dat zag ik net ook pas idd, das wel jammer, maar ik weet niet meer hoe we dat eerder deden (via welke site)quote:Op maandag 21 mei 2012 14:37 schreef Michelangelo2 het volgende:
Sherlock Holmes? Maar volgens mij kan je heel het plaatje zien als je op dat knopje linksonder klikt.
1 van de beste HBO series van dit moment en als karakter uit een boeken serie die met vlag en wimpel in mijn optiek LOTR oid verslaat.. (maar je moet ze wel in het engels lezen anders is het best raar )quote:Op maandag 21 mei 2012 14:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waar zou ik haar moeten herkennen, Ran?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
nog 2 t gaan en een titelquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:41 schreef dyonvbaal het volgende:
druk eens op g in je toetsenbord.. jammer, vorig jaar waren die puzzels best leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
nog 1 naam, en die andere ken je heus welquote:Op maandag 21 mei 2012 14:42 schreef LordVoldemort het volgende:
Sherlock Holmes: Game of Shadows oid toch?
Robert Downey Jr.
Weet die andere niet
Ik ken de serie Game of Thrones (hoewel ik er nog nooit iets van gezien heb, laat staan gelezen). Mijn punt is echter dat er geen actrice uit Game of Thrones te zien is op het plaatje wat ik postte. Dat is niemand minder dan Monica Belucci, dus het is wel bijzonder dat jij zo verbaasd reageert dat we een zogenaamde actrice uit een serie niet herkennen.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
1 van de beste HBO series van dit moment en als karakter uit een boeken serie die met vlag en wimpel in mijn optiek LOTR oid verslaat.. (maar je moet ze wel in het engels lezen anders is het best raar )
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik ken de serie Game of Thrones (hoewel ik er nog nooit iets van gezien heb, laat staan gelezen). Mijn punt is echter dat er geen actrice uit Game of Thrones te zien is op het plaatje wat ik postte. Dat is niemand minder dan Monica Belucci, dus het is wel bijzonder dat jij zo verbaasd reageert dat we een zogenaamde actrice uit een serie niet herkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear of a name only increases fear of the thing itself
Stand Mei 2012:quote:
oops.. ik dacht serieus dat dat diezelfde was als de koningin uit 300.. had t laatst opgezocht, omdat sersei me zo verdomd bekend voorkwam, lena headeyquote:Op maandag 21 mei 2012 14:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik ken de serie Game of Thrones (hoewel ik er nog nooit iets van gezien heb, laat staan gelezen). Mijn punt is echter dat er geen actrice uit Game of Thrones te zien is op het plaatje wat ik postte. Dat is niemand minder dan Monica Belucci, dus het is wel bijzonder dat jij zo verbaasd reageert dat we een zogenaamde actrice uit een serie niet herkennen.
Ze speelt wel in Brothers Grimm, maar niet in de rol van de Mirror Queen.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
oops.. ik dacht serieus dat dat diezelfde was als de koningin uit 300.. had t laatst opgezocht, omdat sersei me zo verdomd bekend voorkwam, lena headey
ik zie het nu staan, maar ze lijkt er wel opquote:Op maandag 21 mei 2012 14:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ze speelt wel in Brothers Grimm, maar niet in de rol van de Mirror Queen.
Ah, die van Mozart. Er zijn zoveel Requiems dat ik geen idee had met "Requiem K626, Rex Tremendae".quote:
Nee. Ik zal me vast moeten schamen van jou, maar ik had nog nooit van haar gehoord.quote:
lol.. Ik kijk nu heroes, dus vandaar.. (bij gebrek aan films die ik wil zien)quote:Op maandag 21 mei 2012 15:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee. Ik zal me vast moeten schamen van jou, maar ik had nog nooit van haar gehoord.
quote:
Stand Mei 2012:quote:
Klopt, doen denken aan VHS.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
De kwaliteit van de plaatjes was wat misleidend
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ran ik verwacht van jou nu toch wel minimaal een poging he
Vergeet die n niet tussen die e en de aquote:Op maandag 21 mei 2012 16:12 schreef JayHovah het volgende:
Die meid kan ik wel, van o.a. Terminator: The Sarah Conner Chronicles en 300.
Uhm Lea...
zal ik je dan maar helpen door Lena Heady te zeggen?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:12 schreef JayHovah het volgende:
Die meid kan ik wel, van o.a. Terminator: The Sarah Conner Chronicles en 300.
Uhm Lea...
quote:
Heel closequote:Op maandag 21 mei 2012 16:30 schreef JayHovah het volgende:
De voorkant van de film kan ik zo voor me halen (gebroken glas voor het gezicht van Lena) maar de titel?!?
Zal wel iets als "Broken Mirror" zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |