Nadat ik vandaag de eerste 2 delen van saw heb gezien ben ik in de martel mood, daarom bedacht ik om een scene te maken voor Saw 8. Maak een scene met gebruik van tekst, paint o.i.d. TS begint ofcourse:
Steve 19 jaar heeft zijn ex vriendin verkracht nadat ze hem niet meer wou.
Net na zijn avond shift als taxi chauffeur wilt hij nog ff een sigaret roken, hij stopt op een parkeerplaats, stapt uit en geniet van zijn sigaret. Net wanneer hij zijn sigaret op de grond werpt en hem uitdraait voelt hij opeens een steek in zijn schouder en er wordt een zak over zijn hoofd getrokken.
Steve wordt wakker op een stoel in een grauwe kamer met een metalen klem op zijn hoofd, deze klem bevat een sleutelgat. Kamer in kwestie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn voeten zitten aan de grond vast, zijn armen zijn wel deels te bewegen, wat hem ook opvalt is dat hij geen broek en onderbroek aan heeft en hij daar met zijn blote ballen zit. Hij schreeuwt om hulp, helaas hoort niemand hem.
Nadat hij klaar is met het geschreeuw gaat er een TV aan die hem nog niet was opgemerkt, hij ziet een pop die er zo uitziet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pop zegt: Hello steve, I know everything about you, about what you did to your ex girlfriend, where you live, your family, your school, everything. Like you can see you can't move your legs and just a part of your arms. If you wanna get out of here you need the same guts you used when you raped that girl. "Bzt" de TV gaat uit. Opeens begint er een timer te beginnen hij tikt vanaf 30 minuten af.
Steve denkt hard na wat hij bedoeld met de zin: 'If you wanna get out of here you need the same guts you used when you raped that girl'. Hij ziet een mes naast zich liggen. En herhaalt vaak het zinnetje waardoor hij opeens op het idee komt dat hij misschien zijn ballen moet open snijden omdat daar de sleutel in zit. Eerst durft hij niet maar hij moet vrij komen, dus pakt het mes en begint te snijden in zijn linker bal. Hij schreeuwt het uit van de ondraaglijke pijn die alleen mannen zullen snappen. Zijn bal bloed helemaal en hij haalt zijn linker bal eruit, helaas geen sleutel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaat de TV weer aan en hij ziet een scan van zijn ballen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was de verkeerde bal! Hij had nog maar 7 minuten over, de tijd begon te dringen en hij pakte het mes weer en sneed in zijn andere bal. Dit keer deed het nog meer pijn, hij schreeuwde harder, het geluid van zijn geschreeuw ging door been en merg!
Nog 30 seconden over, hij heeft de sleutel en stopt hem in de klem, 10 seconden! Hij heeft hem verkeerd om erin de tijd is om!
KLASH! Dood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nestalgie op 17-05-2012 22:37:34 ]
Je hebt in ieder geval tijd in het topic gestoken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik zeg, platina film, emmy awards, 3fm awards, en een veterstrikdiploma voor je film
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen. In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
Op woensdag 16 mei 2012 21:34 schreef _Michiel_ het volgende: Ik zeg, platina film, emmy awards, 3fm awards, en een veterstrikdiploma voor je film
Voor een film
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hij schreeuwt het uit van de ondraaglijke pijn die alleen mannen zullen snappen. Zijn bal bloed helemaal en hij haalt zijn linker bal eruit, helaas geen sleutel!
In de laatste tekening ben je de klem voor z'n rechter arm vergeten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Op donderdag 17 mei 2012 13:24 schreef Roburtt het volgende: Ik had alleen graag gezien dat hij uit de stoel kwam maar dat er dan nog een deur was en dat de sleutel onder zijn tepels zat.
Ik zal denk ik vanmiddag een nieuwe maken maar kan ook morgen zijn want dan ben ik weer stoned en dan ben ik creatiever
Op donderdag 17 mei 2012 13:52 schreef MuffinKillerzz het volgende: Ik vind het een beetje triest voor TS dat hij een uur aan dit topic gewerkt heeft en maar een paar mensen reageren
Ja Dat ontneemt mij de motivatie om goede topics te maken