Gister in Apeldoorn en Bad Bentheim geweest...
Locon-huurlok RRF5 met vuiltreinRRF is net Apeldoorn binnengelopen met de vuiltrein, en trekt hier de trein richting de doorgaande sporen, om hem terug te duwen naar een ander spoor, waar de 9901 hem over gaat nemen.
Syntus 3436 als Grensland ExpressAls wijze van proef rijdt Syntus elk uur met een stoptreintje tussen Hengelo en Bad Bentheim. Hier komt de trein net Hengelo binnen, en zal kort later retour naar Bad Bentheim keren.
BE D24+lege grindtrein (Gz229)Arriveert hier te Bad Bentheim Bahnhof. Hier word de lok vervangen door een BR185'er van de DB, die de trein naar verdere bestemmingen in Duitsland zal brengen.
Syntus 3436 en WFB ET001Nadat de steward van de GLE de trappetjes weer terug heeft gezet, kan er weer vertrokken worden door Syntus naar Hengelo.
BE D24 en DB 185 385+Gz229Nadat de lok van de Bentheimer Eisenbahn is afgetrapt, rijdt deze weer weg richting de opstelsporen. De 185'er neemt de lege grindtrein mee.
BE D??+(tank)Containertrein(69171) en DB 185 385+grindtreinDe Bentheimer Eisenbahn vertrekt hier net.
DB 185 385+lege grindtreinNadat de BE hem heeft afgeleverd, neemt DB de trein aan de andere kant over, en wacht op een pad richting verdere oorden.
BE D20 + Pinnow-shuttle + Locon 482 039 (Gz231)Vandaag was ik in Bad Bentheim, maar moest de trein van 20:44 naar Nederland hebben, de allerlaatste van de dag. Op het moment dat deze kwam binnen rijden, was ik net met WFB-personeel in gesprek. De IC was er nog niet, en de reisinformatie liet niks weten. De eerste omroep kwam om 21:07, dat de trein aanrijding met een persoon had bij Bad Oeyenhausen, en de trein +80 had. Uiteindelijk werd het +130. Hier had ik een "Panic" shot gemaakt van de Pinnow-shuttle die binnen komt rijden. Had ik eerder geweten dat de IC veel te laat was, had ik hem op een andere locatie op het perron vastgelegd.