?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Krijgen we hier weer discussies over
Lees dit topic eens door.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
?
Hoe moet ik weten welke discussies er in het verleden over geweest zijn.
Reageer dan helemaal niet.
Blijkbaar is het toch iets dat veel mensen stoort.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Krijgen we hier weer discussies over
Niet per se, maar op dat moment vond blijkbaar niemand het de moeite waard de 101 hier te plaatsen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef Pino112 het volgende:
Dus alleen titels met hoofdletters zijn legendarisch?
Idd!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eindelijk weer eens een echt legendarische!
Behoorlijk jaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eindelijk weer eens een echt legendarische!
Was even schrikken maar bij nader inzien ben ik er best content mee. Ik heb inmiddels de leesbril-leeftijd en het huidige lettertype is duidelijker.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:06 schreef Merkie het volgende:
Jongens, de webversie van Teletekst is veranderd. Best wel een trendbreuk. Nieuwe 101:
[ afbeelding ]
Ik vind hem minder. Er staat geen datum bij (wat de historische waarde van een 101 toch wel vermindert), en het lettertype is ook lelijker.
Ik moet er nog van bijkomen anders hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:25 schreef quo_ het volgende:
[..]
Was even schrikken maar bij nader inzien ben ik er best content mee. Ik heb inmiddels de leesbril-leeftijd en het huidige lettertype is duidelijker.
Ik vind het ronduit kut eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:25 schreef quo_ het volgende:
Was even schrikken maar bij nader inzien ben ik er best content mee. Ik heb inmiddels de leesbril-leeftijd en het huidige lettertype is duidelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |