quote:Op maandag 21 mei 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Dan maar geen CL winnen. Voor mij geen prijs op deze manier".
Voor jou geen CL in de rest van je leven. Niet met Ajax. Niet met welke NL club dan ook.
En Schalke de halve finale.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:23 schreef J2T het volgende:
Ach met een gelukkige loting zie ik ons wel de kwartfinale/halve finale halen en vanaf daar is dan alles mogelijk. Nicosia haalt ook de kwartfinale.
2 jaar geleden toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet van de CL of bedoel je een ander jaar?
Vorig jaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet van de CL of bedoel je een ander jaar?
Met attractief spel win je normaal ook eerder, zeker als je geen sterke verdediging hebt. Je bent toch niet de wijze les van Cruijff vergeten? 'Als jij de bal hebt kunnen zij niet scoren"quote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef Devv het volgende:
Van mij mag Ajax met ultra verdedigend spel de Champions League winnen. Altijd dat gezeik over zogenaamd attractief willen spelen (lees: eindeloos breed tikken totdat de tegenstander in slaap valt).
Je moet er dan wel de spelers voor hebben. En dat heeft Ajax niet. Dus moet je andere middelen aanwenden.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Met attractief spel win je normaal ook eerder, zeker als je geen sterke verdediging hebt. Je bent toch niet de wijze les van Cruijff vergeten? 'Als jij de bal hebt kunnen zij niet scoren"
Dat Chelsea wint van Bayern ondanks de 3 tegen 83 aanvallen van Bayern is puur geluk, geen kwaliteit.
Ajax heeft de spelers om te spelen zoals Chelsea al helemaal nietquote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet er dan wel de spelers voor hebben. En dat heeft Ajax niet. Dus moet je andere middelen aanwenden.
Anti-voetbal spelen is ook een kwaliteit hoor...quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Met attractief spel win je normaal ook eerder, zeker als je geen sterke verdediging hebt. Je bent toch niet de wijze les van Cruijff vergeten? 'Als jij de bal hebt kunnen zij niet scoren"
Dat Chelsea wint van Bayern ondanks de 3 tegen 83 aanvallen van Bayern is puur geluk, geen kwaliteit.
Vertonghen heeft het probleem dat de Nederlandse Eredivisie geen ene fuck voorstelt in Engeland, Spanje en Italië. Wat weet jij van de Franse competitie? Net zoveel als de 3 grote competities naar de eredivisie kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:54 schreef bjanaan het volgende:
Wat nou als Ajax er niet met de clubs uitkomt die Vertonghen graag willen halen?
Alles kan maar je moet wel realistisch blijven over de kansen. Een groot verschil met een EK is dat tegenstanders elkaar maar 1 keer treffen, over 2 wedstrijden zijn dit soort verassingen weer wat moeilijker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:57 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat Jantje wel zijn zin krijgt, en dat Ajax niet te stug gaat onderhandelen en zo die transfer door z'n neus boort.
En trouwens, als Griekenland kampioen van Europa kon worden in 2004, kan Ajax ieder jaar de Champions League winnen. Wat een denigrerend gelul weer, pure nijd van jongens die moeite hebben met de mooiste club van het land.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:32 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb dus gedroomd dat bij de eerste wedstrijd van het seizoen opeens Emanuelson het veld op kwam voor Ajax, hij was stiekem gekocht en wij wisten het niet.....dus...
Goede opvolger voor Vertonghen!!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:32 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb dus gedroomd dat bij de eerste wedstrijd van het seizoen opeens Emanuelson het veld op kwam voor Ajax, hij was stiekem gekocht en wij wisten het niet.....dus...
Waarom moeten die samen een Twitter-account hebben?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
https://twitter.com/#!/FrankRonald1970
Twitter van Frank & Ronald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |