Moest er ook aan denkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jeugdspelers kunnen allemaal wel wat Sergio Ramos niet kan.
Inderdaad, wat een slechte keeper zeg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
Die Olij, die ligt al in de hoek voor die Duitser met aanloop is begonnen.
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:48 schreef Typisch het volgende:
HIAHAUAAUHA KAMPIOENUHHH OLÉ OLÉ. TONY DE BESLISSNDE ERIN ROSSEN FEYENOORODDDDDDD
Ik had gelijk!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:48 schreef Typisch het volgende:
HIAHAUAAUHA KAMPIOENUHHH OLÉ OLÉ. TONY DE BESLISSNDE ERIN ROSSEN FEYENOORODDDDDDD
Told yaquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:41 schreef YUR het volgende:
En ze hebben hun U17-Mattheus al gewisseld. Dit kan niet meer fout gaan
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN POLEN WIJ ZIJN DE BESTE VAN GEORGIË WIJ ZIJN DE BESTE VAN DUITSLAND
WIJ ZIJN DE BESTE VAN EUROPA
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef YUR het volgende:
Is voor het eerst dat ik een schnitzel zie huilen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef The_Groove het volgende:
Wat is dat toch altijd met Feijenoorders die altijd ego willen vieren?
Ga is samen met je team vieren
We zagen het al aankomen inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terecht dat we van tevoren veel vertrouwen in 'm hadden.
Hij is een baas, hij mag dat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef The_Groove het volgende:
Wat is dat toch altijd met Feijenoorders die altijd ego willen vieren?
Ga is samen met je team vieren
Als Nederland en Portugal dan zes punten hebben ligt Duitsland eruit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is pas 2de wedstrijd, lijkt mij sterk dat ze dan al gaan huilen.
Niet alleen hij, was niet een dig naar Vilhena ofzo hoor.quote:
Dat doelpunt van Nederland dat niet geteld werd niet gezien?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef Piet90 het volgende:
Vond Duitsland over de hele wedstrijd gezien wel meer indruk maken, maar ja, winnen is winnnen
Ben al op weg naar een tattoo-shop.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Dit ga ik tot in de kleine uurtjes vieren. 16 mei, opdat wij nooit vergeten.
De hand van Bert is zelfs bij onder 17 zichtbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef Piet90 het volgende:
Vond Duitsland over de hele wedstrijd gezien wel meer indruk maken, maar ja, winnen is winnnen
Ze spelen 2x40 minuten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Lees het op teletekst. Wat betekent 80 + 1?
Eén minuut in de blessuretijd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Blessure tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
De 81e minuut.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Dat er 1 min in extra tijd een doelpunt gemaakt isquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
Road to Londen![]()
Ik wil fucking bekers zien vriend!
Maar we zijn toch niet tweede geworden!?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen rondvaarttocht door de grachten![]()
Ik ben er bij
Maakt het extra mooi.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:57 schreef RM-rf het volgende:
eerlijk is eerlijk, die duitser waren beter en nederland heeft op zn duits gewonnen..
laatste minuten treffer en dan penalty's beter nemen... maar fijn is dat wél
Zeker een PSV'er?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Netjes. Leuke wedstrijd. Vond, in tegenstelling tot wat de enorm slechte commentator zei, Nederland echt niet onder doen voor die Duitsers. Bij Duitsland waren Brandt, Meyer en die aanvoerder wel erg goed. Zelfde geldt voor dat centrale duo. Maar die vind ik bij Nederland ook heel sterk. Met name die baas Bazoer. 15 jaar en dan zo spelen.
Speelde ook gewoon erg goed en dat op 15-jarige leeftijd. Knap hoor. Haye vond ik trouwens ook heel goed.quote:
Heb het niet gezien. Maar ik zie twee PSV'ers als enige hier roepen dat die Bazaar zo goed was. Dus ging er ergens al vanuit dat het geen Ajacied wasquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Speelde ook gewoon erg goed en dat op 15-jarige leeftijd. Knap hoor. Haye vond ik trouwens ook heel goed.
De rest was allemaal 16 of 17.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het niet gezien. Maar ik zie twee PSV'ers als enige hier roepen dat die Bazaar zo goed was. Dus ging er ergens al vanuit dat het geen Ajacied was
En oja, hij speelde tegen leeftijdsgenoten he. Beetje raar om dan het 'en dat al op die leeftijd' argument te gebruiken.
Voor zijn leeftijd kan hij goed ballen. Er zijn veel 15-jarigen die het hem niet nadoen, en die Tonny van Feyenoord, die is toch al 17, 18?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het niet gezien. Maar ik zie twee PSV'ers als enige hier roepen dat die Bazaar zo goed was. Dus ging er ergens al vanuit dat het geen Ajacied was
En oja, hij speelde tegen leeftijdsgenoten he. Beetje raar om dan het 'en dat al op die leeftijd' argument te gebruiken.
17quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor zijn leeftijd kan hij goed ballen. Er zijn veel 15-jarigen die het hem niet nadoen, en die Tonny van Feyenoord, die is toch al 17, 18?
quote:
ik verstond in eerste instantie steeds Arveladze.quote:
Wat een klote om daarna dan ook nog eens te verliezen zeg...quote:
Hij zit er fijn in !! en dat gewoon in de dying seconds van een EK finalequote:
Kunnen ze er alvast aan wennenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
gisteren:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
Hij is niet heel ongelukkig iig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij wel blij.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Meer pics
http://www.uefa.com/under17/photos/index.html
Die keeper van ons mag wel eens gaan oefenen op penalty's. Hij hangt al helemaal naar 1 hoek als de penalty nog genomen moet wordenquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd leuk om het nog even met Duits commentaar te zien.
Jep, viel mij gisteren ook al op.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:45 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Die keeper van ons mag wel eens gaan oefenen op penalty's. Hij hangt al helemaal naar 1 hoek als de penalty nog genomen moet worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |