dat lijkt mij ookquote:
Ik heb 'm 2 weken geleden nog gezien maar ik herkende 'm niet aan het eerste plaatjequote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef Gillingham het volgende:
Je vertrouwde er niet op dat ik (of Sam ofzo) het na één plaatje zou weten, Michel?
Ik had 'm zelf niet geraden aan de hand van dit plaatje, maar dat schijnt geen goed referentiepunt te zijn hier.quote:
Bij die 1e wist ik ook niet precies welke ruimteschip film het was hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef Gillingham het volgende:
Je vertrouwde er niet op dat ik (of Sam ofzo) het na één plaatje zou weten, Michel?
Ik herkende het gezicht van Gary Lockwood. Dat in combinatie met die stoel waarin hij zit.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bij die 1e wist ik ook niet precies welke ruimteschip film het was hoor
cersei lannister niet herkennenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik had 'm zelf niet geraden aan de hand van dit plaatje, maar dat schijnt geen goed referentiepunt te zijn hier.
Doe ff normaal met je smileys, ook nooit van gehoord hoor.quote:
ga je neus snuiten man...quote:Op maandag 21 mei 2012 14:34 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Doe ff normaal met je smileys, ook nooit van gehoord hoor.
uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |