Ik ga mee!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:02 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Nou ze hebben hier in friesland nogal moeite met parkeren tussen 2 lijnen op een parkeerplaats. Mij raken is dan wel moeilijker, daar ik zo'n anorexia mannetje ben op een fiets. Tevens best wel snel en uitwijken via pontjes waar alleen fietsen op mogen.
10 jaar geleden ben je voor het laatst iemand tegengekomen die zich aso gedraagt? Dan zal het wel een groot probleem zijn!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:40 schreef ChocolateMoose het volgende:
Ik meen me een gevalletje amateur wielrenners te herinneren in Houten een jaar of dik 10 geleden.
We waren net wat ranzigs wezen halen bij de Mac (lekker is anders) en voor ons, op een landweggetje 3 wielrenners naast elkaar ipv achter elkaar.
Behalve het feit dat dit niet aerodynamisch was, hielden ze de volledige breedte van de weg bezet.
De eerste paar 100 meter ok, mag. Maar na herhaaldelijk toeteren wilden ze de hint nog niet begrijpen.
Een vriend van me op de bijrijdersstoel zag een ander doel voor een King Size milkshake, behalve opdrinken.
Geduldig wachtten wij op het moment supreme en warempel na pakweg 1,5 kilometer achter die anorexialijfjes gereden te hebben, gingen ze achter elkaar rijden.
Afijn, wat afstand genomen, dot gas, raampie open (anders wordt het een zooitje in de auto) en HOPPA! Als blijk van dank 0,5 liter plakkerige substantie in je tronie.
Geen idee wat de getroffen wielrenner zei, maar dat is logisch met een bek vol traktatie.
Arrogant kutvolk is het.
Helaas, zelf pak en fiets meenemen.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef haatwielrennerman het volgende:
[..]
Ik ga mee!
Als je voor mij een lekker strak pakje hebt natuurlijk..
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef beverstraat het volgende:
Ga eens meefietsen met ons ons hoed idee!
iddquote:Op maandag 21 mei 2012 21:54 schreef Tikbalang het volgende:
Dus ik fietsen fietsen fietsen en hoeveel fokkers die mij probeerden aan te rijden. Nul komma Nul. Iedereen toch te bang om van de zolderkamer af te komen om magere fietser te pletten hahaha.
Geklaag om niks dus hier.
2 keer ons gebruiken.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef beverstraat het volgende:
Ga eens meefietsen met ons ons goed idee!
heb niet eens een bril...quote:Op maandag 21 mei 2012 22:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon niet met al die eendagsvliegjes nog op je bril
Ja zo zien we het graag maar wedden dat jij niet doorfietst zoals Laurens ten Dam als je zo op je bek gegaan bentquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja echt triest is dat , alsof ze ook maar door een enkel bedrijf gesponsord worden
Wielrenners
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zien we het graag![]()
Dat kan je wel zeggen en degene die zich wel netjes gedragen krijgen een slechte naam...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:26 schreef Gripper het volgende:
Hee wat leuk, een wielrenners-zijn-kutvolk-topic, hier moet ik gepost hebben. Lekker mopperen omdat er ineens met het mooie weer heel veel prutsamateurs de weg op gaan.
Ik ga dan ook niet wielrennen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:38 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja zo zien we het graag maar wedden dat jij niet doorfietst zoals Laurens ten Dam als je zo op je bek gegaan bent
Grofquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:23 schreef kiwiko het volgende:
Wielrenner doodgereden in Holwierde
maaarrrr pappa is gelukkig wel overleden aan hetgeen deze het liefste deed............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |