Amanda heeft daar minder last van, die heeft me toch weer een partij verschrikkelijke foto's van zichzelf op Facebook gezetquote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Markeerstift het volgende:
Vegas kijkt een beetje cameraschuw (of eigenlijk bang) op de meeste foto's
Ah, categorie attentionwhore zeker?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Amanda heeft daar minder last van, die heeft me toch weer een partij verschrikkelijke foto's van zichzelf op Facebook gezet
Dat valt mij dus ook steeds opquote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Markeerstift het volgende:
Ze is 3 maanden oud, wat verwacht je, een volleerde glimlach op commando?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Markeerstift het volgende:
Kunnu ze hier ff neerpleuren dan? Bvd!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Amanda heeft daar minder last van, die heeft me toch weer een partij verschrikkelijke foto's van zichzelf op Facebook gezet
Inderdaad, zoiets bestaat helemaal niet, een cameraschuwe babyquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 3 maanden oud, wat verwacht je, een volleerde glimlach op commando?
Categorie Lang leve Photoshop ....quote:
je mag het niet verwachten, maar sommige babys kunnen datquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan ze wel nog steeds best geschrokken kijken hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die laatste foto, het moederschap heeft haar idd goed gedaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Categorie Lang leve Photoshop ....
[ afbeelding ]
.... categorie Wat Yolanthe kan kan ik ook
[ afbeelding ]
en tenslotte de categorie Als je meer wil zien kun je maar beter bij een buitenlandse club voetballen
[ afbeelding ]
Zou het licht uitgaan in New York als Amanda de stekker uit het stopcontact trekt?
Niet om het een of ander, Gullit is weer vrijgezel , ging zelfs met zijn kinderen naarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
en tenslotte de categorie Als je meer wil zien kun je maar beter bij een buitenlandse club voetballen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, Gullit is weer vrijgezel , ging zelfs met zijn kinderen naar
zwemles , kan goed stofzuigen , woont dichtbij Amanda .![]()
[ afbeelding ]
Komen Ruud en Estelle elkaar achter de kinderwagen in de PC Hooft tegen....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Misschien rammelt Gullit nog, kan ie lekker moederen over baby-zonder-vader-vegas.
Whehe.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komen Ruud en Estelle elkaar achter de kinderwagen in de PC Hooft tegen....
Hij met Vegas, zij met de dochter van Badr.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef Leandra het volgende:
Komen Ruud en Estelle elkaar achter de kinderwagen in de PC Hooft tegen....
Hij met Vegas, zij met de dochter van Badr.
Ziet er zo beter uit.quote:
Veel leuker deze foto's dan die quasi sexy foto's in ondergoed.quote:
Nog steeds, want Nena mocht ook in FHM toen ze uit DGK weg wasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel leuker deze foto's dan die quasi sexy foto's in ondergoed.Of wacht ze op een uitnodiging van FHM ofzo?
Lol.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog steeds, want Nena mocht ook in FHM toen ze uit DGK weg was
Nee dat zeg ik toch ook niet. Ik bedoel dat ze zo'n bange afwachtende blik heeft. Wat Pisces al zei, kan komen door haar ogen maar dat viel me gewoon op.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die foto is van augustus 2010!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:10 schreef beequeen het volgende:
Wtf, ineens weer blond? Leuk nachtponnetje.![]()
[ afbeelding ]
Shit, hij stond ineens op haar FB. Niet op de datum gelet, die ik trouwens niet zie.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit, hij stond ineens op haar FB. Niet op de datum gelet, die ik trouwens niet zie.![]()
Welke krant?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag van de week een reclame op de achterkant van een krant met daarin een baby die sprekend op Vegas leek. Ik moet nog steeds uitzoeken of het d'r nou was.
De Volkskrant, zaterdageditie.quote:
Weet je nog voor welke reclame het was?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
De Volkskrant, zaterdageditie.
Zul je zien dat er geen enkele gelijkenis is.![]()
De Achmea-reclame bedoel je? Ik heb de krant hier liggen en kan je inderdaad zeggen dat er geen enkele gelijkenis is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De Volkskrant, zaterdageditie.
Zul je zien dat er geen enkele gelijkenis is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |