De 81e minuut.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Lees het op teletekst. Wat betekent 80 + 1?
Dat er 1 min in extra tijd een doelpunt gemaakt isquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Lees het op teletekst. Wat betekent 80 + 1?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
Road to Londen![]()
Ik wil fucking bekers zien vriend!
Maar we zijn toch niet tweede geworden!?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen rondvaarttocht door de grachten![]()
Ik ben er bij
Maakt het extra mooi.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:57 schreef RM-rf het volgende:
eerlijk is eerlijk, die duitser waren beter en nederland heeft op zn duits gewonnen..
laatste minuten treffer en dan penalty's beter nemen... maar fijn is dat wél
Zeker een PSV'er?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Netjes. Leuke wedstrijd. Vond, in tegenstelling tot wat de enorm slechte commentator zei, Nederland echt niet onder doen voor die Duitsers. Bij Duitsland waren Brandt, Meyer en die aanvoerder wel erg goed. Zelfde geldt voor dat centrale duo. Maar die vind ik bij Nederland ook heel sterk. Met name die baas Bazoer. 15 jaar en dan zo spelen.
Speelde ook gewoon erg goed en dat op 15-jarige leeftijd. Knap hoor. Haye vond ik trouwens ook heel goed.quote:
Heb het niet gezien. Maar ik zie twee PSV'ers als enige hier roepen dat die Bazaar zo goed was. Dus ging er ergens al vanuit dat het geen Ajacied wasquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Speelde ook gewoon erg goed en dat op 15-jarige leeftijd. Knap hoor. Haye vond ik trouwens ook heel goed.
De rest was allemaal 16 of 17.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het niet gezien. Maar ik zie twee PSV'ers als enige hier roepen dat die Bazaar zo goed was. Dus ging er ergens al vanuit dat het geen Ajacied was
En oja, hij speelde tegen leeftijdsgenoten he. Beetje raar om dan het 'en dat al op die leeftijd' argument te gebruiken.
Voor zijn leeftijd kan hij goed ballen. Er zijn veel 15-jarigen die het hem niet nadoen, en die Tonny van Feyenoord, die is toch al 17, 18?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het niet gezien. Maar ik zie twee PSV'ers als enige hier roepen dat die Bazaar zo goed was. Dus ging er ergens al vanuit dat het geen Ajacied was
En oja, hij speelde tegen leeftijdsgenoten he. Beetje raar om dan het 'en dat al op die leeftijd' argument te gebruiken.
17quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor zijn leeftijd kan hij goed ballen. Er zijn veel 15-jarigen die het hem niet nadoen, en die Tonny van Feyenoord, die is toch al 17, 18?
quote:
ik verstond in eerste instantie steeds Arveladze.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |