de kranten zeggen juist weer dat het aantal zakkers gaat verdubbelen. kan je dus tegen gaan vallen, helaas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:11 schreef WJE11 het volgende:
Denken jullie ook niet dat door die 5,5-regeling de normeringen ook worden aangepast? Als de normeringen namelijk zo laag zijn, slagen er een stuk minder mensen. En ik geloof dat de overheid een bepaald aantal (vaststaand percentage) wel het vervolgonderwijs in wilt hebben.
Als jij iets makkelijk vindt, is het niet per se makkelijk hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:17 schreef metanite het volgende:
Waarom denken jullie allemaal dat nederlands zo hoog word, zo moeilijk was hij helemaal niet......................................Vond engels vele malen lastiger
ja denk rond de 1.6 (mno havo) kan het wel reeël inschatten, maar ene kant heb je ook hoop op hogerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:38 schreef MrGuma het volgende:
Normen zullen altijd veel lager uitvallen dan je denkt. Mensen verwarren nogal vaak dat de kwaliteit van de klachten boven de kwantiteit gaat en dus verder geen invloed heeft.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:16 schreef 20thcenturyfan het volgende:
Mijn voorspellingen, met betrekking tot het VWO:
Nederlands - 1,3 (Hoewel het correctievoorschrift al is aangepakt blijft de samenvatting niet deugen.)
Geschiedenis - 0,5 (Dit examen had veel politieke aspecten wat het allemaal erg ingewikkeld en verwarrend maakte, daarom een hogere norm dan het voorgaande jaar.)
Wiskunde A - 1,1 (Voor wiskunde A begrippen een best pittig examen. Veel nieuwe dingen werden erin verwerkt, waaronder het zelf uitrekenen van de Ho-kans bij een hypothesetoets.)
Duits - 1,5 (Het examen was veel te lang. Zelfs de heuse 'speedboten' in onze groep vonden dit schandalig.)
Biologie - 0,6 (Met weinig kennis was dit examen prima te doen.)
Engels - 1,1 (Ik denk toch dat het heel veel mensen gaat tegenvallen als het dadelijk gecorrigeerd is. Ja, de teksten waren goed te begrijpen en de onderwerpen waren vrij luchtig. De vragen daarentegen bevatten vele instinkers en de antwoordmogelijkheden leken soms wel heel erg op elkaar.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |