http://nl.wikipedia.org/wiki/N-termquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef zponz het volgende:
Scarface heeft sowieso geen gelijk. Dat zou betekenen dat het theoretisch mogelijk is om een 9 te halen met 0 fout. Ik weet overigens de exacte formule niet...
Dat zou betekenen dat wanneer iemand 10% van de punten behaald bij een N-term van 0, dat hij dan nog steeds een 1 heeft. Lijkt me niet zo eerlijk. Maar goed, op die wiki staan dus ook zogenaamde grensrelaties vermeld die dus wel kloppenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:54 schreef 1983scarface het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/N-term
'Een score van 0% correspondeert altijd met examencijfer 1,0;'
Dus als je 0 punten haalt heb je al 1
Dus je hebt altijd +1
vond het wel leuk, had een beetje forum doorgespit, kwam 'speculatie normeringen 2010' tegen. een zo'n gast had alle normeringen goed met soms een 0,1 afwijking. En dan waren veel normeringen boven de 1.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:38 schreef MrGuma het volgende:
Normen zullen altijd veel lager uitvallen dan je denkt. Mensen verwarren nogal vaak dat de kwaliteit van de klachten boven de kwantiteit gaat en dus verder geen invloed heeft.
Dik geslaagd dusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:47 schreef Destroyer94 het volgende:
Voorspellingen met betrekking tot het VWO
Nederlands 1,0. Ik vond hem best makkelijk buiten de samenvatting, maar veel mensen zijn het niet met mij eens en hebben geklaagd.
WisB 0,5. Vond het een eitje.
Natuurkunde 1,1. Vond hem best moeilijk buiten de inkoppertjes en had gewoon te weinig tijd om de baai som uit te vogelen.
Duits 1,1. Was erg lang en lastig.
Biologie 0,9. Leek makkelijk, maar bleek toch wel een beetje tegen te vallen.
Engels 0,2. Vond hem goed te doen.
Latijn 0,0. Eitje.
Dat klopt bijna altijd wel, maar niet altijd omdat je dan met een n=0 max een 9 kunt halen en met n=2 een 11. Het is dus wel ietsje anders, dus ik denk wat doppawoppa zegt wel beter klopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:49 schreef 1983scarface het volgende:
Maar wat is nou de N-term? Is dat gewoon dat er cijfers erbij op worden geteld?
Je aantal punten x 9
-------------------
Max aantal punten
Dit is de formule bij N=0?
Bijvoorbeeld MO
30/61 x 9 = 4,5
N = 1,5
Cijfer is 4,5 + 1,5?
Heb je inderdaad een punt. Ik heb alleen geen oefenexamens gemaakt dus ik heb niets om mee te vergelijken. Ik basseer het dus op wat ik vond en de verhalen om me heen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:55 schreef FirefoxNB het volgende:
ze bekijken het niet objectief, zij hebben allemaal een 8++ ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |