Een buddy van mij moet dan 9,5 uur per week reizen..quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vlissingen of Den Helder maakt voor mij amper uit
Je stal m'n topic kreng..quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een buddy van mij moet dan 9,5 uur per week reizen..
Als boordplaatser..
Misfitquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:04 schreef Rave_NL het volgende:
Het is wel ironisch dat ik nu juist niet de TT fabriceren die ik in gedachten had, maar dat terzijde.
Ik zit ook wel tegen de 8 uur aan, vooral als het druk is op de weg. Met het OV was helemaal een dramaquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een buddy van mij moet dan 9,5 uur per week reizen..
Als boordplaatser..
You're gay!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:12 schreef Rave_NL het volgende:
Het oudste korps van Nederland is op oefening in Schotland.
Het is een paarse oefening samen met de luchtmobiele brigade en zoals gewoonlijk vallen de luciferkopjes bij bosjes uit. Een van de lmb'ers trekt het niet om constant in de taai getrapt te worden door de Mariniers omdat hij zijn wapen is verloren en hij vraagt een ML'er om hem de Algiersknoop te leren. Na een tijdje heeft hij de knoop onder de zere knie en gebruikt deze op zichzelf door zich eraan te verhangen aan een boom.
Aangekomen bij de hemelpoort vraagt hij bang aan Petrus: "Petrus, Petrus, zijn er ook mariniers in de hemel?"
Petrus lacht en antwoord; "Nee mijn jongen, die mariniers gaan nooit dood, zij gaan naar de hel om te hergroeperen, dus wees gerust en treed nader".
Opgelucht gaat de lmb'er de hemelpoort binnen. Na een tijdje rondgekeken te hebben bedenkt hij bij zichzelf dat zijn scharrige anti kast wel wat zon kan gebruiken en dus gaat hij op zijn roze handdoek liggen op het hemelse strand. Kijkend over de zee voelt hij zich helemaal op zijn gemak totdat hij aan de horizon iets aan ziet komen. Het lijkt... Het lijkt wel een LCRM!! Inderdaad is het een LCRM met daarin een mannelijk figuur, zijn lange baard wappert sierlijk in de wind en op zijn hoofd draagt hij een diepdonkerblauwe baret met een daarop een rode bles en een zwart anker. Aangekomen bij het strand maakt hij een model amfibische landing, lmb springt van zijn handdoek en rent wild gillend terug naar Petrus. "Jij zei dat er geen mariniers waren in de hemel!!!"
"Die zijn er ook niet!" antwoordde Petrus.
"Maar waarom zie ik dan net een marinier een smerig model landing maken op het strand daar!!?" stottert lmb.
Petrus lacht en antwoord " oh dat is god, die denkt dat hij marinier is."
..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:12 schreef Rave_NL het volgende:
Het oudste korps van Nederland is op oefening in Schotland.
Het is een paarse oefening samen met de luchtmobiele brigade en zoals gewoonlijk vallen de luciferkopjes bij bosjes uit. Een van de lmb'ers trekt het niet om constant in de taai getrapt te worden door de Mariniers omdat hij zijn wapen is verloren en hij vraagt een ML'er om hem de Algiersknoop te leren. Na een tijdje heeft hij de knoop onder de zere knie en gebruikt deze op zichzelf door zich eraan te verhangen aan een boom.
Aangekomen bij de hemelpoort vraagt hij bang aan Petrus: "Petrus, Petrus, zijn er ook mariniers in de hemel?"
Petrus lacht en antwoord; "Nee mijn jongen, die mariniers gaan nooit dood, zij gaan naar de hel om te hergroeperen, dus wees gerust en treed nader".
Opgelucht gaat de lmb'er de hemelpoort binnen. Na een tijdje rondgekeken te hebben bedenkt hij bij zichzelf dat zijn scharrige anti kast wel wat zon kan gebruiken en dus gaat hij op zijn roze handdoek liggen op het hemelse strand. Kijkend over de zee voelt hij zich helemaal op zijn gemak totdat hij aan de horizon iets aan ziet komen. Het lijkt... Het lijkt wel een LCRM!! Inderdaad is het een LCRM met daarin een mannelijk figuur, zijn lange baard wappert sierlijk in de wind en op zijn hoofd draagt hij een diepdonkerblauwe baret met een daarop een rode bles en een zwart anker. Aangekomen bij het strand maakt hij een model amfibische landing, lmb springt van zijn handdoek en rent wild gillend terug naar Petrus. "Jij zei dat er geen mariniers waren in de hemel!!!"
"Die zijn er ook niet!" antwoordde Petrus.
"Maar waarom zie ik dan net een marinier een smerig model landing maken op het strand daar!!?" stottert lmb.
Petrus lacht en antwoord " oh dat is god, die denkt dat hij marinier is."
..
Ik ben te hetero om homo te zijn, ik kan gesandwiched worden door Geer en Goor met een lul in mn hand in een Albert Verlinde musical en nog steeds de hetero-award winnen.quote:
Hahaquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:24 schreef Erasmo het volgende:
Beter organiseren ze de DCP in het vervolg zo
De gedachte alleen alquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben te hetero om homo te zijn, ik kan gesandwiched worden door Geer en Goor met een lul in mn hand in een Albert Verlinde musical en nog steeds de hetero-award winnen.
Ik ben te druk met andere zaakjes.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar, Rave, 30 juni! Loop/rij jij nog mee??
Ahh, duidelijk. Anders konden we weer ver pissenquote:
Ja, dan hoop ik voor jou dat je dichte schoenen aan hebt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, duidelijk. Anders konden we weer ver pissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |