Vorig jaar mn Havo gehaald alleen het vak Duits niet gehad en dat heb je nodig om door te stromen naar VWO daarom doe ik dit jaar een half VWO profiel en Duits Havo. Volgend jaar de ander helft van mijn VWO profiel en dan heb ik alsnog een heel vwo diploma in 7 jaar.quote:
Ik volg een Duits doorstroom programma, heb nu ook geen Duits @ havo en mag volgend jaar gewoon bij A5 instromen, moet 1 brief, 1 leestoets en 1x literatuur inhalen, krijg nu wel met een vriend 'priveles'.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:49 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Vorig jaar mn Havo gehaald alleen het vak Duits niet gehad en dat heb je nodig om door te stromen naar VWO daarom doe ik dit jaar een half VWO profiel en Duits Havo. Volgend jaar de ander helft van mijn VWO profiel en dan heb ik alsnog een heel vwo diploma in 7 jaar.
Ik mocht die tweede moderne vreemde taal laten zitten, omdat ik profiel NG doe.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:39 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ik volg een Duits doorstroom programma, heb nu ook geen Duits @ havo en mag volgend jaar gewoon bij A5 instromen, moet 1 brief, 1 leestoets en 1x literatuur inhalen, krijg nu wel met een vriend 'priveles'.
Uuuh? Nee?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:42 schreef FirefoxNB het volgende:
score dus niks af of bij maar normale normering
Begint maandag pasquote:
Hahah, ik blijf positiefquote:
Hij was redelijk lang iigquote:Op zondag 20 mei 2012 17:35 schreef m4urit5 het volgende:
[..]
Hahah, ik blijf positief. Maar het lijkt me niet eens zo raar als het nog echt zou gebeuren ook, ik hoor van de meeste mensen dat het niet erg goed is gegaan, dus daar zal de norm wel op aangepast worden.
t was best irrelevante toets qua stofverdeling plus daardoor verschilt het per persoon. denk over algemeen wel slecht gemaakt. Zelfs door mensen die een 7 staand bijv. omdat de stof haast niet terug kwam,, je werd niet echt beoordeeld op de economie wat je allemaal geleerd hebt.. vind ik tenminstequote:Op maandag 21 mei 2012 12:31 schreef Governo het volgende:
Vond iedereen havo economie echt zo moeilijk? Vond dat wel meevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |