Dit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef Renn het volgende:
[..]
BINAS, vaak gegeven ook.
Wat niet in BINAS staat moet verplicht gegeven worden
Neeee haha ik haat al dat gezeik. Het is net een overdramatisch wijf, man.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Daar zit tenminste sensatie inDit is alleen maar oorlogje dit, oorlogje dat. Politiek hier, politiek daar.
Ja een of ander wijf met een musje waar ze mee speelt is hij dan verliefd op en dan wil hij het musje zijn. oh musje dit dat en dan spreekt hij de hele tijd het musje aan en indirect bedoelt hij dan zijn liefde voor haarquote:
Livius maakt LAAAANGE zinnen. LANG, dude, LANGquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Is zijn stijl lange of korte zinnen?
Vorig jaar bij Vergilius was het voordeel dat het korte zinnen waren (vind ik fijn) maar grammaticaal wel ingewikkeld :/
Tuurlijk. Gewoon de stap waar je fout hebt gedaan de punten der af (1 of 2) en als je het verder goed doet gewoon puntenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef dramatic het volgende:
[..]
ja gvd, zou je punten krijgen voor een doorrekenfout?
aan de wiskundige :ik presteerde het bij vraag 15 om die ene kant ^2/3 te doen ipv ^3/2
verder wel op een net antwoord gekomen.. punten?
Iemand dan nog een tip hoe je dan de betekenis van die formules goed onthoudt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef Renn het volgende:
[..]
BINAS, vaak gegeven ook.
Wat niet in BINAS staat moet verplicht gegeven worden
Haha ik heb medelijden met jullie. Ik word ook helemaal gek van dat soort schrijversquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Livius maakt LAAAANGE zinnen. LANG, dude, LANG
ik had 3 wortel 6125 ofzo. daar waren ook een aantal stappen voor nodigquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef Renn het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gewoon de stap waar je fout hebt gedaan de punten der af (1 of 2) en als je het verder goed doet gewoon punten
Mits je antwoord reeel is. Is je antwoord onreeel of kàn het niet goed zijn, dan verwachten ze meestal dat je daar notie van geeft.
Tabel 8 geloof ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Iemand dan nog een tip hoe je dan de betekenis van die formules goed onthoudt?
Ik vergeet dan altijd op het moment supreme wat die lambda betekent
Livius staat bekend om zijn EXTREEM lange zinnen, met vele bijzinnen en hoofdzinnen door elkaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Is zijn stijl lange of korte zinnen?
Vorig jaar bij Vergilius was het voordeel dat het korte zinnen waren (vind ik fijn) maar grammaticaal wel ingewikkeld :/
Is toch een tabel van in je binas? Grootheden met hun eenheden en wat het isquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Iemand dan nog een tip hoe je dan de betekenis van die formules goed onthoudt?
Ik vergeet dan altijd op het moment supreme wat die lambda betekent
Haha toch nog wat beterquote:
Joah en heel veel stijlfiguren heeft hij D:quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Haha ik heb medelijden met jullie. Ik word ook helemaal gek van dat soort schrijvers
Succes alvast
Ja livius is grammaticaal DODELIJK. echt niet te doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef Rummikub het volgende:
Catullus is relaxt, lekker korte zinnen, geen ablativus absolutus om te vijf woorden, geen PPA's en PPP's zover je kunt zien.
Nee dan Livius
quote:
Dat kan ik inderdaad altijd in nood doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef Renn het volgende:
[..]
Is toch een tabel van in je binas? Grootheden met hun eenheden en wat het is
Komt genoeg in de buurt als je het mij vraag. Jammergenoeg ben ik geen 1e noch 2e corrector.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik had 3 wortel 6125 ofzo. daar waren ook een aantal stappen voor nodig
4 wortel 6125 - wortel 6125 ook d8 ik
Stijlfiguren vind ik op zich wel chill. Daar stellen ze iig normale duidelijke vragen over (over het algemeen).quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Haha toch nog wat beter
[..]
Joah en heel veel stijlfiguren heeft hij D:
[..]
Ja livius is grammaticaal DODELIJK. echt niet te doen
Had ik precies hetzelfde. Het eindexamen was qua niveau wel wat makkelijker, maar nog steeds had ik voor het verklaren veel hoger gescoord.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:38 schreef Zamorak het volgende:
Bij mijn SE's van Latijn hebben we altijd een tekstverklaar-deel en een vertaaldeel gehad, net zoals bij het examen. Voor het tekstverklaren heb ik meestal haast alles goed, en dan bij het vertalen maar 5 puntjes ofzo. En dan heb je een 5,5
ik schrijf dan meestal alle waarden op die ik weet en kijk welke formule daarmee overeen komt haha!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:38 schreef Rezania het volgende:
Nog een tip voor natuurkunde: als je iets niet weet, kijk dan eerst in je Binas.
Opzich is het geen ramp, idd. mja Livius z'n inleiding is dodelijk..... is grammaticaal een van zn moeilijkste stukkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Stijlfiguren vind ik op zich wel chill. Daar stellen ze iig normale duidelijke vragen over (over het algemeen).
Noem het dan wel de Praefatio, dat staat stoerquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:39 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Opzich is het geen ramp, idd. mja Livius z'n inleiding is dodelijk..... is grammaticaal een van zn moeilijkste stukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |