Ik hoop 1.1.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef Polyfemos het volgende:
Een norm boven de 1 voor wiskunde a havo? Denk het nietzou wel tof zijn
'Past performance is not a guide to future performance.'quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:50 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Hij is de afgelopen jaren heeel erg vaak 1.1 geweest!
Appels met peren vergelijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:26 schreef yornivv het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een 0,0 norm voor Engels. Ik vond hem namelijk vrij simpel, zeker als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld Duits van vorig jaar, waar de norm op 0,0 lag.
Volgens mij wordt die norm niet 0,0, omdat het niveau van Engels in Nederland heel verdeeld is. Er zijn steengoede mensen die achten en negens scoren, maar ook mensen die echt niet weten waar ze mee bezig zijn en gewoon een dikke 3-4 halen op zo'n examen. De rest valt uiteraard in de 'normale categorie' van 5-7. Dus ik denk wel dat de N-term hoger is dan 0,0, ook al is dit gewoon koffiedik kijken. Wie weet is het wel 0, en voelt heel NL zich genaaid. Ik ken iig al één iemand die dik onvoldoende heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik verwacht ook een lage VWO Engels norm.. 0,0-0,4.
ja like wtf manquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:47 schreef DianaHorizon het volgende:
Engels moet echt 1 worden!
Kei veel instinkvragen! Like wtf, willen ze niet dat we slagen ofzo -.-
Dan mag 't.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:50 schreef DianaHorizon het volgende:
[..]
laat me, ik heb stress:'D
En ik kijk mn favo filmpje, Roetger gaat naar vmbo. doodlachen xd
Als ze daar bij het Cito nou ook zo zouden redenerenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:16 schreef 20thcenturyfan het volgende:
Mijn voorspellingen, met betrekking tot het VWO:
Nederlands - 1,3 (Hoewel het correctievoorschrift al is aangepakt blijft de samenvatting niet deugen.)
Geschiedenis - 0,5 (Dit examen had veel politieke aspecten wat het allemaal erg ingewikkeld en verwarrend maakte, daarom een hogere norm dan het voorgaande jaar.)
Wiskunde A - 1,1 (Voor wiskunde A begrippen een best pittig examen. Veel nieuwe dingen werden erin verwerkt, waaronder het zelf uitrekenen van de Ho-kans bij een hypothesetoets.)
Duits - 1,5 (Het examen was veel te lang. Zelfs de heuse 'speedboten' in onze groep vonden dit schandalig.)
Biologie - 0,6 (Met weinig kennis was dit examen prima te doen.)
Engels - 1,1 (Ik denk toch dat het heel veel mensen gaat tegenvallen als het dadelijk gecorrigeerd is. Ja, de teksten waren goed te begrijpen en de onderwerpen waren vrij luchtig. De vragen daarentegen bevatten vele instinkers en de antwoordmogelijkheden leken soms wel heel erg op elkaar.)
Jij bent misschien de meest positieve man op aarde.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:16 schreef 20thcenturyfan het volgende:
Mijn voorspellingen, met betrekking tot het VWO:
Nederlands - 1,3 (Hoewel het correctievoorschrift al is aangepakt blijft de samenvatting niet deugen.)
Geschiedenis - 0,5 (Dit examen had veel politieke aspecten wat het allemaal erg ingewikkeld en verwarrend maakte, daarom een hogere norm dan het voorgaande jaar.)
Wiskunde A - 1,1 (Voor wiskunde A begrippen een best pittig examen. Veel nieuwe dingen werden erin verwerkt, waaronder het zelf uitrekenen van de Ho-kans bij een hypothesetoets.)
Duits - 1,5 (Het examen was veel te lang. Zelfs de heuse 'speedboten' in onze groep vonden dit schandalig.)
Biologie - 0,6 (Met weinig kennis was dit examen prima te doen.)
Engels - 1,1 (Ik denk toch dat het heel veel mensen gaat tegenvallen als het dadelijk gecorrigeerd is. Ja, de teksten waren goed te begrijpen en de onderwerpen waren vrij luchtig. De vragen daarentegen bevatten vele instinkers en de antwoordmogelijkheden leken soms wel heel erg op elkaar.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |