abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:26:29 #51
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111698137
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:19 schreef kensei het volgende:
Ik was vergeten dat ik ziek goed ben met alle champions en hoe ik de vijand kan mindfucken.

Toen kwam ik erachter dat ik tegen bots speelde
je maakt je signature waar, ga je ff ergens anders vervelen man kinderachtig mannetje.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_111699030
Je hebt dat soort grappen wel zelf een beetje uitgelokt BG ;)
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:00:22 #53
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111699146
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:57 schreef P8 het volgende:
Wat leave je noob. Aantreden
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_111699228
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:00 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat leave je noob. Aantreden
Ik heb een date met je moeder. Ik denk ik dat ik om 1600 uur wel klaar ben.
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:02:56 #55
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111699232
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:57 schreef P8 het volgende:
Omdat ik de waarheid zeg? Ik ga me niet nuanceren omdat het wellicht een jelly scrubbie tegen de schenen schopt :>

Carlin zou zich in zn graf omdraaien dan.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:06:33 #56
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111699359
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Omdat ik de waarheid zeg? Ik ga me niet nuanceren omdat het wellicht een jelly scrubbie tegen de schenen schopt :>

Carlin zou zich in zn graf omdraaien dan.
Jij bent hier de scrub vriend. Je speelt tegen intermediate bots en je gaat iedereen hier lopen vertellen hoe die moet spelen terwijl je zelf gewoon een newbie bent.
pi_111699371
Ik mis de link met Carlin...
Maar je komt niet echt geloofwaardig over. Daarom zou ik niet zeggen dat je iemand tegen de schenen schopt, maar eerder dat al die reacties tegen jou een mix zijn van minachting en uitlachen. Het is jammer dat je dat zelf niet inziet.
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:08:34 #58
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111699409
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:06 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij bent hier de scrub vriend. Je speelt tegen intermediate bots en je gaat iedereen hier lopen vertellen hoe die moet spelen terwijl je zelf gewoon een newbie bent.
omdat ik geen nocht heb in soloq, ik speel een team game liever met een team dat aan teamplay doet, en jij hebt nog nieteens rating dus jij hebt totaal geen recht van spreken. Al blijven je posts wel comedy en dat maakt ze toch nog ergens nuttig voor.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:08:58 #59
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111699426
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:06 schreef P8 het volgende:
Ik mis de link met Carlin...
Maar je komt niet echt geloofwaardig over. Daarom zou ik niet zeggen dat je iemand tegen de schenen schopt, maar eerder dat al die reacties tegen jou een mix zijn van minachting en uitlachen. Het is jammer dat je dat zelf niet inziet.
Carlin in de zin van dat je je niet moet nuanceren omdat iemand zich erdoor aangevallen zou voelen.

En wat de rest betreft, ik ben BG, ik ben gewend om zowel geliefd als gehaat te zijn dus its all gud.
pi_111699442
Maar dat gaat voornamelijk over politieke en religieuze kwesties, niet over elo-ratings :')
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:09:42 #61
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111699445
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:08 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

omdat ik geen nocht heb in soloq, ik speel een team game liever met een team dat aan teamplay doet, en jij hebt nog nieteens rating dus jij hebt totaal geen recht van spreken. Al blijven je posts wel comedy en dat maakt ze toch nog ergens nuttig voor.
Ik heb geen rating dus ik doe ook niet alsof ik goed ben ofzo. Ik heb echter wel verstand en daardoor is het nogal makkelijk in te zien dat jij Koning Scrub bent.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:10:02 #62
107445 Jajong
Hadouken!
pi_111699456
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:09 schreef P8 het volgende:
Maar dat gaat voornamelijk over politieke en religieuze kwesties, niet over elo-ratings :')
Jawel hoor Carlin was vroeger progamer.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:10:56 #63
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111699480
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:09 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik heb geen rating dus ik doe ook niet alsof ik goed ben ofzo. Ik heb echter wel verstand en daardoor is het nogal makkelijk in te zien dat jij Koning Scrub bent.
Ik doe ook niet 'alsof' ik goed ben, mischien als je in mn algehele match history zou graven zoals flapdrollen als jij al op mn naam zelf deden zou je erachter komen dat de games die ik zonder trolls speelde bijna allemaal won en voornamelijk met kda van x/0/xx
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:11:35 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111699499
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:09 schreef P8 het volgende:
Gaat om het princiepe :)

p.s. wat is je ign, dan add ik je ff.
pi_111699501
Maar het is dan ook wel ontzettend slecht als je doodgaat tegen beginnerbots.
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:12:48 #66
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111699538
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:11 schreef P8 het volgende:
Maar het is dan ook wel ontzettend slecht als je doodgaat tegen beginnerbots.
ik speel niet tegen beginner bots, ik speel intermediate en geregeld spelen we 4 of zelfs 3v5. shit happens, en dan nog win ik.

laatste game die ik speelde met orianna hadden we ook een afk ezreal in pool staan (dominion vs ai intermediate) heb ik nog 0 deaths.

De reden dat ik niet perma soloq is omdat ik al genoeg irritaties heb mogen ervaren in dit spel door trolls, vs ai is daar een mooie detox voor, tgc scrims arabs en arams ook, en zo speel ik hier en daar voornamelijk normals met 5 man. Dat is een bewuste keuze en ik raad het iedereen aan zodat men geen rager zal worden want dat word je als je teveel tryhard in het huidige systeem van solo en duoq.
pi_111699619
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

zo te horen had je het veel slechter kunnen treffen, de meeste mensen mij inbegrepen hadden pech in de eerste 10 potjes en kwamen voornamelijk trolls tegen waardoor we in de 1100 elo terecht kwamen en met veel moeite moesten opklimmen door nog meer hordes aan trolls heen.

ik ben daarbij gestopt @ 1380 omdat het totaal geen plezier meer gaf en er meer trolled games waren dan non trolled games, statistieken terzijde.

dat jij in de 1400 zit na 10 games, man prijs jezelf gelukkig.
(niet dat er een elo range bestaat waar geen trolls meer zijn tho)
ik zit nu in de 1500 range, en eindelijk krijg ik de normale potjes zonder echte trolls. je wilt niet weten wat ik allemaal heb meegemaakt de eerste paar potjes :') mensen die niet weten wat junglen is en lvl 2 zijn in de 10e minuut etc
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:19:29 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111699776
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:15 schreef apenkont het volgende:

[..]

ik zit nu in de 1500 range, en eindelijk krijg ik de normale potjes zonder echte trolls. je wilt niet weten wat ik allemaal heb meegemaakt de eerste paar potjes :') mensen die niet weten wat junglen is en lvl 2 zijn in de 10e minuut etc
nice leaguebrah, maar het houd niet op boven de 1500 hoor, zelfs in calsot's elo range zijn er trolls en fotmragers, ik bedoel de meta spelen in ranked kan ik nog bij inkomen omdat het simpelweg optimaal is in de huidige champ bracket maar dat champ select ge-sur20 als iemand niet de laatste champ neemt die ocelote gespeeld heeft oid word je toch ook moe van.

Ik weet nog dat ik in ranked duoq met rl vriend (jungler, speelde toen nog gp jungle) maokai koos ap builde en top ging, je wilt niet weten hoeveel gejank dat veroorzaakte :')

resultaat: ik won mn top vs irelia en totaal fed roamde ik iedereen dood.

Maargoed, niet schrikken als je dus opeens een loss streak tegenkomt around 1700 range in het weekend, dan zijn de meeste carried baddies en trolls actief.

Diezelfde vriend van me speelt ook perma ranked tbh, hij liever dan ik.. zowat altijd jungler, shaco, cho, gp, maar kan ook goed mid karthus en sup blitz. Hij was ook in 1500 range en kreeg toen een dikke loss streak door non stop games met instarage leavers etc, mongolen die nieteens warden, geen jungle entries coveren etc, hij is toen afgezakt tot unrated, en nu weer opgeklommen naar 1300+.

Ik spectate laatst een game van em, zie je hem constant perfecte ganks doen, en zn teammaten staan er maar wat bij te niksen of lopen zelfs terug, vreselijk.. en dat speelt ranked.
pi_111699919
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nice leaguebrah, maar het houd niet op boven de 1500 hoor, zelfs in calsot's elo range zijn er trolls en fotmragers, ik bedoel de meta spelen in ranked kan ik nog bij inkomen omdat het simpelweg optimaal is in de huidige champ bracket maar dat champ select ge-sur20 als iemand niet de laatste champ neemt die ocelote gespeeld heeft oid word je toch ook moe van.

Ik weet nog dat ik in ranked duoq met rl vriend (jungler, speelde toen nog gp jungle) maokai koos ap builde en top ging, je wilt niet weten hoeveel gejank dat veroorzaakte :')

resultaat: ik won mn top vs irelia en totaal fed roamde ik iedereen dood.

Maargoed, niet schrikken als je dus opeens een loss streak tegenkomt around 1700 range in het weekend, dan zijn de meeste carried baddies en trolls actief.
meeste potjes beginnen ook wel normaal, maar wanneer iemand wordt gestomped in zijn lane zie je toch wel vaak dat ze gaan ragen en trollen ipv het beste eruit te maken...

maar als je duoqueued kom je toch in een ietsjes hogere ranking bracket of niet?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:25:58 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111699984
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:23 schreef apenkont het volgende:

[..]

meeste potjes beginnen ook wel normaal, maar wanneer iemand wordt gestomped in zijn lane zie je toch wel vaak dat ze gaan ragen en trollen ipv het beste eruit te maken...

maar als je duoqueued kom je toch in een ietsjes hogere ranking bracket of niet?
Hangt volledig af van de persoon waar je mee duo'd als je met iemand duo'd die hoger elo heeft kom je indd tegen hogere elo mensen te spelen, en die persoon dus met lagere dan hemzelf.
Volgens mij was het tegenwoordig zo dat je dan ook veel minder (tot geen) elo gained dus daarom smurfen mensen liever als ze iemand willen carryen, ik ben zelf geen voorstander hiervan want ookal is het waar dat er gigantisch veel mensen hogere skill hebben dan hun range toelaat te spelen, worden hierdoor ook juist de hogere elo ranges gesaboteerd door evenveel baddies en is opklimmen eigenlijk letterlijk enkel cosmetisch. (hoop dat ik het goed genoeg te begrijpen neerpen)

Overigens is het beste wat je kunt doen als iemand upfuckt, in tegenstelling tot "omg what are you doing" of, "stop feeding" niks te zeggen, hoe moeilijk dat soms ook is.. en ik maak me er ook nogsteeds schuldig aan om sarcastische opmerkingen te maken als onze ad carry 2/10 staat maar ok dan is het meestal ook al voorbij. doch als iemand een kill maakt zeg altijd "gj" of iets dergerlijks want dat boost team morale en kans is dat in het vijandelijk team dus bij die kill~death het tegenovergestelde gebeurd, en dat is wat je wilt want hoe slechter de team mood hoe slechter de team play en hoe slechter de teamplay hoe minder focus, en dat is wat teamfights beslist.
pi_111700428
Ik heb nu gewoon macrootje's voor 'ss', 'out of mana', 'mid care, incoming' enzo, mis ik daar nog iets belangrijks?

Ohja, 'gg easy' natuurlijk 14.gif
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:41:30 #72
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_111700477
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb nu gewoon macrootje's voor 'ss', 'out of mana', 'mid care, incoming' enzo, mis ik daar nog iets belangrijks?

Ohja, 'gg easy' natuurlijk [ afbeelding ]
Brb, buy?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:42:45 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111700511
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"b" "ward tribrush+blue entry" "bping" "team" en "baron" kunnen daar wel bij.

en maak "oom" ipv out of mana zou ik zeggen.
pi_111700630
'ss', 'out of mana', 'mid care', 'brb, buy', "ward tribrush+blue entry" "bping", "baron" en "dragon" zal wel voldoen, denk ik.

Het is een macro, dus oom/out of mana maakt natuurlijk niet zoveel uit.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:46:53 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_111700657
Heb nog een belangrijke: "push"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')