SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Silv
Naam ingame EU: SlLV (kleine L gevolgd door hoofdletter L)
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a
FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa
Naam ingame US: n/a
FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens
Naam Ingame US: n/a
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
anivia was het probleem niet, shen is het probleem, zoveel secure kills averted daardoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
CLG roflstomped M5 2 games op rij. Geen aniviaban is gewoon dom, vooral als je morgana wel banned. Outplayed, snoopeh too good.
dat zijn altijd van die frustrerende momenten als je gewoon ziet dat de tegenstander gewoon veel beter is en je gewoon niks kunt..quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Net met een vijf man premade top tegen een enorm sterke Renekton gespeeld, ongelofelijk. De eerste paar levels was mijn (Yorick) harass een stuk beter, daarna sloopte hij mij. Bah, bah, bah!
Uiteindelijk toch nog 2/3/7 weten te spelen en door de andere lanes wonnen we, maar leuk was dat niet.
Uiteindelijk zijn elo opgezocht; hij was 2k
Wat de fuck doet hij in deze match, onze hoogste speler was 1.5k
Het zoog gewoon omdat ik vrij weinig kon (hij haalde met gemak drie keer zoveel farm).
De meesten gaan dan schelden en de jungler blamenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat zijn altijd van die frustrerende momenten als je gewoon ziet dat de tegenstander gewoon veel beter is en je gewoon niks kunt..
Top elo 1680 is geen 2k trouwens, niet dat het mij iets uitmaakt maar opscheppen met de 1700 elo van een vriend is niet bepaald indrukwekkend.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:57 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga maar ff een van mn top elo maatjes spectaten: Calsot
zoek em maar op, toffe speler.
aangezien atm niemand me inv (omdat iedereen ranked speelt en ik ranked kut vind)
hij was de no.6 in season 1, grappert.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:00 schreef Keselo het volgende:
[..]
Top elo 1680 is geen 2k trouwens, niet dat het mij iets uitmaakt maar opscheppen met de 1700 elo van een vriend is niet bepaald indrukwekkend.
welk gedrag, heb nooit iets anders dan de waarheid gezegd, als mensen dat opvatten als e-peen oid is dat hun draai die ze eraan geven.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:20 schreef Autobandje het volgende:
Hij heeft idd 2.3k rating ofzo. Maja door je gedrag denkt iedereen dat je echt alleen nog maar onzin uitkraamt BG, zelfs als het niet zo is
Wow jij hebt echt koele vriendjes.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hij was de no.6 in season 1, grappert.
2369 top elo season 1 (dat was algeheel top elo fyi)
2419 top elo season 2 (atm algeheel top elo 2.6 geloof ik)
daarnaast heb ik zo'n 20 andere 2k+ in mn lijst.
een shitton aan 1900 en 1800eds.
en verder wat uiteenlopende elo's uit TGC en overige vrienden.
En als laatste van riot:
arbiterofcool(ex)
ctrlaltelite
roniboo
lurky
nyandalee
ja het zijn allemaal coole mensen ja, jaloers? je kunt ook gewoon normaal doen he.quote:
Ach kom op man "ik speel alleen met en tegen 1900"quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
welk gedrag, heb nooit iets anders dan de waarheid gezegd, als mensen dat opvatten als e-peen oid is dat hun draai die ze eraan geven.
dat was een test match met 1 van mn nog geen 2 weken gemaakt ranked team waarmee we op het moment nog niet begonnen zijn in de bracket, lijkt me ook logisch dat als ik 5 man qeue met 2k's ik tegen 2k's kom te spelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:28 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ach kom op man "ik speel alleen met en tegen 1900"
In the blue corner ----- In the purple corner
Ihaveapotion 1327 ----- Convis 1312
Tarabashka 1464 ----- Daowyn 1436
Avakor 1418 ----- Minion is Dying 1427
Denmand Unranked ----- La Chevre 1262
Mr flaxx 1660 ----- Stopschild 1241
Ik bedoel, als ik dit zo zie, dan word ik zelf beduidend hoger ingedeeld. Maar ondertussen zat je wel "wat voor ELO spelen jullie" e.d. te doen.
En blijkbaar queue je dus iig ook dan (als dit een 5v5 was) met mensen met veel lagere elo dan 1.9, en jullie verloren ook nog eens tegen dit 1.3k team.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat was een test match met 1 van mn nog geen 2 weken gemaakt ranked team waarmee we op het moment nog niet begonnen zijn in de bracket, lijkt me ook logisch dat als ik 5 man qeue met 2k's ik tegen 2k's kom te spelen.
dat heb ik allang gezegd dat ik een enkele keer met vrienden speel, duoq'de ook met een andere rl vriend, en tijdje geleden mn lvl 1 broertje nog 2x een normal gedaan om em te laten zien hoe dat was (hij feedde heel erg maar we wonnen omdat wij natuurlijk wel wisten wat we deden, stomme was dat de tegenstander allemaal lvl30 was maar ok)quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:53 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Dat was geen ranked game. En blijkbaar queue je dus iig ook dan (als dit een 5v5 was) met mensen met veel lagere elo dan 1.9.
mischien gedaan om backdoren wat minder makkelijk te maken.quote:Maar ik moet ophouden met happen.
On another note: gister echt de beste game van me leven met Mundo gespeeld. Voelde me echt een 3k speler, maar net een game die zo faal was
OT:
http://www.reignofgaming.(...)-patch-notes-5-14-12
Phantom dancer en zeal move speed nerfs. Beetje rare change, ADs zijn al zo verschrikkelijk dominant late game, en dit maakt dan niet zoveel uit. Maar early/ mid zijn ze echt neit zo goed, en dan maak je het roamen wel langzamer.
Ze willen gewoon dat bruisers sneller lopen dan AD carries denk ik. Maar ik vind dat ADs sowieso teveel power hebben lategame (nerfs zouden best gecompenseerd mogen worden met wat meer early game power)quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien gedaan om backdoren wat minder makkelijk te maken.
Dat item van Athene is veel belachelijker, zeker voor champs als Galio.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:53 schreef Autobandje het volgende:
[..]
En blijkbaar queue je dus iig ook dan (als dit een 5v5 was) met mensen met veel lagere elo dan 1.9, en jullie verloren ook nog eens tegen dit 1.3k team.
-edit- je zei idd test game en niet ranked.
Maar ik moet ophouden met happen.
On another note: gister echt de beste game van me leven met Mundo gespeeld. Voelde me echt een 2500 speler, maar net een game die zo faal was dat er wel 1000 elo naast me naam mag staan![]()
OT:
http://www.reignofgaming.(...)-patch-notes-5-14-12
Phantom dancer en zeal move speed nerfs. Beetje rare change, ADs zijn al zo verschrikkelijk dominant late game, en dit maakt dan niet zoveel uit. Maar early/ mid zijn ze echt neit zo goed, en dan maak je het roamen wel langzamer.
dat was voordat riot erachter kwam wat athene had geflikt, tevens athene's reactie naar de lol community waar hij iedereen uitmaakt voor scrubs en toegeefd dat hij hierdoor groeit in zn resume.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:10 schreef Zeroku het volgende:
Daar staat niks over Athene in die posts van Riot. En aangezien die notes van RoG 99% van de tijd kloppen zal dat item er echt wel komen.
Toen ik hem opzicht had hij 1600 rating, zal wel een bug zijn geweest dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hij was de no.6 in season 1, grappert.
2369 top elo season 1 (dat was algeheel top elo fyi)
2419 top elo season 2 (atm algeheel top elo 2.6 geloof ik)
daarnaast heb ik zo'n 20 andere 2k+ in mn lijst.
een shitton aan 1900 en 1800eds.
en verder wat uiteenlopende elo's uit TGC en overige vrienden.
En als laatste van riot:
arbiterofcool(ex)
ctrlaltelite
roniboo
lurky
nyandalee
Diamond en silver lijken veel op elkaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:55 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hij heeft een zilver randje om zijn Summoner Icoontje.
Ik denk dat het een bug was yo, Summoner Profiles zijn fucking bugged at timesquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Diamond en silver lijken veel op elkaar.
Klopt, de k waarde loopt van ongeveer 60 terug naar 25 in die matches.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:17 schreef apenkont het volgende:
gister begonnen met ranked en jezus wat kom je soms met mongolen in een team
na 10 potjes nog maar 1400
edit: de eerste 10 potjes geven tog de meeste elo?
Top wordt hij dan ook redelijk geraped door veel bruisers.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:17 schreef Xetran het volgende:
Ik heb talon gekocht maar dat valt me toch is vies tegenkan hem amper lanen, en op mid staan durf ik nog niet.
zo te horen had je het veel slechter kunnen treffen, de meeste mensen mij inbegrepen hadden pech in de eerste 10 potjes en kwamen voornamelijk trolls tegen waardoor we in de 1100 elo terecht kwamen en met veel moeite moesten opklimmen door nog meer hordes aan trolls heen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:17 schreef apenkont het volgende:
gister begonnen met ranked en jezus wat kom je soms met mongolen in een team
na 10 potjes nog maar 1400
edit: de eerste 10 potjes geven tog de meeste elo?
Tegen andere tops is zijn poke dan weer wel behoorlijk effectief. Toch vooral een countertop.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Top wordt hij dan ook redelijk geraped door veel bruisers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |