je maakt je signature waar, ga je ff ergens anders vervelen man kinderachtig mannetje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:19 schreef kensei het volgende:
Ik was vergeten dat ik ziek goed ben met alle champions en hoe ik de vijand kan mindfucken.
Toen kwam ik erachter dat ik tegen bots speelde

Wat leave je noob. Aantredenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:57 schreef P8 het volgende:
Je hebt dat soort grappen wel zelf een beetje uitgelokt BG

Ik heb een date met je moeder. Ik denk ik dat ik om 1600 uur wel klaar ben.quote:

Omdat ik de waarheid zeg? Ik ga me niet nuanceren omdat het wellicht een jelly scrubbie tegen de schenen schopt :>quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:57 schreef P8 het volgende:
Je hebt dat soort grappen wel zelf een beetje uitgelokt BG

Jij bent hier de scrub vriend. Je speelt tegen intermediate bots en je gaat iedereen hier lopen vertellen hoe die moet spelen terwijl je zelf gewoon een newbie bent.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat ik de waarheid zeg? Ik ga me niet nuanceren omdat het wellicht een jelly scrubbie tegen de schenen schopt :>
Carlin zou zich in zn graf omdraaien dan.

omdat ik geen nocht heb in soloq, ik speel een team game liever met een team dat aan teamplay doet, en jij hebt nog nieteens rating dus jij hebt totaal geen recht van spreken. Al blijven je posts wel comedy en dat maakt ze toch nog ergens nuttig voor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent hier de scrub vriend. Je speelt tegen intermediate bots en je gaat iedereen hier lopen vertellen hoe die moet spelen terwijl je zelf gewoon een newbie bent.

Carlin in de zin van dat je je niet moet nuanceren omdat iemand zich erdoor aangevallen zou voelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:06 schreef P8 het volgende:
Ik mis de link met Carlin...
Maar je komt niet echt geloofwaardig over. Daarom zou ik niet zeggen dat je iemand tegen de schenen schopt, maar eerder dat al die reacties tegen jou een mix zijn van minachting en uitlachen. Het is jammer dat je dat zelf niet inziet.

Ik heb geen rating dus ik doe ook niet alsof ik goed ben ofzo. Ik heb echter wel verstand en daardoor is het nogal makkelijk in te zien dat jij Koning Scrub bent.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
omdat ik geen nocht heb in soloq, ik speel een team game liever met een team dat aan teamplay doet, en jij hebt nog nieteens rating dus jij hebt totaal geen recht van spreken. Al blijven je posts wel comedy en dat maakt ze toch nog ergens nuttig voor.

Jawel hoor Carlin was vroeger progamer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:09 schreef P8 het volgende:
Maar dat gaat voornamelijk over politieke en religieuze kwesties, niet over elo-ratings

Ik doe ook niet 'alsof' ik goed ben, mischien als je in mn algehele match history zou graven zoals flapdrollen als jij al op mn naam zelf deden zou je erachter komen dat de games die ik zonder trolls speelde bijna allemaal won en voornamelijk met kda van x/0/xxquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb geen rating dus ik doe ook niet alsof ik goed ben ofzo. Ik heb echter wel verstand en daardoor is het nogal makkelijk in te zien dat jij Koning Scrub bent.

Gaat om het princiepequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:09 schreef P8 het volgende:
Maar dat gaat voornamelijk over politieke en religieuze kwesties, niet over elo-ratings

ik speel niet tegen beginner bots, ik speel intermediate en geregeld spelen we 4 of zelfs 3v5. shit happens, en dan nog win ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:11 schreef P8 het volgende:
Maar het is dan ook wel ontzettend slecht als je doodgaat tegen beginnerbots.

ik zit nu in de 1500 range, en eindelijk krijg ik de normale potjes zonder echte trolls. je wilt niet weten wat ik allemaal heb meegemaakt de eerste paar potjesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zo te horen had je het veel slechter kunnen treffen, de meeste mensen mij inbegrepen hadden pech in de eerste 10 potjes en kwamen voornamelijk trolls tegen waardoor we in de 1100 elo terecht kwamen en met veel moeite moesten opklimmen door nog meer hordes aan trolls heen.
ik ben daarbij gestopt @ 1380 omdat het totaal geen plezier meer gaf en er meer trolled games waren dan non trolled games, statistieken terzijde.
dat jij in de 1400 zit na 10 games, man prijs jezelf gelukkig.
(niet dat er een elo range bestaat waar geen trolls meer zijn tho)

nice leaguebrah, maar het houd niet op boven de 1500 hoor, zelfs in calsot's elo range zijn er trolls en fotmragers, ik bedoel de meta spelen in ranked kan ik nog bij inkomen omdat het simpelweg optimaal is in de huidige champ bracket maar dat champ select ge-sur20 als iemand niet de laatste champ neemt die ocelote gespeeld heeft oid word je toch ook moe van.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:15 schreef apenkont het volgende:
[..]
ik zit nu in de 1500 range, en eindelijk krijg ik de normale potjes zonder echte trolls. je wilt niet weten wat ik allemaal heb meegemaakt de eerste paar potjesmensen die niet weten wat junglen is en lvl 2 zijn in de 10e minuut etc

meeste potjes beginnen ook wel normaal, maar wanneer iemand wordt gestomped in zijn lane zie je toch wel vaak dat ze gaan ragen en trollen ipv het beste eruit te maken...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nice leaguebrah, maar het houd niet op boven de 1500 hoor, zelfs in calsot's elo range zijn er trolls en fotmragers, ik bedoel de meta spelen in ranked kan ik nog bij inkomen omdat het simpelweg optimaal is in de huidige champ bracket maar dat champ select ge-sur20 als iemand niet de laatste champ neemt die ocelote gespeeld heeft oid word je toch ook moe van.
Ik weet nog dat ik in ranked duoq met rl vriend (jungler, speelde toen nog gp jungle) maokai koos ap builde en top ging, je wilt niet weten hoeveel gejank dat veroorzaakte
resultaat: ik won mn top vs irelia en totaal fed roamde ik iedereen dood.
Maargoed, niet schrikken als je dus opeens een loss streak tegenkomt around 1700 range in het weekend, dan zijn de meeste carried baddies en trolls actief.

Hangt volledig af van de persoon waar je mee duo'd als je met iemand duo'd die hoger elo heeft kom je indd tegen hogere elo mensen te spelen, en die persoon dus met lagere dan hemzelf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:23 schreef apenkont het volgende:
[..]
meeste potjes beginnen ook wel normaal, maar wanneer iemand wordt gestomped in zijn lane zie je toch wel vaak dat ze gaan ragen en trollen ipv het beste eruit te maken...
maar als je duoqueued kom je toch in een ietsjes hogere ranking bracket of niet?

Brb, buy?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb nu gewoon macrootje's voor 'ss', 'out of mana', 'mid care, incoming' enzo, mis ik daar nog iets belangrijks?
Ohja, 'gg easy' natuurlijk [ afbeelding ]

"b" "ward tribrush+blue entry" "bping" "team" en "baron" kunnen daar wel bij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb nu gewoon macrootje's voor 'ss', 'out of mana', 'mid care, incoming' enzo, mis ik daar nog iets belangrijks?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |