BINAS is je grootste vriend! Ik weet ze ook niet uit mijn hoofd hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef lamp272 het volgende:
Ik weet gewoon teveel formules niet lijkt het wel als ik die examens maak bij natuurkunde
Geloof me, Livius is kutterquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef Unsub het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben de Cicero, dát is pas kut
ja oke maar ik haat Catullus... hij kan me toch zeiken. Het ene moment is ie verliefd van hier tot tokyo en paar blz later is ze een hoer en met musjes e.d.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Haat aan LiviusAls we op het examen weer zo'n zin van 5 regels lang moeten vertalen hé....
![]()
Alles staat in je Binas.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef lamp272 het volgende:
Ik weet gewoon teveel formules niet lijkt het wel als ik die examens maak bij natuurkunde
Wat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja oke maar ik haat Catullus... hij kan me toch zeiken. Het ene moment is ie verliefd van hier tot tokyo en paar blz later is ze een hoer en met musjes e.d.wtf dude
Daar zit tenminste sensatie inquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja oke maar ik haat Catullus... hij kan me toch zeiken. Het ene moment is ie verliefd van hier tot tokyo en paar blz later is ze een hoer en met musjes e.d.wtf dude
BINAS, vaak gegeven ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef lamp272 het volgende:
Is zijn stijl lange of korte zinnen?quote:
ja gvd, zou je punten krijgen voor een doorrekenfout?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
aawwww verrukt![]()
Hoorde tot nu toe alleen maar mensen bij wie het goed was gegaan
1 punt minder denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef dramatic het volgende:
[..]
ja gvd, zou je punten krijgen voor een doorrekenfout?
aan de wiskundige :ik presteerde het bij vraag 15 om die ene kant ^2/3 te doen ipv ^3/2
verder wel op een net antwoord gekomen.. punten?
dan nog heb ik er meestal wel moeite mee haha.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef Zamorak het volgende:
[..]
BINAS is je grootste vriend! Ik weet ze ook niet uit mijn hoofd hoor
Dit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef Renn het volgende:
[..]
BINAS, vaak gegeven ook.
Wat niet in BINAS staat moet verplicht gegeven worden
Neeee haha ik haat al dat gezeik. Het is net een overdramatisch wijf, man.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Daar zit tenminste sensatie inDit is alleen maar oorlogje dit, oorlogje dat. Politiek hier, politiek daar.
Ja een of ander wijf met een musje waar ze mee speelt is hij dan verliefd op en dan wil hij het musje zijn. oh musje dit dat en dan spreekt hij de hele tijd het musje aan en indirect bedoelt hij dan zijn liefde voor haarquote:
Livius maakt LAAAANGE zinnen. LANG, dude, LANGquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Is zijn stijl lange of korte zinnen?
Vorig jaar bij Vergilius was het voordeel dat het korte zinnen waren (vind ik fijn) maar grammaticaal wel ingewikkeld :/
Tuurlijk. Gewoon de stap waar je fout hebt gedaan de punten der af (1 of 2) en als je het verder goed doet gewoon puntenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef dramatic het volgende:
[..]
ja gvd, zou je punten krijgen voor een doorrekenfout?
aan de wiskundige :ik presteerde het bij vraag 15 om die ene kant ^2/3 te doen ipv ^3/2
verder wel op een net antwoord gekomen.. punten?
Iemand dan nog een tip hoe je dan de betekenis van die formules goed onthoudt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef Renn het volgende:
[..]
BINAS, vaak gegeven ook.
Wat niet in BINAS staat moet verplicht gegeven worden
Haha ik heb medelijden met jullie. Ik word ook helemaal gek van dat soort schrijversquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Livius maakt LAAAANGE zinnen. LANG, dude, LANG
ik had 3 wortel 6125 ofzo. daar waren ook een aantal stappen voor nodigquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef Renn het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gewoon de stap waar je fout hebt gedaan de punten der af (1 of 2) en als je het verder goed doet gewoon punten
Mits je antwoord reeel is. Is je antwoord onreeel of kàn het niet goed zijn, dan verwachten ze meestal dat je daar notie van geeft.
Tabel 8 geloof ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Iemand dan nog een tip hoe je dan de betekenis van die formules goed onthoudt?
Ik vergeet dan altijd op het moment supreme wat die lambda betekent
Livius staat bekend om zijn EXTREEM lange zinnen, met vele bijzinnen en hoofdzinnen door elkaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Is zijn stijl lange of korte zinnen?
Vorig jaar bij Vergilius was het voordeel dat het korte zinnen waren (vind ik fijn) maar grammaticaal wel ingewikkeld :/
Is toch een tabel van in je binas? Grootheden met hun eenheden en wat het isquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Iemand dan nog een tip hoe je dan de betekenis van die formules goed onthoudt?
Ik vergeet dan altijd op het moment supreme wat die lambda betekent
Haha toch nog wat beterquote:
Joah en heel veel stijlfiguren heeft hij D:quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Haha ik heb medelijden met jullie. Ik word ook helemaal gek van dat soort schrijvers
Succes alvast
Ja livius is grammaticaal DODELIJK. echt niet te doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef Rummikub het volgende:
Catullus is relaxt, lekker korte zinnen, geen ablativus absolutus om te vijf woorden, geen PPA's en PPP's zover je kunt zien.
Nee dan Livius
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |