speciaal voor jou zal ik mijn post even quotenquote:Op maandag 21 mei 2012 07:23 schreef kiwiko het volgende:
Waarom zou ikzolang ze er een beetje rekening houden met het feit dat ik met mijn 2500 kilo wegende auto hun hartstikke naar de andere kant van het leven help als ik een fout maak, dan is dat helemaal niet nodig.
Een cursus nederlands zou ook geen overbodige actie zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 20:35 schreef haatwielrennerman het volgende:
Wielrenners![]()
![]()
![]()
, heb er zo een haat aan....
Mijn zoontje was eens aan het wandelen op het voedpad, plosteling werd hij aangereden door twee wielertoeristen....Die reden gewoon door!
Ik denk nog steeds dat jij de gespleten persoonlijkheid bent van beverstraat.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef haatwielrennerman het volgende:
Het is ook zo een leuke hobby hé, lekker, zo een strak pakje over je lichaam,waarin je lul verstikt, en met een bruine broek, en mooie geile benen![]()
![]()
![]()
Dat doe ik altijd met plezier ja. Moet je ze zien knipperen met die ogen en spugen omdat ze natuurlijk met hun mond open hangenquote:Op maandag 21 mei 2012 09:22 schreef tomaat52 het volgende:
Ruitenwisvloeistof schijnt ook leuk te werken... anti-vries vooral...
20 kilo overgewicht, maar wel een extra strak pakje aan voor de luchtweerstandquote:Op maandag 21 mei 2012 00:53 schreef hellrocker5 het volgende:
Wat ik altijd hilarisch vind om te zien dat zijn die midlife crisis figuren die zich in zo'n strak pakje wurmen om op zo'n fiets te gaan zitten.
Ergert me trouwens enorm als hier het heuvelland volstaat met die mongolen. Laatst ook stonden er zo'n 40 man op een weg buiten de bebouwde kom op een weggetje van amper 2,5 meter breed. En allemaal maar lachen. Kutfiguren.
En ze laten ook de bel weg. Anders kunnen ze niet zo snel fietsenquote:Op maandag 21 mei 2012 09:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
20 kilo overgewicht, maar wel een extra strak pakje aan voor de luchtweerstand
En goede manieren en verkeersinzicht thuislaten scheelt ook al aanzienlijk in de weerstand.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:31 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En ze laten ook de bel weg. Anders kunnen ze niet zo snel fietsen
get a life!quote:Op maandag 21 mei 2012 09:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
-knip-
Of gewoon heel erg afremmen en daarna weer optrekken. Moeten ze de hele tijd snelheid verminderen en weer sneller gaan fietsen haha worden ze ook moe van. Prettig om te doen.
Nope, voor een treffend schot dient men rustig te rijden. Er is geen druppel verloren gegaan kan ik u mededelen.quote:en toen moest je de rechterachterkant van je blik schoonmaken..
Ik weet niet of dat nou een verstandige manier van denken is, je bent behoorlijk kwetsbaar op je fietsie.......... en stel dat het fout gaat??? maarja kan men wel op je kist zetten dat pappa dood ging doenend wat hij het leukste vond..........quote:Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Tikbalang het volgende:
Nou deze jongen trekt om 1900 vanavond zijn strakke pak weer aan en nodigt, een ieder hier die iets tegen heeft op wielrennen, uit. Om mij omver te rijden, omgeving joure. Ik heb een blauw strak shirtje aan op een blauwe racefiets. Route richting leeuwarden en vandaar weer naar beneden. Eerst noord en dan weer zuid.
Kun je gerust hier posten. De meeste FOK!ers durven toch niet buiten te komen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Tikbalang het volgende:
Nou deze jongen trekt om 1900 vanavond zijn strakke pak weer aan en nodigt, een ieder hier die iets tegen heeft op wielrennen, uit. Om mij omver te rijden, omgeving joure. Ik heb een blauw strak shirtje aan op een blauwe racefiets. Route richting leeuwarden en vandaar weer naar beneden. Eerst noord en dan weer zuid.
Ga toch fietsen!quote:
Nou ze hebben hier in friesland nogal moeite met parkeren tussen 2 lijnen op een parkeerplaats. Mij raken is dan wel moeilijker, daar ik zo'n anorexia mannetje ben op een fiets. Tevens best wel snel en uitwijken via pontjes waar alleen fietsen op mogen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:48 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou een verstandige manier van denken is, je bent behoorlijk kwetsbaar op je fietsie.......... en stel dat het fout gaat??? maarja kan men wel op je kist zetten dat pappa dood ging doenend wat hij het leukste vond..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |