Waarbij de 4806 niet de 4806 is die als eerste V250 in ons land kwam (die staat in Italië om o.a. een interieur te krijgen) maar de omgenummerde 4883 is (eigenlijk een belgenstel dus...)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:15 schreef James1988 het volgende:
Ik weet niet of het hier al bekend was... sinds 16-5 zijn 3 V250-stellen overgedragen aan NS Financial Services. Het betreft de 4804, de 4805 en de 4806. De eerste twee stellen werden al door NS Hispeed 'geleend' om opleidingen mee te doen, maar deze treinstellen zijn nu dus formeel in bezit van NS Financial Services en worden geleased aan NS Hispeed.
Er is nog geen inzetcertificaat voor reizigersvervoer, maar dat kan dus niet lang meer op zich laten wachten.
quote:De politie heeft een man aangehouden
die werd gezocht voor poging tot
doodslag op een treinmachinist.De man
meldde zich op het bureau,nadat foto's
van hem in de media waren verschenen.
De man ging eind februari door het lint
toen zijn trein te laat aankwam op
station Bijlmer Arena,waardoor hij een
aansluiting miste.Hij duwde een
conducteur omver en sloeg en schopte op
de deur van de machinistencabine.
Toen de machinist opendeed,viel de man
hem aan en begon hem te wurgen.Met hulp
van de conducteur kon de machinist
worden ontzet.De belager liep daarna
scheldend weg.Wie hij is,is onbekend.
Idd. Bij jullie inschrijven kon nog tot en met juni toch? Kan ik dan ook de tests herkansen mocht ik daarop gezakt zijn? Of geldt die test gelijk voor alle locaties?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je het niet haalt, snel naar Rotterdam om je daar aan te melden bij STC
Ja geloof dat je tot Juni kan inschrijven. Sowieso is het een optie om je gewoon in te schrijven, en mocht je de test in Amsterdam halen, je weer afmeldenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Idd. Bij jullie inschrijven kon nog tot en met juni toch? Kan ik dan ook de tests herkansen mocht ik daarop gezakt zijn? Of geldt die test gelijk voor alle locaties?
Om te kijken wat er aan de hand is?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:44 schreef zponz het volgende:
[..]
Ik snap overigens niet waarom de machinist open doet?
Nee hoor, destijds met 25 man op de keuring waarvan maar 3 door gingen naar de medische keuring. Dan had je vooraf al een eerste gesprek gehad en een test die dan al voor een eerste schifting zorgde. Dus daar vielen al een hoop af . De testen waren best pittig. Weet niet of die testen nu nog zo pittig zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:09 schreef MTL het volgende:
Als ze nog een open dag hebben denk ik niet dat je te laat bent
Begreep dat ze wel over de 90 aanmeldingen zaten voor aankomend jaar, dus om 25 over te houden (na alle tests) moeten er toch behoorlijk wat afvallen.
Wat is eigenlijk normaal gesproken het percentage afvallers bij de tests (als je via NS solliciteert)? Ik meende ooit gehoord te hebben dat 1 op de 10 doorgaat, maar dat lijkt mij erg weinig...
Alsof je de enige bent die ooit last heeft van springers..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:52 schreef Eenskijken het volgende:
Aanrijding met person tussen Leiden en haarlem alweer!!
En duurt tot 18.30 tehfuck
ik. Een beetje warmte, dus een mooie tijd om de mensen wat langer van het weer te laten genieten in Utrechtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:23 schreef greavy het volgende:
WIE heeft nou Utrecht weer in het honderd lopen gooien. Geef het nu maar eens toe.
Je kan ook veel beter gaan fietsen met dit weer!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef Ireyon het volgende:
4 bakken ICMm in de spits tussen Eindhoven - Tilburg, SGMm als IC Zwolle - Roosendaal.. goed bezig
Als ik niet tot 17:30 college had dan zou Eindhoven - Roosendaal fietsen inderdaad wel een keertje leuk zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Je kan ook veel beter gaan fietsen met dit weer!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker simpel 'station'
Vanuit deze hoek is de DDS nog wel mooi.
Dankje!quote:
Lekker blond weerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat er 2 naast elkaar zitten.
Het heeft ook te maken met het kunnen doorrijden met een defect te maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef b2py het volgende:
Wat me trouwens nu pas opvalt, al het materieel heeft 2 stroomafnemers. Dat doen ze omdat de treinstellen dan minder vaak naar binnen hoeven om de koolstofstrips te vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |