25,04 euro voor een tenue zonder sokken, niet duur
Godverdomme hahah,quote:
Oke dat is wel belangrijk ja dat je het binnen krijgt , alleen wel jammer van die badgesquote:9football is zeker aan te raden, heb er nu 5 shirts gekocht en ontvangen (niet onbelangrijk haha). Qua communicatie moet je gewoon even door zetten. Met name Milan shirt (2011/12) met Ibra is zeer goed gelukt. Nederland uit met Robben ziet er ook goed uit, enige minpunt is de badge die ik er ongewild gratis bij kreeg. Badges zien er beetje goedkoop uit namelijk!
Soccertriads heb ik nog geen ervaring mee;)
Dat is indd niet duur ,quote:vanmiddag maar is shirt + broek van Real bestellen.
Als dit goed is kan ik in het vervolg nog wat kopen
het kost : 22 USD + 12 USD = 32 USD= 25,04 euro voor een tenue zonder sokken, niet duur
Iemand in dit forum heeft ook bij niek bestelt en gwn binnen gekregenquote:Google voor de grap eens op 'n voetbal oplichters'. Niek dus links laten liggen!
Wat vind je er zelf van?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef avc_ole het volgende:
Hier bij een paar plaatjes van mijn shirts (9football).
Excuus voor de kwaliteit vd foto's, die is niet best haha.
Ik denk dat als je het vraagt, ze er niet moeilijk over doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:35 schreef Dekatria het volgende:
Beetje jammer bij Jersey777 dat bedrukking t/m 8 letters is, en m'n eigen naam er 9 heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |