Amanda heeft daar minder last van, die heeft me toch weer een partij verschrikkelijke foto's van zichzelf op Facebook gezetquote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Markeerstift het volgende:
Vegas kijkt een beetje cameraschuw (of eigenlijk bang) op de meeste foto's
Ah, categorie attentionwhore zeker?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Amanda heeft daar minder last van, die heeft me toch weer een partij verschrikkelijke foto's van zichzelf op Facebook gezet
Dat valt mij dus ook steeds opquote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Markeerstift het volgende:
Ze is 3 maanden oud, wat verwacht je, een volleerde glimlach op commando?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Markeerstift het volgende:
Kunnu ze hier ff neerpleuren dan? Bvd!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Amanda heeft daar minder last van, die heeft me toch weer een partij verschrikkelijke foto's van zichzelf op Facebook gezet
Inderdaad, zoiets bestaat helemaal niet, een cameraschuwe babyquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 3 maanden oud, wat verwacht je, een volleerde glimlach op commando?
Categorie Lang leve Photoshop ....quote:
je mag het niet verwachten, maar sommige babys kunnen datquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan ze wel nog steeds best geschrokken kijken hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die laatste foto, het moederschap heeft haar idd goed gedaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Categorie Lang leve Photoshop ....
[ afbeelding ]
.... categorie Wat Yolanthe kan kan ik ook
[ afbeelding ]
en tenslotte de categorie Als je meer wil zien kun je maar beter bij een buitenlandse club voetballen
[ afbeelding ]
Zou het licht uitgaan in New York als Amanda de stekker uit het stopcontact trekt?
Niet om het een of ander, Gullit is weer vrijgezel , ging zelfs met zijn kinderen naarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
en tenslotte de categorie Als je meer wil zien kun je maar beter bij een buitenlandse club voetballen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, Gullit is weer vrijgezel , ging zelfs met zijn kinderen naar
zwemles , kan goed stofzuigen , woont dichtbij Amanda .![]()
[ afbeelding ]
Komen Ruud en Estelle elkaar achter de kinderwagen in de PC Hooft tegen....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Misschien rammelt Gullit nog, kan ie lekker moederen over baby-zonder-vader-vegas.
Whehe.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komen Ruud en Estelle elkaar achter de kinderwagen in de PC Hooft tegen....
Hij met Vegas, zij met de dochter van Badr.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef Leandra het volgende:
Komen Ruud en Estelle elkaar achter de kinderwagen in de PC Hooft tegen....
Hij met Vegas, zij met de dochter van Badr.
Ziet er zo beter uit.quote:
Veel leuker deze foto's dan die quasi sexy foto's in ondergoed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |